Kategorie

Peugeot 308

Nowy Peugeot 308 został właśnie zaprezentowany? Co wiadomo o gorącej premierze francuskiej marki? Mamy pierwsze zdjęcia i dane techniczne.
Peugeot 308 SW choć nie przyciąga wzroku wyrazistą stylizacją nadwozia, przekonuje do siebie m.in. przestronnym wnętrzem i dobrej jakości wykończeniem. W teście egzemplarz napędzany przez bardzo oszczędny, wysokoprężny silnik o mocy 120 KM.
Peugeot 308 z nowym silnikiem 1.2 PureTech 110 KM to relatywnie niedrogi, a przy tym nowoczesny kompakt. Czy jego najnowsza jednostka napędowa, wykonana w duchu downsizingu, spełnia swoją funkcję?
Peugeot 308 GT to nowa, jeszcze lepiej jeżdżąca wersja popularnego kompaktu z Francji. Oprócz osiągów, poprawione zostały także właściwości jezdne auta, a dzięki kilku nowym gadżetom auto nabrało więcej indywidualnego charakteru.
Peugeot 308 GT wyróżnia się wzmocnionymi silnikami, usztywnionym zawieszeniem i lepszymi osiągami. Wzmocniona odmiana GT będzie dostępna zarówno dla wersji hatchback jak i kombi (SW).
Peugeot 308 SW to potężne kombi o powiększonym w stosunku do wersji hatchback rozstawie osi (o 110 mm). W wersji Allure wygląda naprawdę ciekawie, zwłaszcza w wiśniowym kolorze lakieru.
Przedstawiamy dokładne dane techniczne Peugeot 308 SW 2.0 BlueHDi 150 KM - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, wymiary i wiele innych informacji.
Po 6 latach na rynku pojawia się kolejna wersja Peugeota 308 SW. Francuskie kombi kusić ma ogromnym bagażnikiem o pojemności 610 litrów, stonowaną linią nadwozia i bogatym wyposażeniem.
Peugeot 308 1.6 e-HDI to najnowszy kompakt francuskiego producenta samochodów. Przedstawiamy dane techniczne egzemplarza jaki mieliśmy udostępniony do testów.
Nowy Peugeot 308 zaskakuje elegancją i wykończeniem zbliżonym do tego co oferują niemieckie auta. Co więcej pod maską skrywa silnik, dzięki któremu może pokonać większość klasowych rywali. O ile tylko jego cena nie odstraszy klientów.
Najtańszy Peugeot 308 kosztuje 59 900 zł. Zobacz co oferuje za taką kwotę.
Peugeot 308 powoli ustępuje miejsca swojemu następcy. Zobacz czy warto się nim zainteresować, czy może lepiej poczekać na nowy model.
Filtr cząstek stałych DPF lub FAP, a przede wszystkim jego cena, to najbardziej znienawidzone urządzenie w nowoczesnych dieslach. Czy wysoki koszt wymiany filtra DPF to tylko mit? Sprawdzamy to na przykładzie Forda Focusa mk2, Peugeota 308, Mazdy 6 GH i BMW 330d e92.
Zwycięzcą konkursu Car of the Year 2014 został Peugeot 308. Dlaczego wygrał? W jaki sposób oceniane są samochody w Car of the Year?