Elektroniczna rejestracja wniosków o wyznaczenie mediatora
REKLAMA
REKLAMA
Elektroniczna rejestracja wniosków pozwala na szybki kontakt „online” z ministerstwem, dzięki czemu zainteresowane strony sporu otrzymują drogą internetową informację na temat rozpatrywanego wniosku, co w znacznym stopniu ułatwi i przyspieszy wzajemną komunikację. Internetowe składanie wniosku ma również na celu pełniejsze przygotowanie wskazanego mediatora do postępowania mediacyjnego.
REKLAMA
Dostęp do elektronicznej wersji złożonego wniosku jest możliwy po wpisaniu w przeglądarkę internetową adresu dostępu do bazy danych o sporach zbiorowych http://194.181.190.5 oraz zalogowaniu się według następujących parametrów: nazwa użytkownika i hasło, które będą nadawane przez administratora systemu – pracownika Departamentu Dialogu i Partnerstwa Społecznego MPiPS.
Login i hasło przyznane danemu pracodawcy lub związkowi zawodowemu składającemu wniosek, będą aktywne również w przypadku zaistnienia kolejnych sporów zbiorowych w przyszłości.
Więcej: Mediatorzy w Systemie Monitorowania Sporów Zbiorowych
Zobacz także: Przedsiębiorca w sądzie Wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA