Lewiatan partnerem Stowarzszenia Konsumentów Polskich
REKLAMA
REKLAMA
„Certyfikat SKP” - nowa inicjatywa Stowarzyszenia Konsumentów Polskich służąca interesom zarówno konsumentów, jak i firm, ma nowego partnera. Tytuł Partnera Strategicznego Certyfikatu SKP przyjęła Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan.
REKLAMA
Certyfikat SKP to odpowiedź na potrzebę większego bezpieczeństwa umów konsumenckich, które są aktualnie jednym z najistotniejszych obszarów ochrony praw konsumenta w Polsce i w Unii Europejskiej.
Jednocześnie Certyfikat SKP to nowe na rynku narzędzie marketingu i PR budujące zaufanie do firm w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
Uzyskanie Certyfikatu SKP nie jest proste. Można go będzie znaleźć wyłącznie na najlepszych umowach, regulaminach czy kartach gwarancyjnych, których analiza i akceptacja jest podstawą jego nadania przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Firmy, które otrzymają Certyfikat, mogą posługiwać się jego logo w działaniach marketingowych i PR, co wpłynie na wzrost zaufania konsumentów.
REKLAMA
„Cieszymy się, że patronat nad Certyfikatem SKP objęła tak znacząca organizacja przedsiębiorców, jaką jest Lewiatan. Jest to dla nas dowód na uznanie przez przedstawicieli biznesu faktycznej wartości Certyfikatu jako etycznego narzędzia marketingu i PR” – mówi Paweł Rokicki, kierownik projektu Certyfikat SKP.
Lewiatan dostrzega w działaniach związanych z CSR ogromny potencjał poprawy konkurencyjności firm i jakości życia społecznego. Taki też cel ma nasza współpraca z SKP w sprawie zwiększania bezpieczeństwa umów konsumenckich – podkreśla Zbigniew Gajewski z PKPP Lewiatan.
PKPP Lewiatan/IN
Zobacz także: Konsument i umowy Wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.