reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama

Temat: eksploatacja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu eksploatacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące eksploatacja.

Czy można zatankować więcej niż wynosi pojemność baku?

Aktualizacja: 28.11.2011

Zdarzyło Ci się zatankować do baku więcej niż ma on pojemności? To wcale nie musi oznaczać, że dystrybutor na stacji benzynowej kłamie i ktoś próbuje nas naciągnąć. Teoretycznie i praktycznie możliwe jest zatankowanie więcej niż bak ma pojemności. »

Jak przechowywać opony?

Aktualizacja: 16.05.2011

Większość kierowców ma do swojego auta dwa komplety opon – letnie i zimowe. Co zrobić z oponami, ewentualnie całymi kolami, których w danym sezonie nie używamy? W jaki sposób je właściwie przechowywać? »

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów?

Aktualizacja: 29.02.2012

Wciąż żywy pozostaje mit, że automatyczne skrzynie biegów bardzo często ulegają awariom. To NIEPRAWDA! Poprawnie obsługiwany, serwisowany i używany automat wystarczy na ponad 300 tysięcy kilometrów! »

Kiedy można naprawić pękniętą szybę?

Aktualizacja: 09.08.2012

Zanim zdecydujemy się na kosztowną wymianę szyby na nową, warto sprawdzić, czy nie kwalifikuje się ona do naprawy. O tym czy szybę da się naprawić decyduje rodzaj uszkodzenia, jego umiejscowienie, a także typ stłuczonej szyby. »

Czy płaskie wycieraczki są lepsze? Jak kupić odpowiednią wycieraczkę?

Aktualizacja: 13.05.2011

Płaskie wycieraczki to jedna z nowinek, która bardzo dobrze przyjęła się na rynku. Są ładne, lekkie i nie mają widocznych elementów metalowych, które mogłyby rdzewieć, ale...Co one dają i jak dobrać płaskie piórka do starego auta? »

Jak używać samochodu podczas upałów?

Aktualizacja: 25.05.2011

Wnętrze samochodu jest jednym z lepszych zasobników energii słonecznej. Auto pozostawione na słońcu nagrzewa się błyskawicznie, a temperatura wewnątrz może osiągnąć nawet kilkadziesiąt stopni Celsjusza. »

Jak postępować z samochodem podczas upałów?

Aktualizacja: 26.05.2011

Wnętrze samochodu jest jednym z lepszych zasobników energii słonecznej. Auto pozostawione na słońcu nagrzewa się błyskawicznie, a temperatura wewnątrz może osiągnąć nawet kilkadziesiąt stopni Celsjusza. »

Jak przeprowadzić własnoręcznie inspekcję stanu technicznego auta?

Aktualizacja: 15.03.2012

Nie istnieją samochody, które są całkowicie „bezobsługowe". Są czynności, które zwykle należy wykonać przed rozpoczęciem jazdy, bez możliwości powierzenia ich zawodowemu mechanikowi. »

Jakie paliwo stosować w pojazdach zabytkowych?

Aktualizacja: 21.09.2011

Silniki większości pojazdów produkowanych w krajach europejskich przed pół wiekiem i wcześniej, były dostosowane do paliw o innych właściwościach, niż stosowane obecnie. Dotyczy to głównie silników z zapłonem iskrowym. »

Jak umyć stare, zapuszczone elementy silnika, skrzyni biegów itp.

Aktualizacja: 21.09.2011

Zabytkowy pojazd ma swój urok nie tylko dzięki wyglądowi zewnętrznemu, ale także wtedy, kiedy można się pochwalić czystym, dobrze utrzymanym silnikiem, znajdującym się wewnątrz równie czystej komory silnika. »

Opony pojazdów zabytkowych – czym się różnią od opon współczesnych?

Aktualizacja: 21.09.2011

Jedną z najsłabszych stron produkowanych w pierwszej połowie XX wieku pojazdów były ich opony. Nie bez powodu nazywano je „kartoflakami”. »

Absurdy konstrukcyjne w zabytkowych pojazdach

Aktualizacja: 21.09.2011

Niektóre rozwiązania konstrukcyjne w starych modelach samochodów i motocykli dziś mogą zaskakiwać i dziwić ich użytkowników. Są one świadectwem minionej epoki i unaoczniają wielkość postępu technicznego. »

Różnice pomiędzy silnikami dolnozaworowymi i górnozaworowymi

Aktualizacja: 21.09.2011

W pojazdach zabytkowych mamy bardzo często do czynienia z silnikami dolnozaworowymi. Są to niemal zawsze silniki bardzo stare, liczące co najmniej pięćdziesiąt lat i dawno wycofane z produkcji. »

Jak przygotować pojazd zabytkowy do dłuższej trasy?

Aktualizacja: 21.09.2011

Nawet jak pojazdy zabytkowe są w pełni sprawne, nie zawsze można wyruszać nimi na dalekie trasy bez wcześniejszego przeglądu. Przygotowanie pozwoli uniknąć przykrych niespodzianek i napraw na drodze. »

Typy gaźników w autach zabytkowych

Aktualizacja: 21.09.2011

W starszych pojazdach o silnikach z zapłonem iskrowym stosowano różnego rodzaju gaźniki. Najpopularniejszymi i najczęściej spotykanymi w Polsce były gaźniki, zwane popularnie Solex, Weber i Jikov (wymawiane jako żikow) oraz Pierburg. Nazwy te pochodziły od nazw firm je produkujących i miały się nijak do rzeczywistych typów gaźników. »

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Tobolewscy Kancelaria Doradztwa Biznesowego

Kredyty inwestycyjne, kredyt deweloperski, kredyt obrotowy, restrukturyzacja zadłużenia

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama