Jak prowadzić rozmowy biznesowe z Brytyjczykami i Amerykanami
Aktualizacja: 18.07.2016
Negocjacje biznesowe prowadzone w języku angielskim nie zawsze wyglądają tak samo. Niezbite argumenty niejednokrotnie nie wystarczają, znaczenie ma również zachowanie i użycie odpowiedniego słownictwa. Mimo stosowania tego samego języka Brytyjczycy i Amerykanie znacznie różnią się w kwestii rozmów biznesowych. »
Zaufanie w biznesie - strategia CSR
Aktualizacja: 31.08.2015
CSR to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe i relacje z różnymi grupami interesariuszy. Według CBOS, aż 38 proc. deklaruje, że jest w stanie zaufać partnerom biznesowych, ponieważ uważa, że im się to opłaca. »
Aktualizacja: 30.07.2014
Negocjacje są procesem dynamicznym, czasem długotrwałym, i nie zawsze kończą się porozumieniem stron. Nie oznacza to jednak, że istnieje pełna dowolność ich prowadzenia, a negocjujący godzą się ponieść wszelkie ryzyko, jakie za sobą niesie taka forma dochodzenia do kompromisu. »
5 dobrych praktyk w zarządzaniu tranzycją biznesową na odległość