REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Finał akcji edukacyjnej „Po pierwsze biznes” – 23 listopada 2012 r. w Warszawie

REKLAMA

REKLAMA

Ostatnia i zarazem podsumowująca tegoroczną edycję akcji „Po Pierwsze Biznes“ będzie konferencja warszawska, która odbędzie się 23 listopada 2012 r. w hotelu Polonia Palace. Gościem specjalnym konferencji w Warszawie będzie prof. Modzelewski, wybitny ekspert w dziedzinie podatków.

W panelu dyskusyjnym na temat relacji fiskusa z przedsiębiorcą wystąpią m.in. Marcin Kołodziejczyk, założyciel ruchu Niepokonani 2012 oraz Jerzy Bielawny z Instytutu Studiów Podatkowych. Paneliści na bazie swoich doświadczeń powiedzą przedsiębiorcom, jak w praktyce bronić się przed fiskusem za pomocą dostępnych na rynku narzędzi oraz rozwiązań.

REKLAMA

REKLAMA

Na konferencji w Warszawie podsumowane zostaną również wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród uczestników konferencji regionalnych. W sumie zebrano ponad 400 ankiet, w których zapytano przedsiębiorców o takie aspekty, jak proponowane zmiany w systemie podatkowym, największe utrudnienia w rozliczaniu podatków czy charakter ich relacji z fiskusem. Konferencję poprowadzi i wyniki omówi Przemysław Talkowski, autor programu „Państwo w Państwie” oraz „Nie daj się fiskusowi”.

Po części wykładowej, przedsiębiorcy będą mieli okazję odbyć indywidualne konsultacje z ekspertami ISP, a także wymienić się swoimi doświadczeniami związanymi z prowadzeniem własnego biznesu.

Ze szczegółową agendą konferencji zapoznać się można na stronie www.popierwszebiznes.pl, poprzez którą prowadzona jest również rejestracja online.

Cel akcji „Po Pierwsze Biznes“

Prowadzenie firmy łączy się z nieustającym ryzykiem fiskalnym. Agresywne interpretacje urzędników, zawiłe i zmieniające się prawo podatkowe to realne zagrożenia dla prowadzenia własnego biznesu, dlatego tak ważne jest bycie na bieżąco ze zmianami w prawie podatkowym.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W tym właśnie celu powstała skierowana do polskich przedsiębiorców akcja edukacyjna „Po pierwsze biznes“, którą zainicjowała firma Risk Partner we współpracy z PKPP Lewiatan oraz Instytutem Studiów Podatkowych.

Akcja obejmuje cykliczne konferencje poświęcone bezpieczeństwu podatkowemu. Spotkania z przedsiębiorcami odbyły się do tej pory w 7 polskich miastach, m in. w Krakowie, Katowicach, Gdyni, Poznaniu czy Wrocławiu. Akcja trwa od sierpnia 2012 r. i zostanie podsumowana na ww. Konferencji w Warszawie.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA