reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Biznes i finanse

Czy marketing może być niepotrzebny

Aktualizacja: 12.11.2009

Pytanie czy marketing i branding są odpowiednie dla każdej firmy może wydawać się dość banalne. Istnieje, bowiem przekonanie, iż bez nich przeciętna firma albo przestanie się rozwijać albo zupełnie zniknie z rynku. »

Taktyki negocjacyjne

Aktualizacja: 10.11.2009

Zasiadasz do kluczowych rozmów biznesowych i światło świeci ci prosto w oczy? Na dodatek w pomieszczeniu jest koszmarnie duszno, a dotarcie do wyznaczonego miejsca na ósmą rano zajęło ci pół nocy? Uważaj, partner może chcieć tymi manewrami uzyskać przewagę w trakcie rozmowy biznesowej. »

Długookresowy wynajem mebli

Aktualizacja: 06.11.2009

Gotówka, kredyt czy leasing? Inwestycja w środki trwałe wymaga podjęcia decyzji dotyczącej najkorzystniejszej dla firmy formy finansowania. »

Leasing operacyjny czy finansowy - który wybrać

Aktualizacja: 22.10.2009

Spółka chce wziąć w leasing maszynę produkcyjną. Który leasing będzie korzystniejszy – finansowy czy operacyjny? Jednostka nie podlega badaniu przez biegłego rewidenta. »

Odpowiedzialność za czek

Aktualizacja: 21.10.2009

Spółka jawna otrzymała zapłatę za towar czekiem. Przy wizycie w banku (5 października 2009 r.) okazało się, że na rachunku kontrahenta nie ma wystarczającej ilości gotówki, a ponadto że bank ma jakieś zastrzeżenia do samego dokumentu (podejrzenie o fałszerstwo). W banku czek został odebrany wspólnikowi za pokwitowaniem. Jak w takiej sytuacji odzyskać pieniądze? »

Prosty sposób na wcielenie planu marketingowego w życie

Aktualizacja: 16.10.2009

Większość z nas zna chyba ból, kiedy robiąc noworoczne postanowienia, przypominamy sobie o tych zeszłorocznych, których nie wykonaliśmy.  Uświadamia nam to przepaść pomiędzy założeniami a ich implementacją; uczy by dobierać nasze postanowienia rozsądnie, nie obciążać się zbyt wieloma ambitnymi projektami i skupiać się na tych które najwięcej dla nas znaczą. Po chwili refleksji przypominamy sobie o tym, iż podobne wnioski wysunęliśmy rok, dwa, trzy lata wcześniej. »

Przedsiębiorco ubezpiecz się przed ryzykiem

Aktualizacja: 13.10.2009

Przedsiębiorcy handlujący z firmami zagranicznymi narażają się na liczne ryzyka. Polegają one nie tylko na niebezpieczeństwach związanych z możliwością nieotrzymania zapłaty za towary, ale także ze zmiennością kursu walutowego czy z zagrożeniami politycznymi. Jednak przed tym wszystkim można się ubezpieczyć. »

Tanie kontaktowanie

Aktualizacja: 06.10.2009

Firmy mogą mocno obniżyć koszty, instalując optymalne rozwiązania telekomunikacyjne. »

Konwersja jest wszystkim - czyli jak zwiększyć przychody nie wydając złotówki

Aktualizacja: 26.11.2009

Dzisiejszy kryzys dla wielu małych i średnich firm oznacza stagnację, – czyli punkt, w którym sprzedaż, jeżeli rośnie, to w ślimaczym tempie. To jak długo potrwa słaba ekonomia i czy jeszcze się pogorszy czas pokaże. Wiele jednak wskazuje na to, iż pewnego rodzaju ekonomiczny marazm będzie nam towarzyszył jeszcze przez jakiś czas. Co więc może zrobić przeciętne przedsiębiorstwo, aby zwiększyć sprzedaż? »

Oszczędzanie energii

Aktualizacja: 02.10.2009

Energia jest sporą pozycją kosztową w finansach firmy. Jak sensownie ją zmniejszyć? »

Outsourcing w marketingu: mniejsze koszty, większe możliwości

Aktualizacja: 07.10.2009

Perspektywa znacznych oszczędności oraz panujący kryzys tworzą odpowiednie warunki do szybkiego wzrostu popularności outsourcingu. Oprócz niższych kosztów implementacji daje on również możliwość skupienia się na głównej działalności firmy oraz zwiększenie jej efektywności i konkurencyjności. »

Ryzyko cen transferowych

Aktualizacja: 21.09.2009

Firmy, w których występuje ryzyko cen transferowych, z reguły nie zarządzają tym obszarem w sposób właściwy, popełniając podobne, powtarzalne błędy. »

Logistyka polskiego e-biznesu

Aktualizacja: 14.09.2009

Bardzo szybki rozwój Internetu stworzył nowe kanały dystrybucji dla wielu małych przedsiębiorstw. Fizyczna obecność przy zakupach ma coraz mniejsze znaczenie. Towar zamawia się poprzez stronę WWW, co oszczędza czas i pieniądze. »

Organizacja stoiska targowego

Aktualizacja: 09.09.2009

Stoisko to jeden z najważniejszych elementów marketingu targowego. Spełnia określone funkcje użytkowe i reprezentacyjne. Jest nie tylko wizytówkę wystawiającej się firmy, ale również stanowi najbardziej bezpośrednią płaszczyznę kontaktu z klientem. »

Cross-promocja

Aktualizacja: 08.09.2009

Cross-promocja, czy inaczej: cross-marketing, to komplementarne i spójne działania prowadzone najczęściej przez dwie firmy/marki polegające na wzajemnym promowaniu produktów. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Veeam Software

Veeam to globalny lider w zakresie inteligentnego zarządzania danymi.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama