Kategorie

5008

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Peugeot 5008 w wersji po liftingu jest lwem, który ma na nowo zaostrzone kły. Co to oznacza? Sprawdźcie w raporcie z naszej pierwszej jazdy tym autem.
Flagowy okręt w gamie modelowej Peugeota – kompaktowy SUV 5008 zyskuje sympatię ponadprzeciętnie przestronnym wnętrzem i niebanalną stylizacją nadwozia. Sprawdziliśmy, jak jeździ napędzany przez najmocniejszą dostępną jednostkę benzynową o pojemności 1,6 l i mocy 165 KM.
Peugeot wprowadza na polski rynek nową generację modelu 5008. Już na pierwszy „rzut oka” widać, że ewolucja modelu jest spektakularna. Sprawdziliśmy, jak jeździ nowy kompaktowy SUV francuskiej marki. Znamy też jego ceny.
Peugeot 5008 to alternatywa dla samochodów typu kombi, które w 99% zaprojektowane są dla 4 osób. We francuskim minivanie starczy bowiem miejsca dla pięciu osób i ogromnego bagażu, a w sytuacjach podbramkowych duży bagażnik zmieści jeszcze dwójkę dzieci. Jak spisuje się 508 po niedawnym faceliftingu?
Peugeot 5008 dostępny jest w jednej wersji nadwoziowej ale w trzech wersjach wyposażenia. Ponadto nabywcy mogą wybierać spośród pięciu jednostek napędowych. Podpowiadamy, które zestawienie jest optymalne.
Peugeot 5008 to auto stworzone do długich podróży. Jest szybki a zarazem oszczędny, ma przepastne wnętrze, ogromny bagażnik, i wszelkie urządzenia podnoszące komfort podczas wielogodzinnej jazdy po europejskich autostradach. Ale czy eksploatacja 5008 w mieście ma sens?
Peugeot szykuje ofensywę w klasie pojemnych, rodzinnych pojazdów. W salonach dopiero co pojawił się model 3008, a francuska firma zaprezentowała zdjęcia kolejnego wielkopojemnego auta. Jest nim 5008.