Kategorie

308

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nowy Peugeot 308 został właśnie zaprezentowany? Co wiadomo o gorącej premierze francuskiej marki? Mamy pierwsze zdjęcia i dane techniczne.
Peugeot 308 SW choć nie przyciąga wzroku wyrazistą stylizacją nadwozia, przekonuje do siebie m.in. przestronnym wnętrzem i dobrej jakości wykończeniem. W teście egzemplarz napędzany przez bardzo oszczędny, wysokoprężny silnik o mocy 120 KM.
Peugeot 308 SW dysponuje jednym z największych bagażników wśród aut tej klasy. Czy poza ogromnym kufrem wyróżnia go coś jeszcze na tle konkurencji?
Nowy Peugeot 308 zaskakuje elegancją i wykończeniem zbliżonym do tego co oferują niemieckie auta. Co więcej pod maską skrywa silnik, dzięki któremu może pokonać większość klasowych rywali. O ile tylko jego cena nie odstraszy klientów.
Najtańszy Peugeot 308 kosztuje 59 900 zł. Zobacz co oferuje za taką kwotę.
Turbosprężarka to jeden z najdroższych podzespołów nowoczesnego silnika Diesla. Zobacz ile kosztuje jej wymiana w jednostkach 1.3 JTD i 1.6 HDI.
We wrześniu pojawi się nowy Peugeot 308. Ciekawie zaprojektowane nadwozie ma skrywać przestronne wnętrze i 470-litrowy bagażnik.
200-konny Peugeot 308 jest doskonałą propozycją dla kierowców ze sportową żyłką, którzy muszą wybrać samochód bardziej uniwersalny niż dwudrzwiowe coupe. Oprócz mocnego silnika użytkowanie go na co dzień uprzyjemnia wysoki komfort jazdy.
Peugeot 308 konkuruje na rynku z autami takimi jak Volkswagen Golf czy Ford Focus. W cenniku producenta znajdziemy wiele wersji silnikowych i wyposażeniowych Peugeota 308. W poradniku tym podpowiadamy, jaką wersję Peugeota 308 kupić.
Za cenę nie przekraczającą 40 000 zł można nabyć atrakcyjne samochody z popularnego segmentu Golfa czy Astry. Za taką kwotę bez problemu można kupić zarówno trzyletnie auto jak i starszą, ale usportowioną wersję popularnego kompaktu.
Francuzi już wielokrotnie udowodnili, że potrafią konstruować rodzinne vany na każdej płycie podłogowej. Peugeoty z oznaczeniem SW od wielu lat kojarzą się z kombiakami o podwyższonym stopniu praktyczności. W teście Peugeot 308 SW w najnowszej odsłonie.
Siedmioosobowe kombi to rzadki widok w salonach. Niemal wszyscy producenci postawili na minivany lub pojemniejsze SUV-y. Peugeot ma w swoich katalogach takie auta, ale ma także model 308 SW.
Topowe wersje aut kompaktowych często osiągają ceny godne samochodów z wyższego segmentu. Czy za kompaktowego Peugeota 308 w topowej wersji warto zapłacić prawie 100 tysięcy złotych?
Peugeot 308 SW ma 4,5 m długości i przestrzeń bagażową o pojemności od 520 l. Prawdę mówiąc niewiele jest rodzin, dla których to auto było by zbyt małe. Tym bardziej, że można nim przewieźć 7 osób.
Francuskie auta są symbolem komfortu i nietuzinkowego wyglądu. Peugeot 308 pasuje do tego stereotypu, a dodatkowo - w testowanej wersji - nie odwiedza stacji benzynowych zbyt często.