| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Lot odwołany? Linia lotnicza ma zaopiekować się pasażerem

Lot odwołany? Linia lotnicza ma zaopiekować się pasażerem

W sytuacji odwołania lub opóźnienia lotu linie lotnicze muszą zaopiekować się swoimi klientami - przypomina we wtorek Europejskie Centrum Konsumenckie w kontekście utrudnień w ruchu lotniczym z powodu chmury pyłu wulkanicznego.

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dowson Holdings Limited

Optymalizacja podatkowa, konta i spółki zagraniczne

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK