REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Nagrania poczty głosowej

Magdalena Pytkowska
Kiedy sami chcemy się nagrać na czyjąś pocztę głosową również powinniśmy kierować się zasadą zwięzłości i rzeczowości.
Kiedy sami chcemy się nagrać na czyjąś pocztę głosową również powinniśmy kierować się zasadą zwięzłości i rzeczowości.

REKLAMA

REKLAMA

Jakie informacje powinny znaleźć się w nagraniu poczty głosowej? Czego unikać w takich nagraniach?

Nagranie w naszej poczcie głosowej powinno być krótkie i rzeczowe. Należy powstrzymać się od nagrywania wstępów w postaci naszego ulubionego kawałka muzycznego, słów wdzięczności, że ktoś do nas zadzwonił, dowcipów itp. Zbędna w takim nagraniu wydaje się też być informacja o tym, że nie jesteśmy w stanie teraz odebrać telefonu.

REKLAMA

Najlepsze są nagrania o treści typu : „Cześć, tu Anita. Proszę, zostaw wiadomość, a ja oddzwonię tak szybko, jak będę mogła”. Jeśli nie chcemy podać swoich personaliów, imię i nazwisko zastępujemy numerem telefonu. W tym przypadku nasza wiadomość może brzmieć w ten sposób: „Witam, dodzwoniłeś się na numer … Proszę, zostaw wiadomość, podaj swoje dane i namiary, a ja oddzwonię, jak tylko będę mogła”.

Zobacz: Komórka może stać się Twoim wrogiem

Nagrywanie się na pocztę głosową

REKLAMA

Kiedy sami chcemy się nagrać na czyjąś pocztę głosową również powinniśmy kierować się zasadą zwięzłości i rzeczowości. Najważniejszymi informacjami w tej sytuacji są: nasze imię i nazwisko oraz numer telefonu. Po ich podaniu możesz dopiero przedstawiać sprawę, w której dzwonisz. Taka kolejność sprawi, że nawet jak się zbytnio rozgadasz, zdążysz podać najważniejsze wiadomości, zanim skończy się czas na nagranie.

Strzeż się jednak przed nagrywaniem zbyt długich wiadomości. Odbiorcy zazwyczaj nie lubią wysłuchiwać długich wywodów, a nawet jak je pośpiesznie wysłuchają to i tak zapomną połowę ich treści. Wyjaśnienie powodu, dla którego dzwonimy powinno zająć od jednego do trzech zdań. Dobrym pomysłem jest powtórzenie na końcu nagrania swojego numeru telefonu. To pozwoli nadawcy zanotować poprawnie Twój numer, bez ponownego odsłuchiwania wiadomości.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz: Niech czas będzie Twoim sprzymierzeńcem

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA