Kategorie

Dacia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nowa Dacia Sandero LPG to sposób na tanie auto i tanią jazdę. Tylko czy słowo tani za bardzo nie dominuje konstrukcji tego auta? Sprawdziliśmy to.
Dacia Spring trafiła do Polski. Rumuński model będzie... najtańszym elektrykiem sprzedawanym nad Wisłą. A na razie pojawi się głównie w car-sharingu.
Najtańszy elektryk z logo Dacii będzie jednym z ważniejszych modeli w roku 2021 w gamie Grupy Renault. Jak marce minął rok pod znakiem pandemii?
Nowa Dacia Sandero trafiła w Polsce do sprzedaży. Producent zaprezentował cennik i pełną ofertę modelu. Zdradził też informacje o nowym Loganie.
Duster jest nawet dwukrotnie tańszy od konkurentów, a do tego w wersji LPG ma symboliczne koszty eksploatacji. Tylko czy cena kasuje wady tego auta?
Choć auto pochodzi z Rumunii, tak naprawdę jest zestawem elementów znanych ze starszych modeli Renault. Czy to uwłacza Dacii Lodgy Stepway? W żadnym razie. Szczególnie że minivan ma asa w rękawie. Jest wybitnie tani!
Choć testowa Dacia Sandero była modelem prawie topowym, kosztuje nieco ponad 55 tysięcy złotych. A to w segmencie B prawdziwe grosze! Tylko czy tanio w tym przypadku nie oznacza trochę za drogo?
Francuzi mogą optymistycznie patrzeć w przyszłość na rynku polskim. Marka sprzedaje coraz większą ilość pojazdów. I wzrosty dotyczą nie tylko Renault, ale całej Grupy Renault, czyli także Dacii.
Jest przestronny, komfortowy i wygląda niezwykle modnie! I choć z pewnością nie brakuje mu wad, stosunek wartości do ceny ma bezkonkurencyjny. Oto nowa Dacia Duster Prestige TCe 150 4x2 FAP.
Dacia nigdy nie była synonimem wyrafinowania. Silnik 1.6 8v K7M sprawił jednak, że zaczęła się kojarzyć z trwałością i niskimi kosztami eksploatacji.
Sandero ma dość mocne braki na tle rywali z segmentu B. Brakuje mu urody, nie ma wiele do powiedzenia w kwestii jakości wykonania, a zaawansowanie technologiczne byłoby dobrym słowem, gdyby Dacia zadebiutowała w latach dziewięćdziesiątych. Czemu zatem kierowcy w Polsce potrafią wybierać ten model? Bo jest naprawdę tani i w zakupie, i eksploatacji. Tylko czy tanio oznacza też bezproblemowo?
Dacia Duster to jeden z najtańszych SUV-ów dostępnych na rynku. Ma chyba tyle samo zwolenników jak i przeciwników. Warto jednak zaznaczyć, że to hit sprzedaży na polskim rynku. Sprawdziliśmy co stoi za sukcesem budżetowego Dustera z 2018 r.
Pierwsza generacja rumuńskiego SUV-a okazała się dużym sukcesem. To zasługa m.in. komfortowego zawieszenia, całkiem niezłych właściwości terenowych i niskiej ceny auta. Dacia właśnie opublikowała cenę Dustera w kolejnym wydaniu.
Dynamiczny wzrost sprzedaży marek Grupy Renault (Renault i Dacia) w Polsce w 2016 r. jasno wskazuje, że ofensywa modelowa się opłaca. Francuzi "idą jak burza". Co szykuje Renault na 2017 r.?
Użytkownicy Dacii Duster 4x2 wyprodukowanych w 2014 r. mogą zostać wezwani na akcję serwisową. Okazuje się, że w 722 egzemplarzach zarejestrowanych w Polsce, zachodzi ryzyko wypadnięcia sprężyny lub sprężyn zawieszenia tylnego.
