REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nokia E71

Subskrybuj nas na Youtube
Nokia E71
Nokia E71

REKLAMA

REKLAMA

Kolejny biznesowy model od Nokii z pełną klawiaturą QWERTY, wyposażony w możliwość szybkiej transmisji danych dzięki HSDPA i WLAN. Ponadto dzięki wbudowanemu modułowi GPS i Nokia Maps 2.0 klienci zostaną poprowadzeni do celu. Telefon oferuje dwa tryby pracy, służbowy i osobisty. Profil służbowy umożliwia szybkie i intuicyjne korzystanie z funkcji biznesowych telefonu, takich jak służbowy e-mail, kalendarz, oprogramowanie biurowe oraz inne aplikacje dla biznesu.

Dane techniczne:

REKLAMA

REKLAMA

Dane ogólne:

  • Antena: wewnętrzna
  • Maksymalny czas czuwania [godz.]: GSM - 408 / WCDMA - 480 
  • Maksymalny czas rozmów [min]: GSM - 630 / WCDMA - 270 
  • Model: E71 
  • Producent: Nokia 
  • Sieci: EGSM 850/900/1800/1900 WCDMA 900/2100 HSDPA CDMA 900/2100 HSDPA 
  • Standardowy akumulator: 
  • Waga [g]: 127 
  • Wymiary [mm]: 114x57x10

Wyświetlacz:

  • Ilość kolorów: 16 mln
  • Kolorowy wyświetlacz: tak 
  • Rodzaj wyświetlacza: tak 
  • Rozdzielczość wyświetlacza [piksele]: 240x320

Multimedia:

REKLAMA

  • Aparat jako akcesorium: nie
  • Aparat wbudowany: tak 
  • Dyktafon: tak 
  • Gry: nie 
  • Java: tak 
  • Obsługa funkcji PTT: tak 
  • Obsługa kart pamięci: tak/microSD 
  • Obsługa wiadomości Smil: tak 
  • Obsługiwane formaty wideo: 3GPP formats (H.263), Flash Video, H.264/AVC, MPEG-4, Real Video 7,8,9,10 
  • Obsługiwane formaty zdjęć: BMP, EXIF, GIF87, JPEG, PNG,TIFF, WBMP 
  • Odtwarzacz MP3: tak 
  • Odtwarzacz wideo: tak 
  • Radio FM: tak 
  • Rejestrowanie nagrań wideo: tak 
  • Transmisja strumieniowa wideo: tak 
  • Typ aparatu: 3,2 Mpix, lampa błyskowa, zoom cyfrowy, autofocus / przednia kamera do wideorozmowy 
  • WAP: tak

Wiadomości:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • EMS: tak
  • MMS: tak 
  • Obsługa konta e-mail: tak 
  • Odbiór wiadomości sieciowych: tak (tylko w 2G) 
  • Raporty doręczeń: tak 
  • Słownik: nie 
  • Wideo MMS: tak 
  • Wysyłanie grupowe SMS: tak 
  • Wysyłanie wiadomości SMS: tak

Transmisja danych:

  • Bluetooth: tak
  • EDGE: tak 
  • GPRS: tak 
  • HSCSD: tak 
  • HSDPA: tak/maksymalna szybkość 3,6 Mb/s/384 Kb/s (pobieranie/wysyłanie) 
  • Sposób połączenia z urządzeniami zewnętrznymi: USB, Bluetooth 
  • Transmisja danych i faksów: tylko dane 
  • WLAN: tak 
  • Wbudowany modem: tak

Spis telefonów:

  • Ilość wpisów do książki telefonicznej: zależna od pamięci telefonu
  • Kopiowanie numerów Telefon - SIM: tak 
  • Podział książki na grupy: tak 
  • Rozbudowana książka adresowa: tak

Zarządzanie czasem:

  • Alarm: tak
  • Budzik: tak 
  • Data: tak 
  • Kalkulator: tak 
  • Organizer: tak 
  • Przelicznik walut: nie 
  • Przypomnienie o spotkaniu: tak 
  • Stoper: nie 
  • Synchronizacja z Microsoft Outlook/Lotus Notes: tak 
  • Timer: nie 
  • Zegar: tak

Połączenia:

  • Czas połączenia w trakcie rozmowy: tak
  • Dźwiękowa sygnalizacja czasu połączenia: nie 
  • Filtr połączeń przychodzących: nie 
  • Funkcja głośnomówiąca: tak 
  • Głosowe wybieranie numerów: nie 
  • Głosowy odbiór i odrzucanie rozmowy: nie 
  • Identyfikacja rozmówcy: tak 
  • Kodowanie głosu: tak 
  • Nagrywanie rozmowy: tak 
  • Obsługa USSD: tak 
  • Ponowne wybieranie numeru: tak 
  • Połączenia konferencyjne: tak 
  • Połączenia oczekujące: tak 
  • Połączenia wideo: tak 
  • Przekazywanie rozmów: tak 
  • Przełączanie pomiędzy rozmowami: tak 
  • Rejestr połączeń: tak 
  • Skrócone wybieranie: tak 
  • Wyciszanie mikrofonu: tak 
  • Wysyłanie tonów DTMF: tak

Telefon dostępny w sieciach: PLUS GSM

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA

Debata: Motywacja i pozytywne myślenie

Po co nam kolejna debata na temat motywacji i pozytywnego myślenia? Żeby teorię zastąpić wreszcie procedurą! Debatę poprowadzi Paweł Dudziak.

Firmy płacą ukryty abonament za cyberataki. Raport: większość ofiar wciąż wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń

Nowe badanie Enterprise Strategy Group ujawnia niepokojącą rozbieżność: choć 62 proc. firm padło w ostatnim roku ofiarą cyberataków, aż 93 proc. z nich nadal wierzy w skuteczność swoich zabezpieczeń. Eksperci ostrzegają – brak proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa może kosztować organizacje miliony i zrujnować ich reputację.

Powrót do przyszłości: wskazówki dla nowego pokolenia programistów

Dla programistów u progu swojej kariery zawodowej istnieją obecnie dwie całkowicie odmienne drogi wejścia do branży.

ZUS udostępnił nowy formularz wniosku o wakacje składkowe

Zmiana upraszcza zasady wykazywania otrzymanej pomocy de minims. Płatnicy nie muszą już podawać danych organów udzielających pomocy wraz z kwotą i datą jej udzielenia.

REKLAMA

Test zaspokojenia – nowy mechanizm ochrony wierzycieli

Test zaspokojenia wierzycieli jest nową instytucją w Prawie restrukturyzacyjnym. Jej podstawowym celem pozostaje udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy postępowanie restrukturyzacyjne rzeczywiście pozostaje najlepszą metodą wyjścia z zadłużenia przez przedsiębiorcę.

Odsetki w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Odsetki stanowią jeden z podstawowych mechanizmów motywowania dłużnika do regulowania należności na rzecz wierzyciela. Założenie jest tu bardzo proste: im dłuższe opóźnienie, tym większe odsetki trzeba zapłacić. Otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego właściwie niewiele tutaj zmienia, aczkolwiek w inny sposób się ich dochodzi, a niekiedy również kalkuluje.

REKLAMA