Kategorie

Tata

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pickupy na naszym rynku to przede wszystkim modele produkcji japońskiej: Toyota Hilux, Nissan Navara czy Mitsubishi L200. Alternatywą dla nich mogą być auta z innych zakątków świata, chociażby Ford Ranger czy Tata Xenon. O wadach i zaletach tych aut, a także o różniących je elementach, przeczytacie w naszym poradniku.

Tata Nano

Tata Nano to obecnie jeden z najtańszych modeli samochodów na świecie. Czteroosobowe auto zadebiutowało na 9. salonie Auto Expo 2008 w Delhi i początkowo przeznaczone było wyłącznie na rynki azjatyckie.

Tata

Tata to indyjski koncern należący do osoby prywatnej, Vijaya Taty, produkujący między innymi samochody i autobusy. W ofercie obecnie znajduje się małe auto miejskie (model Indica Vista), SUV (model Safari) i pick-up (model Xenon). Samochody te są produkowane na terenie Wielkiej Brytanii i w Indiach.
Taty Nano w Europie nie będzie. Zamiast tego indyjski koncern Tata planuje wprowadzić na europejski rynek model Pixel, zaprezentowany na targach w Genewie.
Ministerstwo Gospodarki chce podjąć próbę uratowania FSO. Sytuację FSO ma poprawić włączenie jej do specjalnej strefy ekonomicznej (SSE). Aby było to możliwe niezbędne jest stworzenie projektu inwestycyjnego.

Tata Aria

Hindusi wprowadzają na rynek kolejne auto, które ma trafić w gusta jak najszerszego grona klientów. Model Aria to crossover, który łączy w sobie cechy rodzinnego 7-osobowego vana i auta terenowego.

Tata Safari

Koncern Tata Motors skupia się na produkcji aut, które cieszą się na rynku dużą popularnością. Dlatego też w ofercie indyjskiego producenta znalazło się miejsce dla SUVa o nazwie Safari.

Tata Xenon

Auta z logo Tata to nie tylko małe miejskie samochody. Hindusi oferują w sprzedaży również model Xenon, który ma zyskać klientów w popularnym ostatnio segmencie tanich pick-upów.

Tata Indigo

W ofercie indyjskiego koncernu Tata Motors znajduje się auto, które ma pasować do miasta, jednocześnie oferując podróżującym trochę więcej przestrzeni. Model Indigo to Indica Vista w wersji kombi.

Tata Indica

Pierwszym wyprodukowanym w całości przez koncert Tata był model Indica. Choć trafił on do sprzedaży w 1997 roku, w Polsce można go kupić dopiero od 2008 roku.
Indica Vista to następca wysłużonej Indicy. Indyjski koncern uważa, że niska cena oraz dobra zwrotność sprawią, że 5-drzwiowa Vista będzie konkurencyjnym graczem w segmencie B.
Pojazdy TATA są sprzedawane w Polsce od września 2008 roku. Obecnie sieć dealerska liczy 32 autoryzowane obiekty. Druga połowa 2010 roku okazała się dla firmy momentem przełomowym.

Tata Nano

Miał być tani. Tylko o tym myśleli projektanci Taty Nano. Dlatego też w kontekście tego samochodu ciężko dyskutować o wyposażeniu, wyglądzie czy osiągach. Powinniśmy skupić się przede wszystkim na cenie.
Aria to nowy crossover firmy TATA, który zadebiutował właśnie na rynku indyjskim. W Polsce auto ma pojawić się w pierwszej połowie 2011 roku.
W ofercie Tata Motors znajduje się model Indigo SW, który w podstawowej wersji kosztuje 29 950 zł. Jest to najtańszy pojazd z nadwoziem typu kombi w naszym kraju.
Marubeni Motors Poland, dystrybutor samochodów marki TATA, rozpoczął sprzedaż nowego modelu o nazwie Indica Vista. Podstawowa wersja auta kosztuje niecałe 30 tysięcy złotych.
Po wielu perypetiach, związanymi z protestami rolników, wczoraj Tata Nano w końcu pojawił się w oficjalnej sprzedaży. Zgodnie z przypuszczeniami, popyt na najmniejszy model koncernu jest w rodzimym kraju naprawdę ogromny.
Z powodu światowego kryzysu głównymi atrakcjami salonu w Genewie są auta małe i tanie oraz proekologiczne. To był chyba najlepszy moment na premierę europejskiej wersji Taty Nano.
Przyzwyczailiśmy się do tego, że jubileuszowe, limitowane wersje powstają głównie w przypadku kultowych i ważnych aut w historii motoryzacji.
Cieszę się, że na nasz rynek wchodzi nowa marka samochodów. Fakt, jest ona bardziej egzotyczna niż niektóre słowa J. Kaczyńskiego i samochody produkuje od zaledwie dziesięciu lat.