Kategorie

Panda

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ma włoski urok, może być napędzana silnikiem o zaledwie dwóch cylindrach, a do tego oferuje niezwykle rozsądną cenę. Tylko czy używany Fiat Panda III jest godny uwagi?
Używany Fiat Panda II zawojował świat. Tani hatchback segmentu A przekroczył pułap produkcji na poziomie 2 milionów sztuk i był chętnie wybierany przez Europejczyków. Skąd taka popularność? O tej zadecydowały zalety auta, a w szczególności praktyczna cena i naprawdę prosta mechanika. Tak, 8-zaworowe silniki okazywały się głośne. Z drugiej strony można je było naprawiać za grosze.
W tym poradniku prezentujemy zestawienie żarówek stosowanych w Fiacie Panda. W razie konieczności wymiany uszkodzonych żarówek w Pandzie warto wiedzieć, jakie żarówki występują w tym modelu.
Fiat Panda w wersji terenowej wchodzi do sprzedaży. Czym różni się od pozostałych wersji tego modelu?
Fiat Panda 4x4 to na polskich drogach widok egzotyczny. Jednak może się to zmieni, bo trzecia generacja modelu wydaje się doskonałą propozycją dla osób mieszkających w górach i służb leśnych.
Na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie Fiat zaprezentował Pandę 4x4 w wersji Antartica. Czym różni się ona od klasycznej odmiany z napędem wszystkich kół?
Nowy Fiat Panda to auto typowo miejskie. Postanowiliśmy sprawdzić jak włoski maluch sprawdzi się w roli samochodu rodzinnego. Jako poligon doświadczalny wybraliśmy kręte i górzyste drogi na Sardynii.
Najnowszy Fiat Panda z wielką pompą wkracza na polski rynek. Prezentacja przeboju sprzedażowego Fiata odbyła się na stadionie narodowym w Warszawie.
Lada chwila do salonów sprzedaży Fiata trafi nowa generacja modelu Panda. Włoski producent nie rezygnuje jednak z produkcji poprzednika, Pandy drugiej generacji.
Znamy już paletę silników do nowego Fiata Pandy. Dostępne będę 4 silniki – 2 silniki TwinAir o pojemności 875 ccm o mocy 65 KM (wolnossący) i 85 (turbodoładowany), znany i sprawdzony silnik benzynowy Fire o pojemności 1.2 l i mocy 69 KM oraz 1.3 – litrowy turbodiesel Multijet II o mocy 75 KM.
Na razie wiadomo w jakiej konfiguracji można zamówić auto na rynku włoskim. Fiat Panda dostępny jest z napędem na przednie koła i trzema jednostkami napędowymi do wyboru. Do wyboru pozostają także 3 poziomy wyposażenia (Pop, Easy oraz Lounge), 10 kolorów nadwozia oraz 9 opcji wystroju wnętrza.
Fiat zaprezentował nowe wcielenie dobrze znanej na polskim rynku Pandy. Samochód niestety nie jest już produkowany w Polsce.
Osoby szukające samochodu do poruszania się po ciasnych, miejskich ulicach nie mają łatwego zadania. Rynek wtórny jest bogaty w małe autka co jest korzystne z racji tego, że jest w czym wybierać lecz nie ułatwia to zadania kupującemu gdyż łatwo trafić wadliwy lub często psujący się samochód.
Fiat powoli szykuje się do wprowadzenia następcy produkowanego od 2003 r. Fiata Pandy. Wraz z nowym modelem, włoski producent chce zaoferować swoich klientom usportowioną wersję auta, stworzoną wspólnie ze swoim stałym współpracownikiem i nadwornym tunerem – Abarthem.
Fiat Panda dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej, a w gamie dostępnych silników znalazły się dwie jednostki napędowe. Nabywcy mają do wyboru również cztery wersje wyposażeniowe. Oto nasz poradnik kupującego.
Od premiery produkowanego w Tychach Fiata Pandy drugiej generacji minęło już 8 lat, ale auto nadal jest mocnym graczem w segmencie aut miejskich. Głównie dlatego, że mimo upływu lat Fiat Panda wciąż świetnie zaspokaja potrzeby kierowców jeżdżących przede wszystkim po mieście.
Dwa miejskie maluchy, Fiat Panda z Włoch, a w zasadzie z Polski, Daewoo Matiz z Korei, ale równie mocno związany z naszym nadwiślańskim krajem. Oba popularne, ale który lepszy?
Jednym z najczęstszych powodów uszkodzenia mechanizmu wycieraczek jest pęknięty przegub kulowy. Pomimo skomplikowanego dostępu do mechanizmu, pokażemy jak we własnym zakresie dokonać jego wymiany.