Kategorie

Fiat

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
W poradniku tym pokażemy jak zdemontować deskę rozdzielczą w Fiacie Stilo. Operacja nie zabierze nam zbyt wiele czasu, trzeba tylko znać kolejność demontażu poszczególnych części.
Przyciski sterowania szybami są pokryte specjalną powłokę gumową, która po pewnym czasie wyciera się i wygląda tak, jakby panel był mocno zabrudzony. Oto opis jak poradzić sobie z tym problemem.
W poradniku tym zaprezentujemy jak szybko i poprawnie wymienić pompę paliwa w Pandzie II. Cała operacja wymiany pompy paliwa nie jest trudna i poradzimy sobie z nią bez żadnych problemów.
Wymiana klocków hamulcowych nie jest trudna. Jeżeli mamy komplet podstawowych narzędzi, powinniśmy poradzić sobie z tą czynnością. Jak wymienić klocki w Fiacie Panda? - oto opis krok po kroku.
W poradniku tym przedstawimy sposób, w jaki poradzić sobie z uszkodzoną pompą hydrauliczną skrzyni biegów selespeed. Całą operację będziemy przeprowadzać w Fiacie Stilo 2,4.
Demontaż zamka w drzwiach kierowcy wymaga zdjęcia boczku drzwi przednich. W poradniku tym pokażemy sposób, w jaki można sprawnie wyjąć taki zamek w wersji 3-drzwiowej Fiata Stilo.
Standardowe głośniki nie zapewniają nam odpowiedniej jakości dźwięku, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować lepsze nagłośnienie w naszym aucie.
Czujnik temperatury zewnętrznej jest bardzo przydatny  informuje o temperaturze i dzięki temu możemy wstępnie ocenić panujące warunki. W poradniku tym przedstawimy sposób, w jaki zamontować go w Fiacie Panda II.
W poradniku tym zaprezentujemy sposób montażu podgrzewanych lusterek w Fiacie Panda II. Jest to stosunkowo przydatna funkcja i warto ją mieć w swoim aucie. Oto opis krok po kroku montażu podgrzewania lusterek bocznych.
Przedni podłokietnik jest bardzo wygodnym elementem wyposażenia auta, jest rewelacyjny w trakcie długich podróży. Jeżeli jesteśmy przyzwyczajeni do jazdy z podłokietnikiem, trudno nam przywyknąć do jego braku. Oto opis krok po kroku jak zamontować podłokietnik w Stilo.
Uszkodzona tylna roleta to dosyć częsta usterka w Stilo. Objaw jest zazwyczaj jeden - roleta nie chowa się w tylną część dachu. W poradniku tym pokażemy jak poradzić sobie z taką usterką.
W poradniku tym pokażemy sposób, w jaki możemy sami zamontować czujnik poziomu płynu spryskiwaczy. Modyfikacja ta nie należy do trudnych, a jeżeli dużo podróżujemy, z biegiem czasu docenimy jej funkcjonalność.
Wymiana poduszki skrzyni biegów w Stilo nie jest trudna jednak musimy jej poświęcić dłuższą chwilę. W poradniku tym pokażemy jak szybko i sprawnie wymienić poduszkę skrzyni biegów w Fiacie Stilo.
Nieprzyjemny hałas dobiegający z okolicy sprężarki klimatyzacji może świadczyć o konieczności wymiany łożyska. W poradniku tym przeprowadzimy wymianę w Fiacie Stilo.
Osłona pod silnikiem zapewnia dobra ochronę wszystkich podzespołów przed uszkodzeniami, wodą lub solą. W poradniku tym przedstawimy sposób na montaż osłony silnika w Fiacie Stilo 1.9 JTD.
W poradniku tym pokażemy jak wymienić przednie i tylne amortyzatory w Fiacie Stilo. Cała operacja nie jest trudna i można ją zrobić we własnym zakresie.
Wymiana wspomagania kierownicy nie musi być wykonana w warsztacie. Czytając ten poradnik dowiesz się jak samemu przeprowadzić naprawę uszkodzonego wspomagania w Fiacie Stilo.
W poradniku tym zaprezentujemy metodę na demontaż oparcia fotela w Fiacie Stilo. Oto opis krok po kroku jak wykonać tę czynność.
Komunikat Airbag Failure jest dobrze znany właścicielom Fiatów Stilo. Najczęściej występuje w wersji 3-drzwiowej podczas przesuwania fotela przez pasażerów siedzących z tyłu.
Po kilku latach lampka podświetlenia tablicy rejestracyjnej Fiata Stilo nadaje się do regeneracji. W poradniku tym pokażemy jak naprawić oświetlenie tylnej klapy w Fiacie Stilo.
Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem auta w kategoriach Rozum i Serce. W tym miesiącu na podium stanęły Fiat Bravo i Alfa Romeo Giulietta.
Zmieniając zegary zazwyczaj chcemy zachować oryginalny przebieg, pozostały na starych zegarach. Czytając ten poradnik dowiesz się, jak wykonać taką operację w swoim Uno.
Demontaż konsoli środkowej wykonujemy z różnych przyczyn. Czasami jest to chęć naprawy któregoś z elementów, wymagającego wyjęcia konsoli. W poradniku tym pokażemy jak samodzielnie dokonać demontażu konsoli środkowej.
W poradniku tym pokażemy jak zmienić podświetlenie zegarka LCD. Nie jest to trudna czynność, jednak trzeba zwrócić uwagę na kilka elementów.
Fiat Uno nie ma w standardzie uchwytów na siatki podtrzymujące bagaż. W poradniku tym pokażemy jak samodzielnie zamontować ten element w bagażniku swojego Fiata.
Nagły spadek poziomu paliwa w Fiacie Uno z silnikiem Diesla może wskazywać na uszkodzony czujnik poziomu paliwa. W poradniku tym pokażemy, jak wymienić czujnik poziomu paliwa w Fiacie Uno.
Komputer w Uno wyposażony jest w pamięć, w której zapisują się błędy. W poradniku tym pokażemy sposób na skasowanie zapamiętanych błędów komputera.
Problem z nierównomierną pracą silnika 1,0 Fire w Fiacie Uno bywa kłopotliwy z powodu gaśnięcia silnika oraz większego zapotrzebowania na paliwo. Poniżej znajduje się opis, jak wyeliminować tę usterkę.
Dwa modele Alfy Romeo, MiTo i Giulietta, zostały uhonorowane prestiżowymi nagrodami w Niemczech i Włoszech. W innym niemieckim konkursie nagrodę otrzymał też silnik TwinAir produkcji Fiata.
Jeżeli jesteśmy w posiadaniu Fiata Uno 1.0 Fire prawdopodobnie mamy problem z odpinającą się obudową filtra powietrza. Efekt jest taki, że spada bezpośrednio na kolektor wydechowy.
Jeżeli podczas jazdy po nierównościach dobiegają do nas dźwięki z bagażnika, może to oznaczać, że mamy wybite poduszki amortyzatorów. Poniżej znajduje się opis naprawy tej usterki.
Poradnik ten jest skierowany do posiadaczy Fiata Uno z silnikiem 899. Poniżej znajduje się opis, który umożliwia samodzielną wymianę termostatu w Fiacie Uno z silnikiem o pojemności 899.
Wymiana termostatu jest jedną z czynności, które możemy wykonać sami w naszym Uno. Poradnik ten, przedstawia wymianę termostatu w silniku 1.5 (kod silnika 1249C1.000).
Wyciek oleju spod pokrywy zaworów w Fiacie Uno 1,4 jest dosyć często spotykany. Naprawa jest bardzo prosta i polega na wymianie uszczelki pod pokrywą zaworową.
Wymianę pompy wody w Uno Fire można przeprowadzić samemu. Jeżeli będziemy postępować zgodnie z opisem, możemy być pewni, że całą wymianę pompy w Uno Fire wykonamy poprawnie.
W poradniku tym pokażemy, w jaki sposób wymienić pasek rozrządu w modelu Fire. Opis ten sprawdza się dla silników 1.0, 1.1, 1.2. Jest to łatwa czynność, więc nie powinniśmy mieć problemów.
Dosyć często podczas przyspieszania pojawia się bulgot wydobywający się z nagrzewnicy - najprawdopodobniej jest zapowietrzona. Można to naprawić w bardzo łatwy sposób.
Wymiana sworznia wahacza jest dosyć pracochłonna. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby samemu wymienić sworznie w swoim Fiacie Uno. Czytając ten poradnik dowiesz się, jak zamontować nowe sworznie.
Wymiana wahacza, to kolejna czynność, która możemy wykonać we własnym zakresie. W poradniku tym pokażemy, jak poprawnie wymienić wahacze w Uno.
Występujące dźwięki podczas skręcania mogą oznaczać konieczność wymiany łożyska kolumny McPhersona. Czytając ten poradnik dowiesz się, jak pozbyć się odgłosu hałasujących sprężyn.
W poradniku tym pokażemy jak samemu wymienić przednie amortyzatory w Fiacie Uno. Mając odpowiednie narzędzia nie będzie problemów z demontażem kolumny McPhersona.
Słabe działanie hamulca ręcznego jest zazwyczaj spowodowane zablokowaniem rozpieraka hamulca, wewnątrz bębna hamulcowego. W poradniku tym pokażemy, jak samemu naprawić taką usterkę.
Wymiana klocków hamulcowych to jedna z wielu czynności, które możemy wykonać samodzielnie. Czytając ten poradnik dowiesz się, jak szybko i sprawnie wymienić klocki w swoim Fiacie Uno.
Wymiana uszczelniacza aparatu zapłonowego nie jest kosztowna. Jeżeli poświęcimy trochę czasu, przy pomocy tej porady, sami wymienimy uszczelnienie aparatu zapłonowego w Fiacie Uno.
W poradniku tym skoncentrujemy się na wymianie osłony przekładni kierowniczej w Fiacie Uno. Postaramy się to zrobić w ten sposób, żeby nie przestawić zbieżności.
Dwa miejskie maluchy, Fiat Panda z Włoch, a w zasadzie z Polski, Daewoo Matiz z Korei, ale równie mocno związany z naszym nadwiślańskim krajem. Oba popularne, ale który lepszy?
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie zostanie zaprezentowany nowy Fiat Freemont. Jest to pierwszy model, który powstał w wyniku współpracy Fiata z Chrysler Group. W salonach sprzedaży Fiat Freemont pojawi się w polowie 2011 roku.
Konfigurator Fiata Bravo to dość skomplikowane miejsce. Na dodatek Fiat oferuje obecnie na Bravo atrakcyjne promocje, warto też nieco potargować się w salonie o dodatkowe upusty.
Mawiają, że włoskie samochody kupuje się sercem, bo głową się nie da. Fiat Bravo jest jednak jednym z niewielu samochodów, który te dwa organy potrafi pogodzić.
W pierwszej trójce najczęściej kupowanych marek samochodów osobowych, na polskim rynku, znajdują się dwie należące do grupy Volkswagena, są to Skoda i Volkswagen. Na podium znajduje się również Ford, a kolejne miejsca zajmują Fiat, Toyota i Opel.