| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Firmy wydają mniej na PR i imprezy promocyjne

Firmy wydają mniej na PR i imprezy promocyjne

Wartość rynku usług public relations może skurczyć się w tym roku o 10–15 proc. Jeszcze mniej – aż o 60 proc. – firmy wydadzą na organizację imprez promocyjnych. Ale niektórzy przedstawiciele agencji PR prognozują odbicie w przyszłym roku.


Paweł Trochimiuk, prezes Związku Firm Public Relations (ZFPR), skupiającego 30 największych firm z branży, a jednocześnie szef największej na rynku agencji Partner of Promotions, przyznaje, że 2009 rok zapisze się w historii branży jako okres trudnej walki z kryzysem.

- Część agencji straciła klientów i musiała zmierzyć się ze spadkiem przychodów. Niektórzy próbowali radzić sobie zwolnieniami, inni obniżkami pensji, jeszcze inni radzili sobie jednak bez tego. Taki wstrząs był jednak potrzebny, bo zweryfikował jakość usług - mówi.

Sam wstrząs, czyli cięcia wydatków na usługi public relations, był jednak potężny.

- Spadek nakładów szacować można na poziomie 20 proc., a według innych doniesień nawet 30 i więcej procent - mówi Adam Jarosz, dyrektor zarządzający 180o Public Realtions.

Michał Fura

michal.fura@infor.pl

Więcej:  Firmy wydają mniej na PR i imprezy promocyjne

reklama

Autor:

Źródło:

GP

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Marta Zofia Gan

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »