Kategorie

Reflektory laserowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ich zasięg to nawet 700 metrów! I choć reflektory laserowe bez wątpienia są ważną innowacją na rynku motoryzacyjnym, zasada ich działania prowadzi tylko do jednego pytania. Czy warto się nimi w ogóle interesować?
LED, OLED, czy światło laserowe, jaka będzie przyszłość reflektorów samochodowych? Czy producenci oświetlenia zdecydują się zainwestować w jeden system, czy będą rozwijać kilka równolegle? M.in. na te pytania odpowiada Richard Lothholz, globalny dyrektor sprzedaży w dziale oświetlenia samochodowego i LED firmy OSRAM
Audi razem m.in. z firmą OSRAM pracują nad nowymi, bardziej zaawansowanymi reflektorami laserowymi. Nowe światła mają mieć wyższą rozdzielczość oraz posiadać funkcję adaptacji, czyli dostosowywania wiązki światła do natężenia ruchu pojazdów jadących z naprzeciwka.
Koncern Audi aby doskonalić technologie z zakresu bezpieczeństwa czy wydajnych układów napędowych chce stworzyć inteligentną fabrykę. Inteligentne maszyny mają pracować ramię w ramię z człowiekiem, przyspieszając projektowanie i wdrażanie nowoczesnych urządzeń przeznaczonych do aut osobowych Audi.
Koncepcyjne BMW M4 Concept Iconic Light zaprezentowane na targach CES w Los Angeles prezentuje nową wersję laserowych reflektorów od BMW i zupełnie nowe tylne światła OLED. Czym charakteryzują się nowe rozwiązania? Jakie korzyści niosą?
Laserowe światła od BMW to niezwykle nowoczesny i wyrafinowany system oświetlenia drogi przed samochodem. Do użytku codziennego nowe reflektory zostaną wprowadzone za sprawą BMW i8, ale już niebawem inne modele bawarskiej marki będą posiadały takie lampy.
BMW jesienią tego roku wprowadzi do swojej oferty pierwsze seryjne auto z laserowymi światłami. W ten sposób bawarski koncern jeszcze bardziej podkreśli wyjątkowość pojazdu, który zostanie w nie wyposażony czyli nowego BMW i8.