| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > MSP: ceny decydują o konkurencyjności na rynku

MSP: ceny decydują o konkurencyjności na rynku

Cena produktów i usług jest dla ponad połowy polskich małych i średnich przedsiębiorstw najważniejszym czynnikiem decydującym o ich konkurencyjności na rynku

Tak wynika z badań Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) Lewiatan. Na drugim miejscu znalazła się jakość produktów i usług (18,7 proc.), a trzecim najważniejszym czynnikiem decydującym o konkurencyjności badanych firm okazała się jakość obsługi klienta (9,6 proc.).

Wyniki są niepokojące, bo w długiej perspektywie czasowej polskie przedsiębiorstwa, budujące swoją przewagę konkurencyjną na cenie, nie wytrzymają konkurencji ze strony firm z Chin czy Indii – powiedziała Małgorzata Krzysztoszek, ekspert PKPP Lewiatan.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Duże Odszkodowania

Kancelaria odszkodowawcza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »