REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Problematyka Usług Płatniczych w branży telekomunikacyjnej - warsztat

Problematyka Usług Płatniczych w branży telekomunikacyjnej - warsztat
Problematyka Usług Płatniczych w branży telekomunikacyjnej - warsztat

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 19 – 20 września 2016 r. w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się warsztat ,,Problematyka Usług Płatniczych w branży telekomunikacyjnej", organizowany przez MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Obszar usług płatniczych w ostatnim czasie odnotował wysoką aktywność regulacyjną zarówno na poziomie unijnym, jak i krajowym. Łotewska Prezydencja oraz Parlament Europejski podjęły decyzję dotyczącą nowego projektu dyrektywy. Termin implementacji do porządków krajowych państw członkowskich Unii Europejskiej przypadnie prawdopodobnie na 2017 rok.

REKLAMA

Zapraszamy na warsztat ,,Problematyka Usług Płatniczych w branży telekomunikacyjnej", podczas którego kompleksowo omówimy problematykę Dyrektywy PSD II w branży telekomunikacyjnej. Zmiany regulacyjne spowodowały konieczność wprowadzenia przez dostawców usług płatniczych wielu modyfikacji w sposobie wykonywania działalności. Podczas spotkania nasi Eksperci rozwieją wszelkie wątpliwości związane z wyzwaniami stojącymi przed branżą telekomunikacyjną, gruntownie odpowiadając na wszystkie pytania.

Warsztat odbędzie się 19 – 20 września 2016r. w Hotelu Westin w Warszawie.

Szczegóły programu

Główne zagadnienia:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

- Omówienie problematyki Dyrektywy PSD II w branży telekomunikacyjnej
- Dyrektywa PSD II i rekomendacje KNF w branży telekomunikacyjnej – bezpieczeństwo płatności elektronicznych
- Nadzór KNF nad dostawcami usług płatniczych prowadzących działalność telekomunikacyjną
- Transakcje elektroniczne i bezpieczeństwo danych klienta
- Branża telekomunikacyjna – rozwój płatności mobilnych w PSD II
- Działalność TPP a nowe obowiązki dostawców usług płatniczych w świetle Dyrektywy PSD II

Prowadzący:
Dr Jan Byrski - Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Dr Zbigniew Długosz - Kancelaria Prawna dLK Korus Okoń Radcowie Prawni
Damian Klimas - Szostek_Bar i Partnerzy Kancelaria Prawna
Dr Krzysztof Korus - Radca Prawny, Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni
Dr Konrad Stolarski - Kancelaria Prawna dLK Korus Okoń Radcowie Prawni

Kontakt:
Monika Jargieło
Starszy Kierownik Projektu
T: 22 379 29 37
E-mail: m.jargielo@mmcpolska.pl

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA