Reklama w internecie - ilość czy jakość
REKLAMA
Przede wszystkim właściciel firmy powinien zastanowić się nad celem podejmowanych przez siebie działań reklamowych. Kluczowym pytaniem jest to, czy chce zwiększyć sprzedaż, czy też poprawić ją wraz z szerokim promowaniem marki. W zależności od podjętej decyzji może to być kampania nastawiona na jakość albo na ilość.
REKLAMA
Gdy liczy się jakość
REKLAMA
Jeden ze sposobów prowadzenia kampanii AdWords polega na tworzeniu grup reklamowych ściśle ukierunkowanych na określony produkt.- Ta metoda sprawdza się szczególnie w przypadku podmiotów gospodarczych posiadających sklep internetowy. Efektem przeprowadzonej kampanii nastawionej na jakość jest przede wszystkim to, że osoba, która poszukuje danego produktu czy usługi, może łatwiej trafić na stronę internetową danej firmy, a tym samym zasilić grono jej klientów - mówi Łukasz Górski, specjalista ds. linków sponsorowanych Procreate Sp. z o.o.
Niestety, osoby poszukujące informacji na temat danego dobra czy usługi w sieci nie do końca mają sprecyzowane oczekiwania. Efektem tego jest formowanie przez nich ogólnych czy wręcz chaotycznych zapytań. Przewidując takie zachowanie użytkowników internetu, warto zatem zastanowić się nad drugim - nastawionym na ilość - sposobem prowadzenia kampanii linków sponsorowanych.
Gdy liczy się ilość
Przygotowanie kampanii nastawionej na ilość opiera się na podobnym doborze słów kluczowych jak w pierwszym przypadku. Dodaje się do nich jednak przymiotniki typu „tanie...”, „polecane” etc., a niekiedy nawet tworzy wyrażenia złożone z czterech, pięciu słów kluczowych. Dlaczego?
Więcej w miesięczniku Twój Biznes - Zamów prenumeratę >>
REKLAMA
REKLAMA