Kategorie

Fabia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Czujnik położenia wału w Skodzie Fabii 1.4 TDI jest jednym z tych elementów, które z czasem będą wymagać wymiany. Jak go znaleźć? Podpowiadamy.
Jest niebieska i ma czarne felgi, może zaimponować poziomem wyposażenia, a do tego pod jej maską pracuje oszczędny, doładowany silnik. Czy Fabia to lider segmentu B? Skoda bez wątpienia ma dość poważnego asa w rękawie. Sprawdźcie jakiego.
Jeden problem trapi wszystkich kierowców Skody Fabii 1.2 MPI. Rozrząd łańcuchowy ma zdecydowanie krótszą trwałość od paska. Z czego to wynika i jak uniknąć problemów?
Jest uwielbiana przez floty, łączy prostotę i nowoczesny charakter, a do tego jest niezwykle popularna na rynku wtórnym. Oto używana Skoda Fabia trzeciej generacji.
Czesi mają nowy pomysł na biznes. Będą wynajmować samochody na minuty... studentom! Nowa usługa nosi nazwę Uniqway i jest właśnie testowana w Pradze.
Skoda Fabia nie jest autem, które powstało z myślą o poruszaniu serc motomaniaków. Mimo wszystko wersję Style z litrowym, 75-konnym silnikiem benzynowym naprawdę można polubić. Tylko czy tak naprawdę warto ją kupić?
Skoda Fabia to jeden z najpopularniejszych samochodów w Polsce, zarówno na rynku aut nowych, jak i używanych. Właściciele Fabii powinni wiedzieć jakie żarówki zamontowano w aucie, by móc je wymienić w razie konieczności. Oto zestawienie żarówek we wszystkich generacjach Skody Fabii.
Na polskim rynku właśnie zadebiutowała nowa odsłona miejskiego bestsellera czeskiego producenta. Odświeżona Skoda Fabia nie będzie już oferowana z dieslem, za to w ofercie pojawi się możliwość dokupienia instalacji gazowej do wolnossącej odmiany benzynowej. Znamy już polskie ceny miejskiej Skody.
Skoda Fabia w wersji Combi dzięki przestronnej kabinie i stosunkowo ogromnemu bagażnikowi stanowi łakomy kąsek dla wielu polskich rodzin. Sprawdziliśmy, jak jeździ napędzana przez 90 konną jednostkę napędową z serii TSI.
Testowana Skoda Fabia w wersji Monte Carlo kusi zawadiackim wyglądem. Ale… czy drzemie w niej choć trochę potencjału, jaki miały w sobie modele Skody rywalizujące w rajdach samochodowych?
Skoda Fabia III przeszła na pierwszy rzut oka niewielkie zmiany. Jednak po zajęciu miejsca w kabinie auta łatwo zauważyć, że producent chciał upodobnić mniejszy model do bardziej reprezentacyjnej Octavii a nawet Superba. Jakie wrażenia pozostawiła po sobie prawie najtańsza wersja Fabii z silnikiem 1.0 MPI?
W najnowszej Skodzie Fabii bagażnik będzie mieć rekordowy jak na segment auta bagażnik - aż 330 litrów. Mimo mniejszych gabarytów udało się także zwiększyć przestronność wnętrza. Jak to możliwe?
Zdjęcia nowej Skody Fabii zostały oficjalnie zaprezentowane. Nowa linia stylizacyjna pojazdu nawiązuję do nieco większego modelu Rapid Spaceback, choć nie trudno odnaleźć w niej elementy pokrewne tym z Octavii.
Trzecia generacja Skody Fabii zostanie zaprezentowana w październiku 2014 roku w Paryżu. Na tle poprzedniczki ma być znacznie oszczędniejsza. Jakie silniki znajdą się pod maską nowej Skody Fabii?
ŠKODA Fabia R5 zastąpi w 2015 roku model z wolnossącym silnikiem o pojemności 2-litrów. W ten oto sposób zakończy się era jednego z najlepszych aut rajdowych stworzonych przez czeski koncern.
Średnia wartość najchętniej kupowanego w Polsce używanego auta kształtuje się w granicach od 15 do 20 tys. złotych. Sprawdźmy jakie używane auto wybrać w tym przedziale cenowym? Analizie poddane zostały silniki oraz prawdopodobieństwo występowania awarii.
Nawet zwykłe auto można niewielkimi środkami przystosować do jazdy w trudnym terenie. Uczestnicy rajdu The Mongol Rally podpowiadają co warto zmienić, aby pokonać autem wiele tysięcy kilometrów w zróżnicowanych warunkach.
Skoda Fabia pierwszej generacji przebojem wdarła się na szczyty rankingów sprzedaży w naszym kraju. Auto oferowało sprawdzoną technikę znaną z modeli Volkswagena i przekonywało do siebie relatywnie niską ceną. Po 8 latach obecności na rynku Skoda wprowadziła nową generację, która miała za zadanie kontynuować sukces poprzedniczki. Jak sprawuje się używana Skoda Fabia II ? Jakie trapią ją usterki? I jakie zbiera opinie wśród użytkowników?
