ZUS: seniorzy mają punkt informacyjno-doradzcy
REKLAMA
REKLAMA
Pomysł z utworzeniem miejsca, gdzie można przyjść i otrzymać dodatkowe wsparcie i poradę, narodził się w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz. Do współpracy zostali zaproszeni eksperci z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z Inspektoratu Warszawa-Żoliborz, a także przedstawiciele z innych instytucji, m.in.: Urzędu Skarbowego, Straży Miejskiej, Ośrodka Sportu i Rekreacji, Stołecznego Centrum Osób Niepełnosprawnych czy Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie.
REKLAMA
REKLAMA
Terminy oraz godziny spotkań podane są w grafiku dyżurów, który dostępny jest w instytucjach zaangażowanych w działanie Punktu Informacyjno-Doradczego. Grafik ustalany jest na 1 miesiąc, zatem w marcu może ulec zmianie. Należy podkreślić, że porady udzielane są bezpłatnie.
W tym miesiącu na pytania odpowiadać będą między innymi: radca prawny, specjalista ds. wolontariatu, pracownik socjalny, Warszawskie Hospicjum Społeczne, a także funkcjonariusz Straży Miejskiej. Natomiast pracownicy z ZUS z Inspektoratu Żoliborz w sprawach emerytalno-rentowych doradzać będą we wtorek 23 lutego, w godz. 1400-1600.
- Pracownicy Wydziału Obsługi Klientów codziennie mają kontakt z osobami, które przychodzą do ZUS po poradę. Dlatego, jeśli dodatkowo możemy pomóc i wesprzeć taką cenną inicjatywę, to z przyjemnością weźmiemy w tym udział - powiedziała Małgorzata Sienicka, Dyrektor I Oddziału ZUS w Warszawie.
Punkt Informacyjno-Doradczy otwarty jest we wtorki i w czwartki, w godz. 1200-1600 i mieści się w Żoliborskim Centrum Integracji i Aktywizacji Seniorów, przy ul. Wyspiańskiego 6/8, telefon: 022 839-40-88.
ZUS/IN
Zobacz także: ZUS.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.