REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja "Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta" - 16 czerwca w Warszawie

Subskrybuj nas na Youtube
Konferencja
Konferencja "Mobilny handlowiec" - 16 czerwca w Warszawie Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji „Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta ”, która zaplanowana jest na dzień 16 czerwca w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Rozwiązania mobilne odgrywają coraz większą rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.

REKLAMA

Miniony rok przyniósł szereg istotnych zmian i nowości na rynku m-commerce w Polsce. Nastąpiło zwiększenie zainteresowania technologiami mobilnymi. Działy marketingu i przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań w dzisiejszych  czasach jest rzeczą niezbędną. Traktowane do tej pory „po macoszemu” mobilne strony, sklepy czy aplikacje, zyskały na popularności.

To bardzo ważna zmiana i kolejny krok w ewolucji od dokumentu papierowego do elektronicznego.

Dlatego jeżeli:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

  • Realizujesz swoje zadania, często będąc poza siedzibą firmy?
  • Urządzenia mobilne jak: smartfon czy tablet to Twoja codzienność?
  • Potrzebujesz dostępu do najważniejszych i aktualnych danych dotyczących firmy gdziekolwiek jesteś?

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta

16 czerwca w Warszawie.

Strona konferencji: www.successpoint.pl/mobilny-handlowiec

W programie m.in.:

  • Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
  • System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
  • Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi IT do zwiększenia sprzedaży - Andrzej Cichocki - Ambasador Marki Berg System
  • Bądź Mobilny albo zgiń – klucz do sukcesu w m-commerce - Piotr Haladus - Chief Sales Officer Groupon Sp. z o.o.
  • Obsługa klienta w dobie zdalności i mobilności. Czy emocje i podmiotowość jednostki mają jeszcze jakiekolwiek znaczenie w sferze transakcji handlowych i budowania relacji w biznesie? - Wiesław Bełz - Śląskie Towarzystwo Marketingowe
  • Rynek a asymetria informacji - Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
  • Współpraca z rynkiem agencyjnym - technologia czy organizacja - Piotr Myszewski Dyrektor Regionu Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń SA

Program konferencji: www.successpoint.pl/mobilny-handlowiec#program-konferencji

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

  • rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
  • integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

  • dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
  • kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając

Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 725 792 690

e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sukcesja w firmach rodzinnych: kluczowe wyzwania i rosnąca rola fundacji rodzinnych

29 maja 2025 r. w warszawskim hotelu ARCHE odbyła się konferencja „SUKCESJA BIZNES NA POKOLENIA”, której idea narodziła się z współpracy Business Centre Club, Banku Pekao S.A. oraz kancelarii Domański Zakrzewski Palinka i Pru – Prudential Polska. Różnorodne doświadczenia i zakres wiedzy organizatorów umożliwiły kompleksowe i wielowymiarowe przedstawienie tematu sukcesji w firmach rodzinnych.

Raport Strong Women in IT: zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2025. Jest to raport mający na celu przybliżenie osiągnięć kobiet w branży technologicznej oraz w działach IT-Tech innych branż. Zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Gdy ogień nie jest przypadkiem. Pożary w punktach handlowo-usługowych

Od stycznia do początku maja 2025 roku straż pożarna odnotowała 306 pożarów w obiektach handlowo-usługowych, z czego aż 18 to celowe podpalenia. Potwierdzony przypadek sabotażu, który doprowadził do pożaru hali Marywilska 44, pokazuje, że bezpieczeństwo pożarowe staje się kluczowym wyzwaniem dla tej branży.

Przedsiębiorcy zyskają nowe narzędzia do analizy rynku. Współpraca GUS i Rzecznika MŚP

Nowe intuicyjne narzędzia analityczne, takie jak Dashboard Regon oraz Dashboard Koniunktura Gospodarcza, pozwolą firmom na skuteczne monitorowanie rynku i podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych.

REKLAMA

Firma w Anglii w 2025 roku – czy to się nadal opłaca?

Rok 2025 to czas ogromnych wyzwań dla przedsiębiorców z Polski. Zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie podatkowe, rosnąca liczba kontroli oraz nieprzewidywalność polityczna sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje bezpiecznych alternatyw dla prowadzenia działalności. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków pozostaje Wielka Brytania. Mimo Brexitu, inflacji i globalnych zmian gospodarczych, firma w Anglii to nadal bardzo atrakcyjna opcja dla polskich przedsiębiorców.

Windykacja należności krok po kroku [3 etapy]

Niezapłacone faktury to codzienność, z jaką muszą się mierzyć w swej działalności przedsiębiorcy. Postępowanie windykacyjne obejmuje szereg działań mających na celu ich odzyskanie. Kluczową rolę odgrywa w nim czas. Sprawne rozpoczęcie czynności windykacyjnych zwiększa szanse na skuteczne odzyskanie należności. Windykację możemy podzielić na trzy etapy: przedsądowy, sądowy i egzekucyjny.

Roczne rozliczenie składki zdrowotnej. 20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców

20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców. Chodzi o rozliczenie składki zdrowotnej. Kto musi złożyć dokumenty dotyczące rocznego rozliczenia składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2024 r.? Co w przypadku nadpłaty składki zdrowotnej?

Klienci nie płacą za komórki i Internet, operatorzy telekomunikacyjni sami popadają w długi

Na koniec marca w rejestrze widniało niemal 300 tys. osób i firm z przeterminowanymi zobowiązaniami wynikającymi z umów telekomunikacyjnych - zapłata za komórki i Internet. Łączna wartość tych zaległości przekroczyła 1,4 mld zł. Największe obciążenia koncentrują się w stolicy – mieszkańcy Warszawy zalegają z płatnościami na blisko 130 mln zł, w czołówce jest też Kraków, Poznań i Łódź.

REKLAMA

Leasing: szykowana jest zmiana przepisów, która dodatkowo ułatwi korzystanie z tej formy finansowania

Branża leasingowa znajduje się obecnie w przededniu zmian legislacyjnych, które jeszcze bardziej ułatwią zawieranie umów. Dziś, by umowa leasingu była ważna, wymagana jest forma pisemna, a więc klient musi złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpisać dokument fizycznie. To jednak już niebawem może się zmienić.

Spółka cywilna – kto jest odpowiedzialny za zobowiązania, kogo pozwać?

Spółka cywilna jest stosunkowo często spotykaną w praktyce formą prowadzenia działalności gospodarczej. Warto wiedzieć, że taka spółka nie ma osobowości prawnej i tak naprawdę nie jest generalnie żadnym samodzielnym podmiotem prawa. Jedynie niektóre ustawy (np. ustawy podatkowe) nadają spółce cywilnej przymiot podmiotu praw i obowiązków. W jaki sposób można pozwać kontrahenta, który prowadzi działalność w formie spółki cywilnej?

REKLAMA