| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > MSP: ceny decydują o konkurencyjności na rynku

MSP: ceny decydują o konkurencyjności na rynku

Cena produktów i usług jest dla ponad połowy polskich małych i średnich przedsiębiorstw najważniejszym czynnikiem decydującym o ich konkurencyjności na rynku

Tak wynika z badań Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) Lewiatan. Na drugim miejscu znalazła się jakość produktów i usług (18,7 proc.), a trzecim najważniejszym czynnikiem decydującym o konkurencyjności badanych firm okazała się jakość obsługi klienta (9,6 proc.).

Wyniki są niepokojące, bo w długiej perspektywie czasowej polskie przedsiębiorstwa, budujące swoją przewagę konkurencyjną na cenie, nie wytrzymają konkurencji ze strony firm z Chin czy Indii – powiedziała Małgorzata Krzysztoszek, ekspert PKPP Lewiatan.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Emmerson Nieruchomości

Emmerson Twój Partner w Nieruchomościach.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »