reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama

Temat: typowe usterki

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu typowe usterki. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące typowe usterki.

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2,0 JTS Alfa Romeo

Aktualizacja: 22.09.2017

Włosi z całą pewnością wiedzą czym są emocje. Jak nikt rozumieją też potrzebę motoryzacyjnej pasji. W tym samym czasie popełniają całą masę błędów, za które kierowcy przychodzi słono płacić podczas eksploatacji. Nie inaczej jest również w przypadku silników. Jednostka 2,0 JTS choć nowoczesna i mocna, nigdy nie stanie się wzorem trwałości ani niskiego zapotrzebowania na paliwo. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1,2 TSI VAG

Aktualizacja: 22.09.2017

Segment B nadal jest jednym z popularniejszych na rynku motoryzacyjnym w Europie. A to sprawia, że producenci nie mogą go ignorować. Właśnie dlatego Volkswagen w roku 2009 wprowadził do oferty Polo nowoczesny, downsizingowany motor 1,2 TSI. Małolitrażowy benzyniak zaoferował kierowcom moc, oszczędność i niestety serię problemów. Te na szczęście ustąpiły już w roku 2012 za sprawą gruntownej modernizacji. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1,2 MPI VAG

Aktualizacja: 22.09.2017

Na początku nowego millenium segment B był najpopularniejszy w Europie. A to oznaczało, że spora część mocy przerobowych producentów została skierowana właśnie na prace nad małymi hatchbackami. Przykładem takiego podejścia może być premiera nowego benzyniaka Grupy Volkswagena w roku 2001. Motor 1,2 MPI miał przynieść rewolucję, a dał przesadę. Niestety przesadę i to w kilku wymiarach. Silnik był zbyt hałaśliwy, zbyt słaby i zbyt awaryjny. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2.2 JTS Alfa Romeo

Aktualizacja: 25.07.2017

Silnik 2.2 JTS Alfa Romeo, wzorowany na jednostce General Motors choć był chętnie wybierany przez kupujących, szybko obnażył kilka wpadek konstruktorów. Poważnych wpadek. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2.0 D Subaru

Aktualizacja: 25.07.2017

Debiutowi pierwszego na świecie silnika Diesla o przeciwsobnym układzie cylindrów, jednostki 2.0 D zaprezentowanej przez Subaru towarzyszył duży szum medialny. Jednostka dawała kierowcom Imprez, Legacy, Outbacków i Foresterów moc, oszczędność i… serię poważnych problemów technicznych. Motor psuł się na tyle często, że już po dwóch latach musieli interweniować inżynierowie. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2.0 IDE Renault

Aktualizacja: 25.07.2017

Jednostka 2.0 IDE miała być dla Renault przełomem. Niestety, dosyć szybko okazało się, że producent popełnił poważny błąd. Debiut skończył się porażką, a jednostka zeszła ze sceny po cichu i tylnymi drzwiami. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: Silnik 2.5 T Subaru

Aktualizacja: 24.07.2017

Jednostka EJ20, trafiła do sprzedaży w roku 2005 i stała się częścią nie tylko Imprezy WRX STI. Doładowany benzyniak służył również do napędu Foresterów, Legacy i Outback’ów. Silnik był oferowany w kilku wersjach mocy. Podstawowy model o oznaczeniu EJ255 dysponował stadem od 210 do 265 koni mechanicznych. Topowy nazwany EJ257 rozwijał moc oscylującą w granicy 300 koni mechanicznych. Co z jego trwałością? »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 4.5 V8 Porsche

Aktualizacja: 24.07.2017

4,5-litrowa jednostka V8 pojawiła się wraz z debiutem Porsche Cayenne. Choć architektura była dosyć nietypowa dla niemieckiego producenta, zwiastowała potężną moc i piękne brzmienie. Z czasem motor niestety ujawnił też swoją drugą twarz. Poważne usterki oraz koszty naprawy dochodzące do 30 tysięcy złotych! »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 5.0 V10 TDI VAG

Aktualizacja: 24.07.2017

Silnik 5.0 V10 TDI VAG zadebiutował wraz z wprowadzeniem do oferty modeli VW Tuareg i Phaeton. 10 cylindrowa jednostka zapewnia świetną dynamikę ale okazała się bardzo awaryjna. »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1.8 TSI/TFSI VAG

Aktualizacja: 24.07.2017

Silnik 1.8 TSI z grupy oznaczonej symbolem EA888 miał stanowić odpowiedź na nowe potrzeby kierowców w XXI wieku w gamie Grupy Volkswagena. Niestety jednostka napędowa stała się jednym z jaskrawych przykładów technologicznego niedopracowania. »

5 najczęstszych awarii samochodu - jak sobie z nimi radzić?

Aktualizacja: 03.07.2017

Do kosztów utrzymania samochodu zaliczamy nie tylko wydatki na ubezpieczenie i paliwo. Poza dodaniem do tabeli utraty wartości pojazdu warto przewidzieć dodatkowy budżet na materiały eksploatacyjne, serwisowanie, a także ewentualne naprawy. Te ostatnie mogą się okazać niespodziewanie drogie. Jakie są najczęściej występujące usterki w samochodzie? »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1.5 dCi Renault

Aktualizacja: 22.06.2017

Silnik 1.5 dCi jest stosunkowo często występującym napędem w autach wystawionych na sprzedaż. Niestety nie jest wolny od wad. Jakie są typowe problemy z tą jednostką? »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2,0 TDI Volkswagen AG

Aktualizacja: 22.06.2017

O problemach z silnikiem 2.0 TDI krążą już legendy. Ile jest w nich prawdy i czy ewentualne problemy dotyczą każdej odmiany jednostki 2.0 TDI? »

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1,6 THP PSA/BMW

Aktualizacja: 21.06.2017

Silnik 1.6 THP choć wyposażony w najnowsze zdobycze techniki, tak naprawdę już od początku miał problemy z trwałością. Jakie są główne problemy z tą jednostką napędową? »

Volvo S60 II - opinie i typowe usterki

Aktualizacja: 16.03.2017

Volvo S60 II to jeden z najchętniej wybieranych modeli z oferty szwedzkiego producenta. Model cieszy się dużym zainteresowaniem na rynku wtórnym. A jakie są opinie na temat egzemplarzy używanych? »

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Agnieszka Sakowska

Ekspert podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama