Kategorie

Benzyna

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kiedy to auto pojawiło się na salonie samochodowym w 2003 roku, za sprawą swojego wyglądu, wzbudziło wielkie zainteresowanie. Mnóstwo chromu, wielkie gabaryty i paliwożerne silniki czyli to, co uwielbiają fani muscle car. Taki jest właśnie 300C.
To amerykańskie auto możemy sklasyfikować jako przedstawiciela przedziału między auto segmentem D i E. Z jednej strony, mamy stosunkowo niską cenę i gabaryty auta klasy średniej- z drugiej zaś bogate wyposażenie i oryginalny wygląd. Co więcej, Sebring występuje także w wersji kabrio.
Produkowany w latach 1995-2000 Cirrus był typowym autem klasy średniej. Czterodrzwiowy sedan z napędem na przednią oś to poprzednik dostępnego obecnie modelu Sebring.
MINI Concept Geneva zostało stworzone jako „prezent” jubileuszowy z okazji setnej rocznicy urodzin twórcy pierwszego MINI, Aleca Issigonisa. Z tego powodu BMW miało okazję pochwalić się na targach motoryzacyjnych w Genewie swoim nowym kombi.
Jazz trafił do Europy 8 lat temu. Był atrakcyjną propozycją, bo prócz wygody i pełnego wyposażenia, łącznie z 4 poduszkami, klimą i radiem z CD, oferował coś o wiele cenniejszego – japońskie pochodzenie.
Co zrobić, aby samochód spalał tyle paliwa, ile było w folderze reklamowym, a nawet i mniej. Oto rady.
Oczywiście najlepiej nie dopuszczać do takiej sytuacji, ale czasami w wyniku gapiostwa lub braku środków na koncie trzeba się zmierzyć z taką sytuacją.
Obecna edycja miejskiego Swifta odniosła rynkowy sukces. Najnowsza wersja małego Suzuki najprawdopodobniej pojawi się jesienią 2010 roku.
Astra czwartej generacji ma kusić klientów odmienionym wizerunkiem oraz nawiązaniami do większej Insigni. Ten niezwykle istotny dla niemieckiego producenta model prezentuje się atrakcyjnie, ale nie jest pozbawiony wad.
Insignia jako symbol nowej jakości Opla. To nie temat pracy magisterskiej, ale myśl jaka przyświecała konstruktorom i projektantom tego modelu. Zobaczmy ile z tych założeń udało się wcielić w życie.
Do sprawdzonego auta klasy premium poprzedniej generacji dodaj nieco świeżych elementów i zaserwuj jako nowego gracza na rynku. Tak właśnie według Seata wygląda przepis na dobre Exeo.
Kompakty są różne. Szersze i węższe, wyższe i niższe, choć długością zbliżone. Mają też różne kształty - obłe lub kanciaste, a w środku najczęściej dość kosmiczne. Ale Golf jest tylko jeden.
Klienci wybierający auta typu kombi są coraz bardziej wymagający, a konkurencja wśród kompaktów z dużym kufrem jest obecnie bardzo silna. Hyundaia w tym segmencie reprezentuje i30 w wersji CW.
Scout znaczy zwiadowca. W ofercie Skody jest ich trójka - Fabia, Roomster i Octavia. Jednak podczas gdy dwa pierwsze modele od swoich cywilnych wersji różnią się tylko stylizacją, to trzeci zasługuje w pełni na ten przydomek.
Ścieżki, którymi podążają producenci samochodów są, przynajmniej w klasie kompakt, dokładnie zbadane. Dowodem na to, że nie wiodą one w tym samym kierunku jest Toyota Auris.