Kategorie

Logan

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dacia nigdy nie była synonimem wyrafinowania. Silnik 1.6 8v K7M sprawił jednak, że zaczęła się kojarzyć z trwałością i niskimi kosztami eksploatacji.
Przedstawiamy dokładne dane techniczne Dacia Logan Laureate TCe 90 - przyspieszenie, spalanie, średnicę zawracania, wymiary i wiele innych informacji.
Dacia Logan z turbodoładowanym silnikiem 0.9 TCe ma zadowolić osoby poszukujące niedrogiego i przestronnego auta, z mocnym acz oszczędnym silnikiem. Czy tak wygórowane oczekiwania mogą zostać spełnione? Jeśli tak, to kosztem czego? Postanowiliśmy to sprawdzić.
Dacia Logana MCV to najtańsze auto z nadwoziem typu kombi na rynku. Co więcej koszty eksploatacji można obniżyć decydując się na wersję z fabryczną instalacją gazu LPG.
Dacia wprowadza do polskich salonów sprzedaży model Logan MCV. Auto wyróżnia się niską ceną w stosunku do wysokich możliwości transportowych.
Popularność samochodów z nadwoziem kombi nie maleje. Ich duże możłiwości transportowe idą w parze z pewnym prowadzeniem na drodze i zgrabną sylwetką nadwozia. Które z nich oferują największe bagażniki i ile trzeba za nie zapłacić?
Model rodziny wielodzietnej przeżywa co prawda kryzys, ale zapotrzebowanie na auta zdolne pomieścić więcej niż 5 osób jest duże. Przedstawiamy 4 najtańsze minivany, zdolne przewieźć siedem osób.
Efektem, jaki przyniosła „reaktywacja” marki Dacia, należąca do Renault Group, była zaskoczeniem nawet dla francuskiego producenta. Te tanie, proste w konstrukcji auta, miały być hitem, ale tylko w krajach Europy Środkowowschodniej. Jak się okazało, założenia były niesłuszne. Firma zdobyła tysiące klientów w całej Europie, a teraz szykuje się do wypuszczenia nowego modelu.
Idealnym autem dla małych rodzin lub dla osób poruszających się samemu będzie pojazd z segmentu B. W tej klasie aut niemalże każdy producent ma coś do zaproponowania. Mamy do pokazania 20 ciekawych propozycji dla osób szukających niewielkiego auta w kwocie nie przekraczającej 25 000 zł.
Używana Dacia Logan to dobry samochód za rozsądne pieniądze. Nie jest pozbawiona wad, ale niskie koszty eksploatacji rekompensują je z nawiązką. Warta uwagi jest także wersja MCV - jedno z największych kombi na rynku.
Dacia Logan MCV (Multi Convivial Vehicle) została w lipcu 2008 roku poddana faceliftingowi.
Koniec września 2007 to początek testu długookresowego Dacii Logan MCV 1.5 dCi 68 KM. Wyznacznikiem testu jest czas, gdyż dystansu produkować na siłę nie będę. Dlaczego? Otóż samochód został po prostu kupiony przez mnie od Renault Polska, które wcześniej udostępniało go do normalnych testów dla dziennikarzy. Teraz Logan będzie spełniał zadanie, do jakiego został stworzony – uniwersalnego auta do komunikacji powszedniej i weekendowej. Przebieg roczny zakładam na poziomie 15 tysięcy kilometrów
Trzeba przyznać, że Dacia pod banderą Renault radzi sobie imponująco dobrze. Rumuński producent co chwila serwuje następne nowości. Teraz są to dwie wariacje Logana o przeznaczeniu użytkowym. Do gry wchodzą pick-up i van.
Testowana przez niemiecki magazyn "Auto Strassenverkehr" Dacia Logan MCV 1.5 dCi pokonała dystans 100 tys. km bez problemów technicznych.
Nowa Dacia Logan pojawia się na rynku cztery lata po premierze pierwszej wersji modelu oferując nowocześniejszy design oraz atrakcyjniejsze i bardziej komfortowe wnętrze.