reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Firmowa strona WWW

Czy warto zarejestrować domenę podobną do Twojej konkurencji?

Aktualizacja: 12.02.2014

Sukcesy innych firm to cenne źródło inspiracji. Jednak w przypadku domen inspiracja nie powinna być zbyt daleko posunięta. Podobny adres internetowy może oznaczać utratę ruchu na stronie lub problemy z prawem. »

Wizerunek firmy w Internecie

Aktualizacja: 30.01.2014

Dwa słowa – „wizerunek” i „jakość”. Wizerunek odnosi się do całej firmy, jakość do jej oferty i obsługi klienta. Jeśli dbamy o te dwa elementy, nie ma możliwości by klient nam nie zaufał, nie zainteresował się naszą działalnością. Jak to wygląda w Internecie? Jak zadbać o widoczność naszej oferty w Internecie? Czym jest optymalizacja strony, a co na celu ma jej pozycjonowanie? »

Informacja o cookies – wymogi prawne

Aktualizacja: 08.12.2014

Od pewnego czasu, na większości stron internetowych pojawia się informacja dotycząca cookies. Zapewne sytuacja ta budzi ciekawość, ponieważ do tej pory informacje takie nie pojawiały się. Zamieszczenie informacji o polityce cookies jest od 22 marca 2013 r. obowiązkiem, wynikającym z Dyrektywy 2009/136/WE, która wprowadza zmiany do poprzedzającej ją Dyrektywy 2002/58/WE. »

Najczęstsze mity SEO

Aktualizacja: 13.12.2013

Wraz ze zmianami algorytmu najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, pewne mity w SEO odchodzą w zapomnienie, zaś nowe się rodzą. Większość mitów w SEO jest rozpowszechniana nie tylko przez laików na forach, ale także przez specjalistów. Nierzadko próbują przekonać swoich klientów do tych magicznych sposobów. Warto przyjrzeć się aktualnym i popularnym mitom w SEO. »

SEO dla małych przedsiębiorców i wolnych zawodów – kilka praktycznych wskazówek

Aktualizacja: 12.03.2018

Współcześnie promocja firmy w wyszukiwarkach to kluczowy element w całym online marketing mix dla podmiotów, których przychód w głównej mierze generowany jest dzięki Internetowi. Z taką samą uwagą do SEO powinni podejść także mali przedsiębiorcy i przedstawiciele wolnych zawodów. Nie od dziś wiadomo, że w wielu branżach większość ich klientów pochodzi właśnie z Internetu. »

Feedback w Internecie – lekcja do nauki dla firm

Aktualizacja: 04.11.2013

W Internecie wiele osób komentuje praktycznie wszystko. To znak czasów pokolenia Lubię To! Dla klientów i firm to sytuacja wyjątkowo sprzyjająca. Klienci przy wyborze oferty, mogą skorzystać z opinii innych użytkowników. Zaś firmy mogą szybko otrzymać feedback odnośnie zarówno bieżącej działalności, jak i planowanych przedsięwzięć. To daje im szansę nie tylko na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych, ale także poprawienie jakości obsługi w przyszłości. »

6 mitów głównych w SEO

Aktualizacja: 12.03.2018

Branża SEO przez lata dorobiła się wielu mitów. Wierzą w nie, nie tylko nieświadomi klienci, ale także niektórzy doradcy SEO. Podtrzymywanie wiary w te mity jest wygodne dla agencji interaktywnych. To pozwala skutecznie inicjować działania, które w rzeczywistości nie przynoszą żadnych efektów. Strategia ta praktykowana jest szczególnie przez agencje, które nie rozliczają się z klientami w systemie – płatność tylko za wyniki. »

Legalizacja przechowywania plików cookies

Aktualizacja: 07.08.2013

Dnia 22 marca 2013 roku weszły w życie przepisy, zgodnie z którymi przechowywanie informacji lub uzyskiwanie dostępu do informacji już przechowywanej w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego, w szczególności plików cookies jest dozwolone, ale po uprzednim uzyskaniu zgody użytkownika. »

Odpowiedzialność blogera i prowadzącego forum internetowe za treść postów internautów

Aktualizacja: 07.08.2013

Osoby prowadząca forum internetowe, a także bloger nie są, co do zasady, odpowiedzialni za naruszające prawo informacje publikowane przez internautów na ich stronach internetowych. Ale jeżeli uzyskają oni wiedzę o bezprawności danych postów, muszą uniemożliwić do nich publiczny dostęp. Jeżeli tego nie zrobią - odpowiadają za te bezprawne treści w pełnym zakresie. Może się to wiązać m.in. z obowiązkiem zapłaty zadośćuczynienia, odszkodowania, czy nawet odpowiedzialności karnej. »

Mikrostrona – co to jest i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?

Aktualizacja: 07.03.2013

Landing Page wpisuje się w strategię komunikacji wielu marek. I słusznie, bo to dobra droga ku temu by nakłonić klienta np. do wypróbowania produktu. »

Dziennikarstwo mobilne

Aktualizacja: 15.01.2013

W roku 2012 coraz częściej wykorzystuje się telefony komórkowe jako sposób na korzystanie z Internetu. Wydawnictwa oferują płatny dostęp do treści do odczytania na telefonie komórkowym. Najczęściej ten sposób zdobywania informacji wykorzystują firmy sprzedaży i usług konsumenckich. Pracownicy mobilni uzyskują dostęp do płatnych treści – dostęp przez telefon komórkowy lub mobilne komputery. »

Start-up – szansa dla internetowych przedsiębiorstw

Aktualizacja: 29.11.2012

"W młodych nadzieja”, jednak nie tylko ludzie młodzi są zauważalni w Internecie. Świat wirtualny uatrakcyjnia się z dnia na dzień, toteż e-firma nie jest już żadną nowością. Start-up to najlepszy start w swoją własną przyszłość. »

Założenie strony internetowej a podatki

Aktualizacja: 26.11.2012

W poniższym artykule przedstawię podatkowe aspekty założenia własnej strony internetowej. W dzisiejszych czasach trudno bowiem wyobrazić sobie przedsiębiorstwo, które nie posiada własnej strony internetowej. »

Tani hosting dla firmy - który wybrać?

Aktualizacja: 10.09.2012

Oferty taniego hostingu zawładnęły rynkiem. Dowiedz się na co uważać decydując się na tani hosting. »

Tworzenie strony internetowej a przepisy prawa

Aktualizacja: 24.05.2012

Tworzenie strony internetowej, niezależnie od jej przeznaczenia, wiąże się z powstaniem praw i obowiązków. O jakich zobowiązaniach mowa? Ekspert wyjaśnia jakie przepisy znajdują zastosowanie do problemów związanych z tworzeniem strony www. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

BillBird SA

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

reklama
reklama
reklama