Kategorie

SLS

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Konsumenci są coraz bardziej świadomi, co dla producentów oznacza podwyższoną poprzeczkę. Jak pokazują badania skład kosmetyków ma większe znaczenie dla kobiet, za to mężczyźni są bardziej lojalni wobec marki.
Mercedes-Benz przygotował specjalną, limitowaną wersję modelu SLS AMG GT - Final Edition. To ostatnia szansa na zakup tego auta.
Mercedes SLS to model prezentujący najwyższą sportową technologię oferowaną klientom przez koncern Mercedes-Benz. Lada moment dostępna będzie jego najmocniejsza odmiana z serii „Black”. Czym różni się od standardowej odmiany AMG?
Mercedes SLS AMG GT ma moc zwiększoną do 591 KM, zoptymalizowaną, siedmiostopniową przekładnię AMG SPEEDSHIFT DCT oraz przeprojektowane zawieszenie, co pozwala mu przyspieszyć 0-100 km/h w 3,7s.
Od jakiegoś czasu mówiło się o wprowadzeniu do produkcji elektrycznej wersji Mercedesa SLS. Przypuszczenia się potwierdziły. W połowie 2012 roku tuner i stały współpracownik producenta ze Stuttgardu, firma AMG, rozpocznie zbieranie zamówień na Mercedesa SLS AMG E-cell.
Kicherer jako pierwszy wziął na swój warsztat Mercedesa SLS AMG w wersji Roadster, oferując 2 poziomy modyfikacji. Pierwszy z nich przewiduje nowy układ wydechowy, bardziej sportowy filtr powietrza i przeprogramowanie jednostki sterującej, w wyniku czego seryjne 571 KM zmienia się w 630 KM. Drugi poziom przewiduje dodatkowo montaż sportowych katalizatorów, co skutkuje wzrostem mocy o kolejne 20 KM. Tak przygotowany 650-konny SLS AMG Roadster przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 3.5 sekundy. Wiele uwagi poświęcono również tuningowi i tak niemal doskonałego już nadwozia. Bolid zaopatrzony został w agresywnie wystylizowane nadwozie oraz ekskluzywnie wykończone wnętrze. Samochód wyposażono również w inteligentny system Front Up, mający chronić przód samochodu przed zarysowaniami. Efekt końcowy oceńcie sami.
Aluminiowe nadwozie pod którym kryje się 6,2-litrowy motor V8 o mocy 571 KM, siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia i przyjemność z jazdy pod gołym niebem - oto SLS AMG Roadster.
Mercedes 300 SL Gullwing oraz najnowszy SLS AMG stanęły obok siebie 9 kwietnia w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, na wernisażu wystawy „Ikony Designu”.
Słynna niemiecka firma AMG opracowująca od lat usportowione wersje Mercedesów teraz zdecydowała się zbudować od podstaw swój własny pojazd nawiązujący do legendarnego skrzydlatego modelu 300 SL z 1954 roku.