REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak odzyskać 2 godziny dziennie, które tracisz każdego dnia? 2 godzinny warsztat dla przedsiębiorców i menedżerów – 16 czerwca 2015 r.

Jak odzyskać 2 godziny dziennie, które tracisz każdego dnia? 2 godzinny warsztat dla przedsiębiorców i menedżerów – 16 czerwca  2015 r.
Jak odzyskać 2 godziny dziennie, które tracisz każdego dnia? 2 godzinny warsztat dla przedsiębiorców i menedżerów – 16 czerwca 2015 r.

REKLAMA

REKLAMA

Czy chociaż znasz zasady zarządzania czasem… nadal nie osiągasz swoich celów biznesowych? Zapraszamy na warsztat "Zaprojektuj swój czas”, który odbędzie się we wtorek 16 czerwca 2015, w godzinach 17.00-19.00 w Warszawie ul. Narbutta 40/13. Szkolenie skierowane jest do menadżerów i przedsiębiorców. Do wszystkich, którzy stoją przed wyzwaniem natłoku zadań i chcieliby osiągać wysoką efektywność osobistą nie płacąc przy tym zbyt dużych kosztów związanych z brakiem czasu i życiem w ciągłym pośpiechu. Portal Infor.pl objął patronat medialny nad warsztatami.

REKLAMA

Znany z eksperckich publikacji, również na łamach INFOR, autor warsztatu, Grzegorz Frątczak stworzył unikalną formułę szkolenia, o którym tak piszą uczestnicy: „Z mojego punktu widzenia, „Zaprojektuj swój czas” to najlepszy warsztat w jakim miałam okazję uczestniczyć. Nie jeden z najlepszych, ale właśnie najlepszy. Jako była pracownica korporacji, w tym przez ponad 10 lat na wysokich stanowiskach menedżerskich, brałam udział w licznych szkoleniach. Na tym warsztacie znalazłam wskazówki, których szukałam, jak zarządzać czasem swoim i innych.” Katarzyna Biegańska – dyrektor wydawniczy.

REKLAMA

Ten dwugodzinny warsztat działa jak kompas, który pozwala odnaleźć prostą drogę produktywności w zatłoczonym zadaniami dniu! Jest tak ponieważ istnieją techniki, które działają w większości sytuacji w jakich przychodzi nam pracować. Można się ich nauczyć i zacząć stosować je w sposób naturalny po to, by jeszcze bardziej świadomie budować swoje efektywne i spełnione życie.

Zarządzanie czasem to niezwykły obszar wiedzy, ponieważ bez praktyki trudno o efekty. Dlatego… 80% tego szkolenia powstało z doświadczeń, z pracy z przedsiębiorcami i menedżerami!

W czasie warsztatu, doświadczony i znany trener biznesu, coach i menedżer z dyplomem MBA Grzegorz Frątczak, przekaże uczestnikom wiele praktycznych i niestandardowych rozwiązań. W programie warsztatu m.in.:

  • poprawa swojej produktywności w pracy poprzez sprawdzone strategie i metody na bazie całościowego systemu „5 sił produktywności”.
  • ujawnienie, co marnuje 40% czasu każdego dnia i jak go odzyskać poprzez 3 skuteczne strategie.
  • projektowanie Twojego stylu pracy i życia, aby osiągnąć spokój i równowagę między życiem osobistym i zawodowym.
  • odzyskiwanie nawet 2 godzin dziennie, dzięki nawykom, zmianie przekonań i kwestionowaniu zastałej rzeczywistości.

Odpłatność za warsztat jest realizowana, głównie w celu potwierdzenia i rezerwacji miejsca – 21zł. Szczegółowe informacje i szkoleniu i zakup biletów na to wydarzenie można znaleźć na stronie:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak odzyskać 2 godziny dziennie, które tracisz każdego dnia? 2 godzinny warsztat dla przedsiębiorców i menedżerów

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
ESG u dostawców czyli jak krok po kroku wdrożyć raportowanie ESG [Mini poradnik]

Wdrażanie raportowania ESG (środowiskowego, społecznego i zarządczego) to niełatwe zadanie, zwłaszcza dla dostawców, w tym działających dla większych firm. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że wystarczy powołać koordynatora i zebrać dane, to tak naprawdę proces ten wymaga zaangażowania całej organizacji. Jakie są pierwsze kroki do skutecznego raportowania ESG? Na co zwrócić szczególną uwagę?

ESG to zielona miara ryzyka, która potrzebuje strategii zmian [Rekomendacje]

Żeby utrzymać się na rynku, sprostać konkurencji, a nawet ją wyprzedzić, warto stosować się do zasad, które już obowiązują dużych graczy. Najprostszym i najbardziej efektywnym sposobem będzie przygotowanie się, a więc stworzenie mapy działania – czyli strategii ESG – i wdrożenie jej w swojej firmie. Artykuł zawiera rekomendacje dla firm, które dopiero rozpoczynają podróż z ESG.

Ratingi ESG: katalizator zmian czy iluzja postępu?

Współczesny świat biznesu coraz silniej akcentuje znaczenie ESG jako wyznacznika zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście ratingi ESG odgrywają kluczową rolę w ocenie działań firm na polu odpowiedzialności środowiskowe, społecznej i zarządzania. Ale czy są one rzeczywistym impulsem do zmian, czy raczej efektowną fasadą bez głębszego wpływu na biznesową rzeczywistość? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Zrównoważony biznes czyli jak strategie ESG zmienią reguły gry?

ESG to dziś megatrend, który dotyczy coraz więcej firm i organizacji. Zaciera powoli granicę między sukcesem a odpowiedzialnością biznesu. Mimo, iż wymaga od przedsiębiorców wiele wysiłku, ESG dostarcza m.in. nieocenione narzędzie, które może nie tylko przekształcić biznes, ale również pomóc budować lepszą przyszłość. To strategia ESG zmienia sposób działania firm na zrównoważony i odpowiedzialny.

REKLAMA

Podatek od nieruchomości może być niższy. Samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki

Podatek od nieruchomości może być niższy. To samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki, korzystając z widełek ustawowych. Przedsiębiorcy apelują do samorządów o obniżenie podatku. Niektóre firmy płacą go nawet setki tysięcy w skali roku.

Jakie recenzje online liczą się bardziej niż te pozytywne?

Podejmując decyzje zakupowe online, klienci kierują się kilkoma ważnymi kryteriami, z których opinie odgrywają kluczową rolę. Oczekują przy tym, że recenzje będą nie tylko pozytywne, ale również aktualne. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania TRUSTMATE.io, z którego wynika, że aż 73% Polaków zwraca uwagę na aktualność opinii. Zaledwie 1,18% respondentów nie uważa tego za istotne.

Widzieć człowieka. Czyli power skills menedżerów przyszłości

W świecie nieustannych zmian empatia i zrozumienie innych ludzi stają się fundamentem efektywnej współpracy, kreatywności i innowacyjności. Kompetencje przyszłości są związane nie tylko z automatyzacją, AI i big data, ale przede wszystkim z power skills – umiejętnościami interpersonalnymi, wśród których zarządzanie różnorodnością, coaching i mentoring mają szczególne znaczenie.

Czy cydry, wina owocowe i miody pitne doczekają się wersji 0%?

Związek Pracodawców Polska Rada Winiarstwa wystąpił z wnioskiem do Ministra Rolnictwa o nowelizację ustawy o wyrobach winiarskich. Powodem jest brak regulacji umożliwiających polskim producentom napojów winiarskich, takich jak cydr, wina owocowe czy miody pitne, oferowanie produktów bezalkoholowych. W obliczu rosnącego trendu NoLo, czyli wzrostu popularności napojów o zerowej lub obniżonej zawartości alkoholu, coraz więcej firm z branży alkoholowej wprowadza takie opcje do swojej oferty.

REKLAMA

Czy darowizna na WOŚP podlega odliczeniu od podatku? Komentarz ekspercki

W najbliższą niedzielę (26.01.2025 r.) swój Finał będzie miała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Bez wątpienia wielu przedsiębiorców, jak również tysiące osób prywatnych, będzie wspierać to wydarzenie, a z takiego działania płynie wiele korzyści. Czy darowizna na WOŚP podlega odliczeniu od podatku?

Idą zmiany. Co czeka producentów i użytkowników elektroniki konsumenckiej w 2025 r.?

W 2025 roku branża elektroniki użytkowej czeka rewolucja – od standaryzacji ładowarek do smartfonów, przez obowiązkowy recykling baterii, aż po prawo do naprawy. A do tego wszystkiego… nieprzewidywalna polityka Donalda Trumpa. Co jeszcze wpłynie na przyszłość technologii?

REKLAMA