REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy

REKLAMA

Zaproszenie do debaty!

Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy
5 lutego 2014 rok
Warszawa

REKLAMA

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji zarówno pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), jak i między pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje).


Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania, celem uzupełnienia całości, zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu Unified Communications.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Strona Konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-komunikacja-w-przedsiebiorstwie-kanaly-narzedzia-trendy.htm


Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-komunikacja-w-przedsiebiorstwie-kanaly-narzedzia-trendy/rejestracja-240.htm


Proponowane zagadnienia tematyczne:

  • ujednolicona platforma komunikacyjna, 
  • systemy telekomunikacyjne,
  • interaktywna komunikacja multimedialna,
  • rozwiązania komunikacji głosowej,
  • rozwiązania contact center i call center,
  • systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
  • komunikacja „w chmurze",
  • komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
  • rozwiązania sprzętowe i akcesoria


Na konferencję zapraszamy:

  • dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
  • dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
  • dyrektorów/kierowników działów IT,
  • dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
  • dyrektorów/kierowników działów HR,
  • dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
  • kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
  • osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
  • osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi


Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.


Udział jest płatny*:

dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC. Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.

* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.


Kontakt:


Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu

tel. +48 721 729 134
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.roznicka [at] multitrain.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dobrzy w teorii. Dlaczego nie potrafimy odpoczywać i jak to zmienić?

Potrzeba regeneracji wydaje się oczywista dla każdego, kto funkcjonuje w naprzemiennym cyklu, w którym wysiłek absorbujący przeważającą część naszych aktywności przeplata się z czasem wolnym. Skąd zatem trudność w świadomym uwzględnianiu potrzeby wypoczynku i planowaniu przerw w zawodowym funkcjonowaniu?

Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu

W rok o połowę zmalała liczba małych i średnich firm, które boją się, że inflacja może zagrozić ich biznesom. Obecnie to zaledwie co czwarte przedsiębiorstwo. Zaskakujące są jednak branże, w których te obawy są największe. Inflacja straciła też rangę najpoważniejszej obawy.

Startup - jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie?

W startupach najważniejszy jest pomysł. Jak go chronić i zabezpieczyć się przed nieuprawnionym wykorzystywaniem dzieła i pobierania wynagrodzenia za korzystanie z niego przez podmioty trzecie? Jak uzyskać ochronę patentową, ochronę znaku towarowego i prawa autorskie? Dlaczego tak ważna jest umowa o zachowaniu poufności?

Spółki: Premia za kontrolę w Polsce w latach 2019-2023 spadła do poziomu 13,6 proc.

Ostatnie lata przyniosły spadek aktywności na rynku wezwań w Polsce. Coraz częściej inwestorzy decydują się na ogłoszenie wezwania z zamiarem wycofania akcji spółki z obrotu giełdowego, gdy już uzyskają kontrolny pakiet akcji – wynika z najnowszej analizy KPMG, która objęła 133 wezwań do sprzedaży akcji spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 2019-2023.

REKLAMA

Firmy będą szukać specjalistów. Jakich?

Z raportu „Barometr Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że polskie firmy chcą poszukiwać specjalistów od automatyzacji i sztucznej inteligencji. 

Rachunki za prąd w firmie: kto musi płacić za energię elektryczną nawet trzy razy więcej niż cena giełdowa, jak tego uniknąć na przyszłość

Kryzys energetyczny wywołany przez agresję Rosji na Ukrainę doprowadził do gigantycznego wzrostu cen prądu. Wiele małych firm w obawie przed dalszym wzrostem cen zawarło wieloletnie umowy ze stałą ceną na rekordowym poziomie. To one najbardziej ucierpią na uwolnieniu cen energii.

Stare pytania, nowe odpowiedzi. Zmiana podejścia do pożądanych kompetencji menedżerskich

Obecnie organizacje nie są zainteresowane rozwojem konkretnych umiejętności liderskich ani pozyskiwaniem wiedzy, którą łatwo dziś zdobyć. Żyjemy w czasach, w których ciężko jest zaplanować długofalową strategię, dlatego wzrasta znaczenie umiejętności płynnego poruszania się w zmieniających się okolicznościach, tzw. strategizing.

Wyróżniaj się bo zginiesz: o sukcesie sklepu internetowego decydują nie tylko atrakcyjne towary w dobrej cenie

W sklepie internetowym, zupełnie inaczej niż w tradycyjnym sklepie, wiarygodność osiąga się lub nie już poprzez sam wygląd aplikacji zakupowej. Bez niej nie wyróżniający się z tysięcy inny e-sklep nie odniesie sukcesu nawet oferując bardzo konkurencyjne produkty.

REKLAMA

Restauracje ustępują miejsca barom szybkiej obsługi i sklepowej gastronomii, bo takie są wybory „zetek”

Na naszych oczach dzieje się prawdziwa rewolucja w gastronomii. Restauracje, ledwie się odbudowały po pandemii, przegrywają z barami szybciej obsługi i cateringiem, a teraz jeszcze poważnym graczem na rynku staje się gastronomia sklepowa. Wszystko to za sprawą najmłodszych klientów, którzy chcą żyć po amerykańsku.

Paragon fiskalny przy sprzedaży on-line: kiedy i jak powinien wystawić sprzedawca oraz dostarczyć klientowi [wszystkie przypadki]

Dla klientów kupowanie w e-sklepach jest wygodniejsze niż w placówkach stacjonarnych. Dla samych sprzedawców jednak procedura ta jest dużo bardziej skomplikowana od strony fiskalnej. Dotyczy to zwłaszcza wystawiania paragonów i obowiązków w podatku VAT.

REKLAMA