Postanowiliśmy sprawdzić dla Was jakie usterki i problemy mogą trapić silnik diesla 1.4 TDI stosowany m.in. w Skodzie Fabii II. Podajemy także ceny jego części zamiennych.
Obecnie najważniejszym modelem Skody jest nowa Octavia, jednak producent nie zapomina o swoich pozostałych autach. Przedstawiciele formy poinformowali, że modele Roomster i Fiabia otrzymały właśnie nowe logo oraz kilka dodatkowych modyfikacji.
Od samochodów z nadwoziem typu kombi oczekuje się przede wszystkim wysokiej funkcjonalności i jak największych możliwości transportowych. Są jednak kierowcy, którzy kupując tego typu samochód, nie chcą rezygnować ze sportowych emocji jakie dawało im ich poprzednie auto. Dla nich przygotowaliśmy zestawienie rodzinnych aut z mocnymi silnikami.
Fabryka Skody ruszyła pełną parą. Koncern uruchamia seryjną produkcję nowego kompaktowego pojazdu w Mladá Boleslav, którego światowa premiera odbędzie się pod koniec września podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Skoda Fabia do tej pory kojarzona była z solidnym autem segmentu B przeznaczonym dla kierowców, dla których nade wszystko liczą się praktyczne walory pojazdu. Wygląda na to, że producent chce skończyć z nieco przaśnym wizerunkiem popularnego modelu i zainteresować Fabią także grupę kierowców, dla których ważny jest niebanalny wizerunek.
W październiku ŠKODA sprzedała 3 315 aut, co kolejny raz daje jej pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. Sprzedaż wprawdzie jest niższa od zeszłorocznej o około 7 % (przy 18% spadku całego rynku), lecz Skodzie udało się zwiększyć swój udział rynkowy z 11,72 % do 13,3 %.
Idealnym autem dla małych rodzin lub dla osób poruszających się samemu będzie pojazd z segmentu B. W tej klasie aut niemalże każdy producent ma coś do zaproponowania. Mamy do pokazania 20 ciekawych propozycji dla osób szukających niewielkiego auta w kwocie nie przekraczającej 25 000 zł.
Andreas Mikkelsen, reprezentujący Skoda UK Motosport, został zwycięzcą tegorocznej serii IRC. Tytuł uzyskał za kierownicą Fabii Super 2000.
Skoda do 1994 roku była niewielką, niezbyt liczącą się firmą. Przejęcie większości akcji Skody przez Volkswagena dało nowe życie Skodzie.
Decydując się na Skode Fabię jest w czym wybierać. Niemal każdy znajdzie w ofercie coś dla siebie. I nie ma znaczenia czy ktoś chce tanie auto miejskie, małego sportowca czy pojazd dla wielbiciela zieleni. Dwie wersje nadwoziowe (trzy jeśli liczyć uterenowionego Scouta), dziesięć silników i pięć podstawowych wariantów wyposażenia (do tego dochodzą wersje specjalne Van, Greenline, RS, Scout, limitowana Monte Carlo oraz rozmaite wersje promocyjne) – naprawdę jest w czym wybierać.
Aktualnie oferowany model to już druga generacja Skody Fabii. W gamie modelowej miejskiej „Czeszki” znajdziemy odmianę hatchback, kombi, usportowione RS, Scout, a także proekologiczną Skodę Fabię GreenLine.
Popularne miejskie auto z mocnym silnikiem? Taka właśnie jest Fabia RS, czyli najmocniejsza wersja dobrze znanego modelu, która teraz zamiast diesla, ma pod maską nowoczesny turbobenzynowy silnik TSI.
Wybór jest trudny. W końcu dwa auta z tego samego koncernu plasowane w tej samej klasie i posiadające ogromną część wspólnych podzespołów. Różnic jest jednak więcej niż się wydaje.
Monte Carlo - taki przydomek będzie nosiła specjalna edycja Skody Fabii, przygotowana z okazji 110. rocznicy obecności czeskiego producenta w motorsporcie. Auto już niedługo zawita do salonów.
Parafrazując zdanie inżyniera Mamonia z „Rejsu”: lubimy to, co już znamy. Wyniki sprzedaży potwierdzają, że Polacy polubili Skode Fabię i za pewne zdążyli ją już dobrze poznać. Teraz auto przeszło lifting.
Do momentu, gdy na przełomie wieków pojawiła się Skoda Fabia, drugie po Octavii czeskie auto oparte w całości o technologię Volkswagena wśród aut miejskich królował Fiat. Ten niepozorny mikrus jest obecnie jednym z najchętniej kupowanych samochodów.
Już niedługo w ofercie Skody pojawi się odświeżona Fabia i Roomster. Zmiany dotyczą zarówno stylistyki zewnętrznej, jak i zastosowanych technologii. W cennikach znajdą się także nowe silniki.
Skoda Fabia jest sprzedażowym hitem. Podczas swojej siedmioletniej kariery znalazła ponad półtora miliona nabywców, z czego bardzo dużo w Niemczech. Solidna technologia i atrakcyjna cena to duża część jej sukcesu.
Tak jak inne modele Skody z serii Scout, Fabia dostanie nakładki chroniące nadwozie przed zadrapaniami z jazd poza asfaltami oraz lekkie felgi aluminiowe zaprojektowane specjalnie dla niej.