| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Harmonogram ułatwia organizację pracy w firmie

Harmonogram ułatwia organizację pracy w firmie

Mimo że sporządzenie harmonogramów czasu pracy nie jest obowiązkiem pracodawcy, ich przygotowanie w przedsiębiorstwie, w którym pracownicy wykonują pracę zmianową, pracują w systemach równoważnego czasu pracy lub świadczą ją w niedziele i święta, jest nieodzownym elementem organizacji czasu pracy.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF

United Nations Children’s Fund

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »