REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sony Ericsson Satio

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Milewski Marcin
Sony Ericsson Satio
Sony Ericsson Satio

REKLAMA

REKLAMA

Telefon komórkowy dla przedsiębiorcy powinien pozwalać na swobodną komunikację oraz wykorzystywanie zaawansowanych programów za pośrednictwem internetu. Satio spełnia te funkcje.

Nazwa modelu: Sony Ericsson Satio
Producent: Sony Ericsson
System: 850/ 900/ 1800/ 1900/ 2100
UMTS: tak
Waga [g]: 126
Wymiary: 112 × 55 × 13
Czas czuwania 3G: 340
Czas rozmowy 3G: 4,5
Standardowy akumulator: 1 000
Pamięć wewnętrzna: 120 MB
Pamięć zewnętrzna: tak

REKLAMA

Zawartość zestawu

Telefon: tak
Bateria: tak
Ładowarka: tak
Zestaw słuchawkowy: tak
Karta pamięci: 16 000
Kabel do transmisji danych: tak
Płyta z oprogramowaniem: tak
Instrukcja obsługi: tak

Polecamy: serwis Zakładam firmę

Wyświetlacz

Kolorowy wyświetlacz: tak
Rodzaj wyświetlacza głównego: TFT
Rozdzielczość wyświetlacza głównego [piksele]: 360
Rozdzielczość wyświetlacza głównego [piksele]: (pionowa)640
Ilość kolorów głównego wyświetlacza: 16 000 000
Dostosowanie menu: tak

Multimedia

Aparat wbudowany: tak
Typ aparatu: 12,0 Mpix
Odtwarzacz MP3: tak
Połączenia Wideo: tak
Odtwarzacz Wideo: tak
Radio FM: tak
Java: tak
Funkcja dyktafonu: tak
Gry: tak
Nagrywanie wideo: tak

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Wiadomości

Wysyłanie wiadomości SMS: tak
Potwierdzenie dostarczenia SMS: tak
Wysyłanie grupowe SMS: tak
Odbiór wiadomości sieciowych: tak
Słownik T9: tak
MMS: tak
Video MMS: tak
Obsługa konta emailowego: tak

Transmisja danych

Wbudowany modem: tak
Szybkość przesyłania danych [bps]: GPRS do 54 kbit/s, EDGE do 236 kbit/s, UMTS 384 kbit/s, HSDPA 7,2 Mbps
WAP: tak
GPRS: tak
EDGE: tak
Bluetooth: tak
USB: tak
Wi-Fi: tak

Dzwonki i alarmy

Liczba wersji dzwonka: 10
Wyciszenie dzwonka: tak
Dzwonek narastający: tak
Alarm wibracyjny: tak
Polifoniczne dzwonki: tak
Przypisywanie dzwonków do osoby dzwoniącej: tak

Książki

Ilość wpisów do książki telefonicznej: 1000
Podział książki na grupy: tak
Rozbudowana książka adresowa: tak
Przepisywanie numerów Telefon – SIM: tak

Organizator

Organizer: tak
Timer: tak
Przypomnienie o spotkaniu: tak
Kalendarz: tak
Synchronizacja z Microsoft Outlook: tak
Zegar: tak
Data: tak
Budzik: tak
Kalkulator: tak
Przelicznik walut: tak

Blokady

Blokada Telefonu: tak
Blokada Menu: tak
Skorowidz stały (FDN): tak

Polecamy: serwis E-firma

Połączenia

Automatyczne oddzwanianie: tak
Ponowne wybieranie numeru: tak
Identyfikacja rozmówcy: tak
Wysyłanie tonów DTMF: tak
Wyciszanie mikrofonu: tak
Skrócone wybieranie: tak
Przekazywanie rozmów: tak
Przełączanie pomiędzy rozmowami: tak
Połączenia konferencyjne: tak
Połączenia oczekujące: tak
Filtr połączeń przychodzących: tak
Głosowe wybieranie numerów: tak
Czas połączenia w trakcie rozmowy: tak
Funkcja głośnego mówienia: tak
Nagrywanie rozmowy: tak
Rejestr połączeń nieodebranych: tak
Czas i koszt rozmów: tak

Inne funkcje

Profile użytkownika: tak
Przeglądarka dokumentów: tak
Tryb Offline: tak

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Tego zawodu nie zastąpi AI. A które czeka zagłada? Ekspert: Programiści są pierwsi w kolejce

Sztuczna inteligencja na rynku pracy to temat, który budzi coraz większe emocje. W dobie dynamicznego rozwoju technologii jedno jest pewne – wiele profesji czeka poważna transformacja, a niektóre wręcz znikną. Ale są też takie zawody, których AI nie zastąpi – i to raczej nigdy. Jakie branże są najbardziej zagrożone? A gdzie ludzka praca pozostanie niezastąpiona? O tym mówi Jan Oleszczuk - Zygmuntowski z Polskiej Sieci Ekonomii.

Branża handlowa traci coraz więcej na kradzieżach w sklepach. Jak handlowcy rozwiązują ten problem

Zmorą branży handlowej wciąż są kradzieże sklepowe. Nasiliły się one w okresie wysokiej inflacji, ale teraz nie słabną w oczekiwanym tempie. Kradzieży z powodów ekonomicznych jest mniej, natomiast rozzuchwalili się złodzieje kradnący dla zysku.

Nadchodzi czas pożegnań z papierowymi fakturami. Wszystko co trzeba wiedzieć o e-fakturowaniu i KSeF

Krajowy System eFaktur powstał by ułatwić życie przedsiębiorcom, ale jest też nowym obowiązkiem, którego przestrzeganie narzuca prawo. Firmy, które nie będą przestrzegać jego zasad, muszą liczyć się z dotkliwymi karami, wynoszącymi nawet 100% kwoty podatku z faktury wystawionej poza KSeF.

Dlaczego rezygnują z założenia własnej firmy: kobiety mają inny powód niż mężczyźni

Aż 47 proc. ankietowanych Polaków nie chciałoby prowadzić własnej firmy – wskazują dane z raportu „Polki i przedsiębiorczość 2024: Bariery w zakładaniu firmy”. Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane.

REKLAMA

Branża meblarska mocno traci przez zagraniczną konkurencję, końca kłopotów nie widać

Wysokie koszty produkcji, spadający popyt i silna konkurencja z Azji osłabiają pozycję polskiej branży meblarskiej. Długi sektora, notowane w Krajowym Rejestrze Długów, sięgają już prawie 130 mln zł – coraz więcej przedsiębiorstw musi wybierać między utrzymaniem płynności a spłatą zobowiązań.

Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

REKLAMA

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

REKLAMA