Kategorie

Modernizacja linii kolejowej

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ministerstwo Infrastruktury i budownictwa podało informację, że ruch pociągów po miesięcznej przerwie Centralnej Magistrali Kolejowej został przywrócony.
PKP Polskie Linie Kolejowe inwestuje w infrastrukturę linii kolejowej na odcinku Warszawa-Poznań. Modernizacja ma na celu znaczne zwiększenie komfortu podróży. Co obejmuje?
Czy będzie opóźnienie w pracach modernizacyjnych linii kolejowej z Warszawy do Radomia? Pojawiają się głosy, że w efekcie problemów z przetargiem na budowę odcinka Warka-Radom harmonogram prac może być zagrożony. Czy to prawda?
PKP PLK S.A. ogłosiły ostatni przetarg na modernizację linii Wrocław-Poznań. Po jej ukończeniu podróż na tej trasie będzie zajmowała 80 minut.
Przetarg na modernizację linii kolejowej z Poznania do Piły dotyczy odcinka o długości 93 km. Po realizacji inwestycji średnia prędkość pociągów osobowych na tej trasie zwiększy się do 120 km/h.
Rozpoczęła się modernizacja linii kolejowej nr 8 pomiędzy Skarżyskiem-Kamienną a Suchedniowem. Inwestycja ma na celu m.in. zwiększenie prędkości, z którą pociągi będą się mogły poruszać na wspomnianym odcinku.
Po modernizacji połączenia kolejowego nawet sześć razy więcej pociągów będzie mogło obsłużyć port w Gdańsku. Kiedy zakończą się prace?
Kiedy skończy się modernizacja linii kolejowej na lotnisko w Krakowie? Zgodnie z zapowiedziami jeszcze w 2015 r.
Zakończono modernizację odcinka linii kolejowej Gliwice-Chorzów Batory. Na wyremontowanym odcinku pociągi osiągają prędkość do 100km/h, przed modernizacją maksymalna osiągana prędkość wynosiła 60 km/h.
Władze Radomia niepokoją się, że budowa łącznicy kolejowej, która połączy Centralną Magistralę kolejową z linią Kielce-Częstochowa zagrozi modernizacji linii kolejowej Warszawa-Radom.
Firma Polskie Linie Kolejowe S.A. otrzymała środki unijne na modernizację linii kolejowej na odcinku Olsztyn-Szczytno-Szymany.