Redakcja motoryzacyjna portalu Infor.pl wybiera każdego miesiąca spośród recenzowanych samochodów zwycięzców w kategoriach Rozum oraz Serce.
Historia marki Dacia jest burzliwa, ale kończy się szczęśliwie bowiem nadal trwa. Co się stało, że ta rumuńska marka nie podzieliła losu polskiego FSO?
Fabryki na całym świecie wyprodukowały już 1 milion Dacii Duster. Ten tani przedstawiciel klasy kompaktowych SUV-ów czyli Crossoverów cieszy się dużym zainteresowaniem nawet w bogatych, europejskich państwach.
Dacia Logan z turbodoładowanym silnikiem 0.9 TCe ma zadowolić osoby poszukujące niedrogiego i przestronnego auta, z mocnym acz oszczędnym silnikiem. Czy tak wygórowane oczekiwania mogą zostać spełnione? Jeśli tak, to kosztem czego? Postanowiliśmy to sprawdzić.
Dacia Logana MCV to najtańsze auto z nadwoziem typu kombi na rynku. Co więcej koszty eksploatacji można obniżyć decydując się na wersję z fabryczną instalacją gazu LPG.
Dacia Sandero przebojem wdarła się na rynek aut osobowych. Receptą na sukces było połączenie starej, lecz sprawdzonej techniki Renault z w miarę atrakcyjną stylistyką zewnętrzną i niską ceną. Na rynku aut używanych koszt zakupu jest jeszcze atrakcyjniejszy, jednak czy niskobudżetowy samochód będzie dobrze się sprawował już po paru latach eksploatacji?
Dacia wprowadza do polskich salonów sprzedaży model Logan MCV. Auto wyróżnia się niską ceną w stosunku do wysokich możliwości transportowych.
Najtańszy SUV na rynku, Dacia Duster już niedługo pojawi się w salonach po kuracji odmładzającej. Lifting rumuńskiego auta objął przede wszystkim jego wygląd zewnętrzny.
Stepway to pakiet stylistyczny, który upodabnia Dacie Sandero do auta terenowego. Jak spisuje się najnowszy model rumuńskiego producenta jako auto na co dzień? Czego można się po nim spodziewać?
Dacia Duster to rumuńska propozycja na tanie auto typu SUV. Jak się sprawdza kilkuletni egzemplarz? Jakie są typowe usterki Dacii Duster?
Model rodziny wielodzietnej przeżywa co prawda kryzys, ale zapotrzebowanie na auta zdolne pomieścić więcej niż 5 osób jest duże. Przedstawiamy 4 najtańsze minivany, zdolne przewieźć siedem osób.
Dacia Dokker to kolejny nowy model rumuńskiego producenta, bazujący na płycie podłogowej zastosowanej w modelu Lodgy. Niska cena i ogromne wnętrze mają być jego największymi atutami.
Duster – najpopularniejszy model Dacii dołączył do gamy modeli z fabryczną instalacją gazową. Auto posiadające silnik 1,6 16V 105KM, LPG i napęd na jedną oś jest dostępne w dwóch wersjach wyposażenia: Ambiance i Laurente.
Dla większości Polaków kupujących nowe auta, to właśnie cena jest kluczowym kryterium wyboru. Sandero okazuje się jednym z najtańszych sposobów na miejski samochód prosto z salonu.
Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem pojazdy w kategoriach Rozum i Serce.
Dacia Lodgy posiada wszelkie cechy by stać się kolejnym bestsellerem rumuńskiego producenta. Atrakcyjny stosunek ceny do oferowanej przez nią przestrzeni i możliwości transportowych, mogą zaważyć o jej wysokiej pozycji w segmencie małych vanów.
Podstawowe zalety Dacii Duster to napęd na cztery koła oraz niska cena. Czy to wystarczy żeby zdecydować się na zakup takiego samochodu?
Na zbliżającym się salonie samochodowym w Genewie zaprezentowane zostanie najnowsze dzieło rumuńskiego producenta – model Lodgy. Już teraz możemy oglądać pierwsze oficjalne zdjęcia tego auta.
Efektem, jaki przyniosła „reaktywacja” marki Dacia, należąca do Renault Group, była zaskoczeniem nawet dla francuskiego producenta. Te tanie, proste w konstrukcji auta, miały być hitem, ale tylko w krajach Europy Środkowowschodniej. Jak się okazało, założenia były niesłuszne. Firma zdobyła tysiące klientów w całej Europie, a teraz szykuje się do wypuszczenia nowego modelu.

Dacia Lodgy

Dacia pokazała sportowe auto na którego podstawie powstanie auto cywilne.
Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem pojazdy w kategoriach Rozum i Serce.
A gdyby tak powstał SUV, który kosztuje 40 tysięcy złotych, wysokie krawężniki łyka na śniadanie i nie sprawia przy tym wrażenia tandety? Takie auto już jest. I nie chodzi o chińską podróbkę.
Dacia Duster występuje w trzech wersjach silnikowych i czterech wyposażeniowych.
Dacia Duster to najtańszy SUV na rynku. Czy jednak tanie oznacza dobre? Gdzie istnieje przesadna oszczędność przy projektowaniu auta?
W zeszłym tygodniu rumuńska fabryka wyprodukowała 200-tysięczny egzemplarz modelu Dacia Duster. Jubileuszowe auto to wersja Laureate 4x4, którą zamówiono z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi 110 KM.
SUVy wciąż biją rekordy popularności. Choć nie są ani tak pakowne jak kombi, ani nie radzą sobie w terenie to Polacy je pokochali... A to skrzętnie wykorzystują dealerzy i handlarze windując ceny. Nie trzeba wcale jednak wydać fortuny żeby stać się posiadaczem SUV-a.
Rekordowy wynik sprzedaży aut Dacia w Polsce został osiągnięty dzięki popularności modelu Duster, który był najlepiej sprzedającym się modelem gamy Renault/Dacia w czerwcu 2011 roku.
Używana Dacia Logan to dobry samochód za rozsądne pieniądze. Nie jest pozbawiona wad, ale niskie koszty eksploatacji rekompensują je z nawiązką. Warta uwagi jest także wersja MCV - jedno z największych kombi na rynku.
Na polskie drogi wyjechał 20-tysięczny egzemplarz Dacii. Jubileuszowym modelem jest Logan Pick-up z silnikiem 1,6 litra. Wynik osiągnięto w siódmym roku obecności Dacii na naszym rynku.
Ruszyła sprzedaż aut osobowych marki Dacia z fabryczną instalacją LPG. Od maja na rynku dostępne są modele dostawcze: Dacia Logan Van oraz Dacia Logan Pick-up (także w wersji z zabudową Cargobox).
W maju 2011 roku w Polsce łączna sprzedaż samochodów Renault i Dacia wyniosła 2649. Wśród Renault największym powodzeniem wciąż cieszy się Clio, a prym w sprzedaży samochodów Dacia wiedzie model Duster.
 11 czerwca 2011 roku u dealerów Dacii odbędzie się rodzinny piknik, który ma zgromadzić fanów motoryzacji, obecnych klientów Dacii, a także zainteresowanych nowymi modelami firmy Dacia - a wszystko ma odbyć się w przyjemnej atmosferze.
Model Duster NO LIMIT o mocy 850KM, weźmie udział w najtrudniejszym wyścigu górskim na świecie – Pikes Peak International Hill Climb.
Dacia zaprezentowała nowe modele: Dacia Logan Van i Logan Pick-up. Obie Dacie fabrycznie zamontowaną instalację gazową LPG.
Dacia Logan MCV (Multi Convivial Vehicle) została w lipcu 2008 roku poddana faceliftingowi.