Kategorie

Seria 1

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Test BMW 118i zaskoczył nas. Powód? Auto nie ma napędu na tył i dysponuje silnikiem… 3-cylindrowym. Na szczęście pozostało w nim bawarskie DNA.
To pierwszy doładowany benzyniak, który pojawił się w gamie BMW od lat siedemdziesiątych! A to sprawiło, że oczekiwania kierowców w stosunku do tej konstrukcji były spore. Czy bawarski silnik N13 sprostał wymaganiom? Przekonajmy się.
Świetnie się prowadzi, a do tego jest kompaktowe i luksusowe. Używane BMW serii 1 F20 jest samochodem idealnym czy może stanie się eksploatacyjną miną?
Bawarczycy zaprezentowali trzecią generację modelu kompaktowego. Nowe BMW serii 1 pokazało odmienioną stylizację, masę technologicznych innowacji, a do tego... przedni napęd!
BMW serii 1 przeszło wyraźną modernizację nadwozia oraz gamy silnikowej. Auto upodobniło się do większych modeli bawarskiego producenta oraz zyskało mocniejsze i oszczędniejsze silniki.
Najnowsze BMW serii 1 napędzane wysokoprężnym silnikiem o mocy 218 KM pasuje do kierowcy jak marynarka szyta u dobrego krawca. Ciasno przylega do prowadzącego jednocześnie pozostawiając uczucie komfortu i szlachetności wynikającej z perfekcyjnego dopracowania.
Kompakty klasy premium są dość popularne na rynku aut używanych. Za dość nieduże pieniądze można mieć samochód, którym dojedziemy do pracy, udamy się na krótki urlop, przy jednoczesnym zachowaniu szyku i elegancji. W porównaniu przedstawiamy ofertę spod znaku niebieskiego śmigła i czterech pierścieni.
Od 2004 roku markę BMW w segmencie kompaktowych hatchbacków reprezentuje BMW Serii 1. Auto nie porywa stylizacją nadwozia i przestronnością wnętrza ale pozwala czerpać dużo przyjemności z jazdy.
Czy można kupić nadające się do dalszej eksploatacji auto segmentu premium takie jak BMW? Zestawiliśmy wszystkie modele producenta z Bawarii których cena nie przekracza 40 000 zł i można je znaleźć w dobrym stanie technicznym.
Za cenę nie przekraczającą 40 000 zł można nabyć atrakcyjne samochody z popularnego segmentu Golfa czy Astry. Za taką kwotę bez problemu można kupić zarówno trzyletnie auto jak i starszą, ale usportowioną wersję popularnego kompaktu.