REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Star Finance to sieć salonów świadcząca usługi finansowe dla mieszkańców małych i średnich miejscowości.

REKLAMA

Star Finance
02-672 Warszawa
ul. Domaniewska 39A
mob. (+48) 509 330 087
tel. (22) 208 20 82
fax. (22) 208 20 93
partner@starfinance.pl

Franczyza Star Finance należy do branży związanej z bankowością i finansami.

System franczyzowy Star Finance - Salon Finansowy

Star Finance to sieć salonów świadcząca usługi finansowe dla mieszkańców małych i średnich miejscowości.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Wysoki standard naszych usług oparty jest na sprawdzonych rozwiązaniach biznesowych oraz unikalnym know-how wypracowanym przez lata przez uznaną sieć doradztwa finansowego – Gold Finance, która jest właścicielem marki Star Finance. Star Finance jest odpowiedzią na potrzeby rynku dotyczące zwiększenia dostępności usług finansowych w małych i średnich miastach Polski oraz popularności franczyzowego modelu prowadzenia własnego biznesu.

W naszym portfolio znajdują się instytucje finansowe oferujące kredyty hipoteczne oraz szybkie kredyty gotówkowe, m.in. Pekao SA, PKO BP, Eurobank, Multibank, GETIN Bank oraz Bank BPH. Gwarantem bezpiecznych i szybkich płatności kasowych jest bank DnB Nord. Doładowania telefonów komórkowych możliwe są dzięki współpracy z firmą Blue Pay, która posiada w ofercie wszystkie dostępne marki pre-paidowe na rynku (m.in. Heyah, Play, Simplus, Tak Tak).

Star Finance to pomoc w codziennych finansach, ale również chęć pomagania najbardziej potrzebującym. W ramach specjalnego programu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” przekazujemy 0,5 proc. dochodu każdego z naszych salonów najbardziej potrzebującym dzieciom poprzez Fundację Polsat. Projekt ten realizujemy dzięki naszym klientom którzy korzystając z naszych usług budują wartość tego przedsięwzięcia.

Misja Star Finance

Dostarczanie w szybki i profesjonalny sposób kompleksowych usług finansowych skierowanych do całej rodziny i dostępnych blisko domu.

Struktura sieci franczyzowej

Sieć Star Finance jest budowana we wszystkich miastach Polski powyżej 8 tys. mieszkańców.

Profil Partnera

Star Finance nawiązuje współpracę z osobami posiadającymi minimum roczne doświadczenie w działalności związanej z pośrednictwem w udzielaniu kredytów, pośrednictwem finansowym lub ubezpieczeniowym.

W przypadku przedsiębiorców nie posiadających doświadczenia, Partner przed podpisaniem umowy franczyzowej zatrudnia na czas nieokreślony minimum jedną osobę z co najmniej rocznym doświadczeniem w branży, której doświadczanie uprzednio weryfikuje Star Finance. Proces ten ma na celu usprawnienie w prowadzenia Salonu Finansowego szczególnie w pierwszych miesiącach, które są bardzo istotne w tego rodzaju działalności.

Profil psychologiczny potencjalnego biorcy

  • osoba pełna pasji,
  • zorientowana na sukces, przedsiębiorcza i ambitna,
  • łatwo nawiązująca kontakty,
  • potrafiąca budować długotrwałe relacje,
  • chcąca pracować wg reguł i standardów organizacji finansowej.

Standardy lokalu partnerskiego Star Finance

  • lokal parterowy posiadający minimum jedną witrynę,
  • centrum miasta, ulica handlowa lub inna ciekawa i ruchliwa lokalizacja,
  • minimalna liczba mieszkańców – 8 tys.,
  • powierzchnia placówki partnerskiej to min 25 m2.

Koszty związane z uruchomieniem placówki

Partner rozpoczynający współpracę wnosi opłatę licencyjną w wysokości 15 tys. zł netto, w ramach której Star Finance zapewnia:

  • pełne oznakowanie witryny zewnętrznej,
  • zewnętrzny plafon podświetlany główny oraz boczny,
  • wewnętrzne oznakowanie lokalu,
  • stanowisko doradcze (dodatkowe stanowiska za niewielką dopłatą),
  • kompletny punkt przyjmowania opłat spełniający standardy bezpieczeństwa,
  • specjalny sejf z wrzutnią,
  • kasetka na pieniądze,
  • prezenter ulotek,
  • potykacz zewnętrzny,
  • pakiet kart lojalnościowych dla klientów,
  • panel reklamowy LCD montowany w witrynie,
  • dostęp do zintegrowanego systemu CRM wspierającego sprzedaż wszystkich produktów,
  • elektroniczny system wsparcia i zarządzania marketingiem lokalnym,
  • pakiet startowy materiałów reklamowych,
  • wyjazdowe szkolenie produktowe oraz licencyjne.

Źródła dochodów partnera

  • produkty kredytowe – szybkie pożyczki i kredyty konsumpcyjne, kredyty hipoteczne,
  • produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów,
  • produkty ubezpieczeniowe - ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne,
  • płatności kasowe,
  • doładowania telefonów komórkowych.

Wysokość przychodów Partnera zależy od:

  • odpowiedniej lokalizacji,
  • lokalnej promocji placówki,
  • jakości obsługi klienta,
  • przestrzegania standardów organizacji,
  • umiejętności budowania relacji z klientami.

Oczekiwania Star Finance wobec partnera

  • nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem,
  • lojalność we współpracy ze Star Finance,
  • przestrzeganie standardów przyjętych przez Star Finance gwarantujących sukces.

Star Finance zapewnia

  • bardzo wysokie prowizje,
  • prosty i przejrzysty model rozliczeń prowizyjnych,
  • kampanię marketingową ogólnopolską w ramach budżetu marketingowego,
  • wsparcie merytoryczne i projektowe w kampanii lokalnej,
  • dostęp do wysokiej jakości materiałów promocyjnych i reklamowych w nieograniczonej ilości,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonych analityków,
  • bezpośredni kontakt i opiekę ze strony dedykowanego doradcy regionalnego,
  • wsparcie promocyjne i reklamowe,
  • cykliczne szkolenia produktowe,
  • elektroniczny system wsparcia marketingu lokalnego,
  • wsparcie sprzedaży poprzez przygotowanie, wdrażanie i koordynację specjalnych programów
  • lojalnościowych gwarantujących powtarzalność korzystania z usług salonów,
  • szczegółowe Instrukcje obsługi każdego produktu.

Partner jest indywidualnym niezależnym przedsiębiorcą działającym na własny rachunek oraz jest w pełni odpowiedzialny za prowadzone interesy. Sukces Partnera zależy od jego inicjatywy, poświęcenia i zaangażowania w prowadzony biznes.

Star Finance w żadnym wypadku nie wspomaga ani nie partycypuje w finansowaniu przedsiębiorstwa partnera.

Zachęcamy także do zapoznaniem się z treścią folderu informacyjnego, w którym znajdą Państwo informacje o naszym systemie franczyzowym.

Pobierz folder z prezentacją 

Zapraszamy do współpracy

Wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego salonu finansowego Star Finance prosimy o pobranie ankiety Pobierz Ankietę  i odesłanie rzetelnie wypełnionej wraz z CV oraz ze zdjęciami lokalu (jeżeli jest) na adres: partner@starfinance.pl

W ciągu kilku dni otrzymają Państwo odpowiedź oraz propozycję dalszych kroków.

Więcej na: www.starfinance.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA