REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

IV edycja Szkoły Liderek

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na IV edycję Szkoły Liderek. Już tylko 4 miejsca czekają na najbardziej zmotywowane osoby, które czują się gotowe, aby przygotować i przetestować na rynku swój własny pomysł na biznes.

Jeśli od dawna myślisz o tym, żeby otworzyć własny biznes, ale dotąd niewiele w tym kierunku zrobiłaś...
Jeśli czujesz, że własna firma to coś idealnego dla Ciebie, ale nie wiesz jak ruszyć...
Jeśli brakuje Ci wiary w to, że możesz osiągnąć sukces i chcesz nareszcie się odważyć zrobić pierwszy krok...

REKLAMA

Koniec czekania, czas działania! Już 10 października rusza IV edycja Szkoły Liderek, unikalnego studium przedsiębiorczości dla kobiet pod hasłem "Liderka własnego życia: Od Pomysłu do Biznesu"!

Dołącz do Szkoły Liderek i przygotuj się do otwarcia własnego biznesu z polskimi bizneswomen! W IV edycji Szkoły Liderek będziesz mogła skorzystać z wiedzy, doświadczenia biznesowego i mentorskiego wsparcia m. in.:

  • Izabeli Makosz - założycielki i właścicielki firmy Time for Wax, obejmującej aż 7 salonów depilacji woskiem. Stworzyła polską markę, która ma na swoim koncie wiele dowodów uznania, zarówno środowisk biznesowych jak i ze strony klientów.
  • Magdy Bębenek -  autorki książek z serii "Polka potrafi" i podróżniczki. We wrześniu 2013 r. ukazał się debiut self-publishingowy Magdy, która w przeciągu 10 tygodni od jego premiery zarobiła na książce 30 000 zł, z zerowym budżetem marketingowym.
  • Patrycji Załug - bizneswoman, właścicielki Instytutu Przemiany i współwłaścicielki Akademii Kobiet Sukcesu, obecnie społeczności ponad 5 tysięcy kobiet. Po 10 latach pracy w korporacji, własny biznes zbudowała bez budżetu, polegając na swojej wiedzy, umiejętnościach i pewności siebie. Z jej autorskich warsztatów "Codziennie PEWNA SIEBIE" skorzystało już ponad 1000 kobiet! Współzałożycielka Szkoły Liderek.

REKLAMA

Już tylko 4 miejsca czekają na najbardziej zmotywowane osoby, które czują się gotowe, aby wziąć życie we własne ręce i z pomocą praktyków biznesu przygotować i przetestować na rynku swój własny pomysł na biznes. Aplikuj do Szkoły Liderek i zostań liderką własnego życia! Dowiedz się więcej: http://www.kobietyisukces.pl/szkola-liderek

Patroni Medialni: Sukces Pisany Szminką, Pracuj.pl, Infor.pl
Partnerzy: Inspiration Space, Integria, Chiltern Business Farm, Centrum Łowicka, Jimdo, Atena Research&Consulting, BNI, Time for Wax, AJTeam, iBeauty.pl

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Porozmawiaj o tym na naszym FORUM

Więcej informacji o wydarzeniu >>>

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA