| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Finanse > Lokaty > Warto wiedzieć > Ponad 500 osób z „Lokatą wspólną” w Open Finance

Ponad 500 osób z „Lokatą wspólną” w Open Finance

Internetowy oddział Open Finance po raz kolejny promuje nowy produkt w zakresie lokat on-line. W pierwszym tygodniu trwania oferty z „Lokaty wspólnej” skorzystało ponad 500 klientów.

Główną ideą nowego produktu jest oprocentowanie, które wzrasta wraz z liczbą klientów zakładających lokatę. Na początek ustalono je w wysokości 6,5 proc., a w miarę rosnącej liczby klientów może wzrosnąć do 7 proc.

Klienci, którzy zdecydowali się założyć lokatę w internetowym oddziale Open Finance, na bieżąco informowani są o wysokości aktualnego oprocentowania (lokaty.open.pl). W serwisie mają również możliwość monitorowania ile osób założyło lokatę, dzięki temu mogą oszacować, kiedy zmieni się wysokość oprocentowania. Dlatego im więcej osób skorzysta z produktu tym szybciej oprocentowanie staje się atrakcyjniejsze o czym świadczy fakt, że w tej chwili jest już na poziomie 6,6 proc.

liczba klientów

oprocentowanie

1 – 199

6,50

200 – 499

6,55

500 – 999

6,60

1 000 – 1 999

6,65

2 000 – 4 999

6,70

5 000 – 9 999

6,75

10 000 – 14 999

6,80

15 000 – 19 999

6,85

20 000 – 29 999

6,90

30 000 – 39 999

6,95

40 000

7,00

Ofertę nowej lokaty przygotowano głównie z myślą o osobach korzystających z serwisu lokaty.open.pl po raz pierwszy, ale również dla tych, którzy posiadają już inne produkty wirtualnego oddziału Open Finance. „Lokata wspólna” to czteromiesięczna lokata przygotowana przez Noble Bank we współpracy z Open Finance. Depozyt zakładany jest na okres 4 miesięcy, a minimalna wpłata to 500 złotych. Z oferty nowej lokaty klienci mogą skorzystać do 23 czerwca.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Green Drive

To kampania społeczna realizowana przez Fundację Trans.org (www.trans.org). Głównym celem akcji jest pokazanie firmom transportowym w Europie najlepszych sposobów na zmniejszenie wydatków na paliwo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »