REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja "Wyzwania HR" z udziałem Tomasza Kammela - 16 kwietnia 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na konferencję "Wyzwania HR" z udziałem Tomasza Kammela, która odbędzie się 16 kwietnia 2014 r. w Katowicach.

Już po raz XXII najpopularniejszy serwis rekrutacyjny Pracuj.pl zaprasza na konferencję z cyklu „Wyzwania HR”. Podczas 9 sesji eksperci zaprezentują najlepsze praktyki zarządzania, a także najnowsze trendy i rozwiązania oraz opowiedzą o wyzwaniach, jakie stoją przed działami HR. Druga w tym roku edycja najważniejszego spotkania praktyków, specjalistów i menedżerów, którzy na co dzień zarządzają obszarem HR odbędzie się 16 kwietnia w Katowicach, w Hotelu Angelo przy ul. Sokolskiej 24.

REKLAMA

Konferencję otworzy Tomasz Kammel, który zaprezentuje swój autorski wykład dotyczący komunikacji międzyludzkiej pt. „Jak gadać, żeby się dogadać®”. Wystąpienie pełne jest przykładów i cennych spostrzeżeń, których zastosowanie może ułatwić komunikację w biznesie. Kolejne sesje tematyczne podczas katowickiej edycji „Wyzwań HR” poprowadzą uznani praktycy HR, m.in. Lucyna Brzezińska z Tesco Polska, Wojciech Wilk z IBM i Anna Nowosielska z Luxoft.

Zobacz również serwis: Rekrutacja

Do udziału w konferencji organizatorzy zaprosili również:

  •     Annę Łucką-Babiarz ze SKOK Arka, która opowie, jak w obecnych czasach zmienia się rola menedżera w organizacji i spróbuje odpowiedzieć na pytanie, czy firmy potrzebują bardziej „sternika” czy „kapitana”. Podczas swojego wykładu poszuka recepty na skuteczne przywództwo i zastanowi się, dlaczego tylko niektórzy liderzy odnoszą spektakularne sukcesy.
  •     Martę Krzyżanowską z TRW Automotive, która podzieli się z uczestnikami doświadczeniem na temat zarządzania ścieżką karier w oparciu o modele kompetencyjne. W swoim wystąpieniu opowie m. in. dlaczego firma zdecydowała się wprowadzić modele kompetencji i w jaki sposób nimi zarządza oraz zaprezentuje bazę kompetencji.
  •     Rafała Szczepanika z Training Projects, który podpowie, w jaki sposób można budować kulturę innowacyjności i kreatywności w firmie, sięgając po przykłady takich globalnych liderów, jak Du Pont czy Google. Odpowie także na pytanie, czy dział HR może zrobić coś, by pracownicy generowali innowacje równie chętnie jak plotki i wnioski o podwyżkę.
  •     Justynę Sosnowską z Orange i Michała Janiszewskiego z Resolutio, którzy opowiedzą jak promować ideę otwartości w organizacji na przykładzie wprowadzenia informacji zwrotnej 360 stopni w Orange, czyli jednego z największych projektów w obszarze miękkiego HR w Polsce. Podkreślą też wpływ otwartej komunikacji na kompetencje organizacji.
  •     Agnieszkę Bieniak z Grupy Pracuj, która doradzi specjalistom HR, w jaki sposób wspierać przełożonych w zarządzaniu i motywowaniu pracowników z pokolenia „Y”, dzieląc się swoimi doświadczeniami z wdrożenia konkretnych rozwiązań w grupie Pracuj - firmy, w której średnia wieku pracowników nie przekracza 30 lat.

Konferencja „Wyzwania HR” to najważniejsze forum wymiany doświadczeń i obserwacji z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce. Spotkanie sprzyja integrowaniu społeczności HR w regionie oraz budowaniu praktycznych relacji między jego uczestnikami – praktykami HR oraz ekspertami i menedżerami kształtującymi politykę personalną w firmach. To unikatowa w regionach możliwość poznania dobrych praktyk stosowanych przez najlepszych specjalistów na rynku.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Więcej informacji oraz szczegółowy program konferencji znajduje się na: http://www.wyzwaniahr.pl.

Zadaj pytanie: Forum Kadry

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Reputacja przedsiębiorcy to jedno z kluczowych aktywów firmy. Tak uważa coraz więcej właścicieli firm w Polsce

Firmy w Polsce coraz częściej traktują reputację jako kapitał, który warto chronić, nawet kosztem wyników finansowych. To po części efekt walki stereotypu przedsiębiorcy, który chce osiągać zyski za wszelką cenę. Jest on wciąż głęboko zakorzeniony w świadomości społecznej.

Sztuczna inteligencja. McKinsey: Tylko 1 proc. menedżerów określa wdrożenia AI w swoich organizacjach jako dojrzałe

Choć zastosowanie gen-AI w 2024 r. znacząco wzrosło, a 78 proc. respondentów deklarowało w ub.r. użycie co najmniej jednej funkcji biznesowej tego rozwiązania w porównaniu do 55 proc. rok wcześniej, to jedynie 1 proc. menedżerów określa wdrożenie AI w ich w organizacjach jako dojrzałe.

Obligacje korporacyjne: wciąż wysoki popyt u inwestorów

W pierwszym kwartale tego roku emitenci przeprowadzili cztery publiczne emisje obligacji korporacyjnych o wartości 286,5 mln zł. Popyt inwestorów ponownie przekroczył wartość emisji i wyniósł 747 mln zł, a średni poziom redukcji dla emisji sięgnął 44 proc.

Przedsiębiorcy na całym świecie już nie patrzą w przyszłość optymistycznie

Spada poziom optymizmu przedsiębiorców na świecie. Powodem niepewność i nieprzewidywalność w globalnym handlu i wysokie stopy procentowe, tak wynika z przeprowadzonego przez Dun & Bradstreet badania na próbie ponad 10 tys. przedsiębiorców.

REKLAMA

Wystawianie faktur przez freelancerów w 2025 r. Zasady, narzędzia, terminy, opłaty, najczęstsze błędy przy wystawianiu faktur

Praca freelancera daje dużą swobodę – pozwala samodzielnie zarządzać czasem, projektami i klientami. Z tą niezależnością wiąże się jednak także odpowiedzialność za kwestie formalne, takie jak wystawianie faktur. Kto może wystawiać faktury jako freelancer? Co powinno znaleźć się na fakturze? Jakie są najczęstsze błędy?

Susza rolnicza może w tym roku być wcześniej

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej prognozuje, że susza rolnicza może w tym roku rozwinąć się wcześniej. W raporcie podał także, ze prognozy dotyczące opadów są optymistyczne.

Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

REKLAMA

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA