| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Harmonogram ułatwia organizację pracy w firmie

Harmonogram ułatwia organizację pracy w firmie

Mimo że sporządzenie harmonogramów czasu pracy nie jest obowiązkiem pracodawcy, ich przygotowanie w przedsiębiorstwie, w którym pracownicy wykonują pracę zmianową, pracują w systemach równoważnego czasu pracy lub świadczą ją w niedziele i święta, jest nieodzownym elementem organizacji czasu pracy.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Piekarczyk

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »