reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama

Temat: awaria

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu awaria. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące awaria.

Jak zweryfikować prawdziwość wskazań czujnika ciśnienia oleju i czujnika temperatury?

Aktualizacja: 21.09.2011

W starych samochodach po wieloletniej eksploatacji wiele czujników i wskaźników może działać wadliwie, co oznacza, że dostarczane przez nie informacje będą dla kierowcy mylące i mogą mieć poważne następstwa. Dlatego we własnym interesie użytkownika pojazdu leży ich sprawdzenie i wykrycie błędów we wskazaniach. »

Jak rozpoznać duże i graniczne zużycie ważnych zespołów i podzespołów samochodu, grożące awarią?

Aktualizacja: 25.05.2011

Bez dokładnych pomiarów, możliwych do przeprowadzeniu dopiero po rozmontowaniu danego zespołu, określenie stopnia zużycia elementów i podzespołów jest bardzo trudne, a często wręcz niemożliwe. »

Jak zabezpieczyć się przed skutkami różnych awarii w trasie?

Aktualizacja: 21.09.2011

Stare, zabytkowe pojazdy mają wiele części oryginalnych, pracujących w nich od nowości lub od wielu lat, które mogą w każdej chwili ulec awarii. Trudno je wszystkie wymienić na nowe podczas odrestaurowywania auta. »

Jak uzupełnić płyn w układzie chłodzenia po jego wygotowaniu?

Aktualizacja: 21.09.2011

Zdarza się czasem, zwłaszcza w upalne dni podczas przymusowego postoju w korkach ulicznych, że temperatura płynu chłodzącego silnik wzrośnie powyżej temperatury wrzenia i zacznie się on gotować, jednocześnie tryskając z odpowietrznika chłodnicy. »

Jak postępować z linką prędkościomierza?

Aktualizacja: 18.04.2011

Linka prędkościomierza jest jednym z tych elementów samochodu, bez których można się obejść i nie przejmować się ich awariami. Jest jednocześnie elementem bardzo czułym na najmniejsze usterki, a efekty jej złej pracy są dla kierowcy najczęściej bardzo denerwujące. »

Jak docierać silnik – nowy i po remoncie?

Aktualizacja: 18.04.2011

Współcześnie produkowane silniki samochodowe i inne ważne podzespoły nie wymagają czasochłonnego docierania w pierwszym okresie eksploatacji. Dlatego nie wszyscy kierowcy wiedzą, jak postępować ze starymi modelami silników, zarówno nieużywanymi, jak i po wykonaniu ich remontu. »

Jakie części i podzespoły samochodu zabytkowego najczęściej ulegają awariom?

Aktualizacja: 21.09.2011

Na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych ubiegłego wieku przeprowadzono w Polsce badania, dotyczące częstotliwości awarii, występujących w produkowanych wówczas w Polsce samochodach osobowych. Oto najważniejsze wyniki tych badań. »

Jak wykonywać naprawy i w jakim zakresie bez potrzeby kontaktu z konserwatorem zabytków?

Aktualizacja: 21.09.2011

Naprawy zabytkowych pojazdów nie należą do skomplikowanych i bardzo trudnych, pod warunkiem posiadanie specjalistycznych narzędzi. W poradniku tym przedstawiamy, jak naprawiać oldtimery. »

Jak wykryć i usunąć usterki zawieszenia?

Aktualizacja: 02.12.2011

Usterki w zawieszeniu kół, zwłaszcza kół przednich, w istotny i bardzo negatywny sposób wpływają na bezpieczeństwo jazdy, dlatego należy je usuwać tak szybko, jak to tylko jest możliwe. »

Dlaczego czuć benzynę wewnątrz auta?

Aktualizacja: 26.08.2020

Intensywny zapach benzyny w samochodzie, nawet w gorący słoneczny dzień, nie jest zjawiskiem normalnym. Opary paliwa z baku w sprawnym aucie nie powinny przedostawać się do kabiny. »

Czy sprężyny mogą się wybić? Jak rozpoznać, że trzeba je wymienić?

Aktualizacja: 20.05.2011

Kierowcy bardzo często zapominają, że sprężyny nie są elementem wiecznym. One też ulegają zużyciu i to szybciej, niż większość z nas się spodziewa. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy się im wymiana? »

Dlaczego czuć wibracje na kierownicy? Co się popsuło?

Aktualizacja: 13.10.2020

Wibracje na kierownicy są nieprzyjemne, ale i niebezpieczne. To poważne ostrzeżenie, że z układem jezdnym naszego samochodu jest coś nie tak. Co wywołuje wibracje, dlaczego wibracje przenoszą się na kierownicę i jak można naprawić najbardziej popularne i powszechnie spotykane usterki? Oto nasz poradnik. »

Dlaczego koła odkręcają się podczas jazdy?

Aktualizacja: 12.05.2011

Odkręcające się nakrętki lub śruby w kołach to niestety dość powszechny problem, który dotyczy zarówno aut z aluminiowymi, jak i stalowymi felgami. Dlaczego tak się dzieje? Co mogło się zepsuć? Jak walczyć z odkręcającymi się samoczynnie podczas jazdy śrubami? »

Co najbardziej szkodzi zawieszeniu? Które elementy są najbardziej delikatne?

Aktualizacja: 17.06.2011

Dziury, wysokie krawężniki, garby zwalniające, koleiny – polskie drogi jakie są, każdy widzi. Takie drogowe niespodzianki nie służą zawieszeniu, najbardziej delikatne elementy mogą w tych warunkach zużyć się już po 40 000 kilometrów. Co najczęściej się psuje i dlaczego? »

Co daje układ wydechowy ze stali nierdzewnej?

Aktualizacja: 14.03.2014

Układ wydechowy wykonany w całości ze stali nierdzewnej to wydatek minimum kilku tysięcy złotych. Różnicę słychać i widać już na pierwszy rzut oka. Ale czy wszystkie zalety wydechu z kwasówki są w stanie zrekompensować tak duże wydatki? »

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama
reklama

Eksperci portalu infor.pl

Ewelina Krzysztofik

Dyrektor zarządzający 2Sisters PR

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama