| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Harmonogram ułatwia organizację pracy w firmie

Harmonogram ułatwia organizację pracy w firmie

Mimo że sporządzenie harmonogramów czasu pracy nie jest obowiązkiem pracodawcy, ich przygotowanie w przedsiębiorstwie, w którym pracownicy wykonują pracę zmianową, pracują w systemach równoważnego czasu pracy lub świadczą ją w niedziele i święta, jest nieodzownym elementem organizacji czasu pracy.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dziennik Gazeta Prawna

Największy polski dziennik prawno-gospodarczy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK