Kategorie

Ibiza

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ibiza 2021 i Arona 2021: Seat już wkrótce zaprezentuje dwie nowości w segmencie aut miejskich. Lifting mocno odświeży wygląd modeli.
Był obecny na rynku prawie dekadę! A to oznacza dużą ilość wersji wyposażenia i silnikowych. Czy jednak używany Seat Ibiza IV jest godny uwagi? To właśnie sprawdziliśmy.
Wygląda jak milion dolarów, prowadzi się jak po sznurku, a do tego jest wygodny i… oszczędny. Oto rozsądniejsza siostra Cupry, czyli Seat Ibiza FR 1.0 TSI DSG!
W tym poradniku prezentujemy zestawienie żarówek stosowanych w Seacie Ibiza. W razie konieczności wymiany uszkodzonych żarówek w Ibizia warto wiedzieć, jakie żarówki występują w tym modelu.
Seat Ibiza IV generacji pojawił się na rynku w 2008 roku. Aby odświeżyć nieco model, hiszpański producent przeprowadził po raz kolejny jego drobny lifting.
Seat Ibiza był pierwszym autem tej klasy wyposażonym w ESP. 27 kwietnia minęło 30 lat od rozpoczęcia produkcji tego modelu w Barcelonie.
Tegoroczny lifting odmienił nieco IV-generację Seata Ibizy. Aby sprawdzić jak spisuje się ona po kuracji odmładzającej zabrałem auto w podróż po mazowieckich "duktach".
Na rynek wkracza nowa wersja Seata Ibizy a mianowicie CUPRA. Już od kilku lat przydomek ten zarezerwowany jest dla najmocniejszych aut hiszpańskiego koncernu.
Seat wysłał swoje miejskie autko na terapię odmładzającą. Efekt końcowy jest zadowalający.
Idealnym autem dla małych rodzin lub dla osób poruszających się samemu będzie pojazd z segmentu B. W tej klasie aut niemalże każdy producent ma coś do zaproponowania. Mamy do pokazania 20 ciekawych propozycji dla osób szukających niewielkiego auta w kwocie nie przekraczającej 25 000 zł.
13 lutego 1968 roku powstała spółka założona przez dwie rodziny Giugiaro i Mantovani której nazwa brzmiała Studi Italiani Realizzazione Prototipi. Z upływem lat firma przekształcała się wchłaniąjąc mniejsze spółki. Aktualnie studio projektowe znane jest pod nazwą Italdesign-Giugiaro S.p.A.
Wystarczy wsiąść do nowej Ibizy, żeby przekonać się, że mały Seat wywodzi się z dobrego domu. Własności jezdne potwierdzają tę tezę. Pozytywne odczucia wynikają z faktu, że najnowszy Seat Ibiza został zbudowany na bazie aktualnego Volkswagena Polo, który jest samochodem roku 2010.
Obecna generacja Seata Ibizy to jedno z najzgrabniejszych aut w swojej klasie. Wersja kombi, która u konkurencji wygląda przeważnie nieciekawie, tutaj prezentuje się nawet lepiej, niż niejeden hatchback.
Demontaż zderzaka w Seacie Ibizie jest podobny do demontażu w Seacie Cordobie. Nie należy do trudnych czynności, jednak należy uważać na pewne szczegóły. W poradniku tym dowiesz się, jak samemu zdemontować zderzak w tych modelach.
Seat Ibiza SC to idealny samochód do roli w „landrynkowym” polskim serialu w którym ładni i młodzi, dobrze ubrani ludzie, lekką ręką wydają ponad 70 tysięcy na miejskie auto w modnym kolorze.
Czym się różni Seat Ibiza od Volkswagena Polo i Škody Fabii? Na pewno wyglądem, choć w przypadku klasy subkompakt bryły nadwozi są podobne. Trochę ceną. Silniki do wyboru te same. A cała reszta, to emocje.
Tegoroczny salon w Genewie przyniesie kolejną nowość ze stajni Seata. Do trzy i pięciodrzwiowej Ibizy dołączy wersja ST, czyli miejskie kombi dla niewielkiej rodziny. Rynkowy debiut tego auta zaplanowano na początek lata.
Samochodowy tuning ma oddanych fanów i zagorzałych przeciwników. Seat proponuje do swoich aut specjalny pakiet wizualnych zmian, sygnowany własnym logo. W taki zestaw może być zaopatrzona również miejska Ibiza.
Zielony kolor kojarzy mi się z jaszczurkami i ekologią, która do niedawna kojarzyła się też dodatkowymi kosztami - nie tylko wymiernymi, ale i ukrytymi, jak niższa wydajność czy gorsza dostępność. W przypadku LPG to już historia.
Ibiza w obecnej wersji jest dla mnie najładniejszym samochodem w swojej klasie. Lecz choć przyznaję się do swojej fascynacji, nie omieszkam jednak po kilkudniowej przygodzie z małym Seatem wytknąć mu kilku wad.
Estetyczna i praktyczna wizja samochodu, stworzona przez dyrektora ds. projektów firmy SEAT, Luca Donckerwolke, to ewolucja dynamicznej linii („Dynamic Line”) oraz nowa koncepcja wzornictwa strzały („Arrow Design”).