Czy wiesz jak reklama wpływa na funkcjonowanie firmy?
REKLAMA
REKLAMA
Dotarcie do konsumentów stanowi podstawę utrzymania się w biznesie, a możliwe jest ono poprzez odpowiednią kampanię promocyjną.
REKLAMA
„Być” dla przedsiębiorcy, to mieć widoczną ofertę swojej firmy. Małe przedsiębiorstwa ciągle nie doceniają roli reklamy, często z przyczyn finansowych. Warto jednak uświadomić sobie jej znaczenie i zabrać się do akcji promocyjnej będącej przecież podstawą wszelkich działań marketingowych, bo oszczędności na tej płaszczyźnie mogą się po prostu nie opłacać.
Główne zadania reklamy: wprowadzenie nowego produktu na rynek poprzez poinformowanie klienta o jego istnieniu (funkcja informacyjna); wyróżnienie produktu spośród produktów konkurencji (funkcja perswazyjna); utrzymanie zadowolenia dotychczasowych konsumentów, gdyż ich satysfakcja daje gwarancję bezpłatnej reklamy (funkcja przypominająca).
Polecamy: Kiedy firma nadużywa pozycji dominującej?
Jak dotrzeć do odbiorcy? Najtańszą drogą jest internet. Tworzenie stron internetowych i ich pozycjonowanie stanowi podstawę. W zależności od tego, jaką działalność prowadzimy, bardzo dobrą formą reklamy jest również pisanie bloga, bo konsument poznaje nie tylko jakość produktu, ale też samego przedsiębiorcę, przez co wzrasta jego poziom zaufania do świadczonych usług (nad taką formą promocji warto się zastanowić, gdy firma ma charakter zindywidualizowany: fotograf, projektant, krawiec itp.)
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.