| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Konto pocztowe nie działa (Outlook)

Konto pocztowe nie działa (Outlook)

Masz konto mailowe, otrzymałeś od dostawcy informacje na temat jego konfiguracji w programie Outlook/Outlook Express. Wprowadziłeś wszystkie informacje konto jednak nie chce działać. Warto sprawdzić wszelkie możliwe powody tego stanu rzeczy.

Wszystkie informacje o koncie znajdują się w jednym oknie dialogowym łatwo więc je wprowadzić lub zmienić. Aby skonfigurować konto (a także aby sprawdzić lub zmienić bieżące informacje).

1. Z menu Narzędzia wybierz polecenie Konta (lub Usługi).

2. Jeśli jeszcze nie masz żadnego konta kliknij przycisk Dodaj i postępuj zgodnie z poleceniami dostawcy usług internetowych u którego masz konto. Jeśli masz już konto i chcesz zmienić lub sprawdzić bieżącą konfigurację kliknij nazwę konta i przycisk Właściwości.

3. Upewnij się, że na karcie Ogólne podana jest właściwa nazwa użytkownika i adres e-mail.

4. Sprawdź czy na karcie Serwery prawidłowo wpisałeś adres serwera poczty przychodzącej i poczty wychodzącej ( w adresie nie powinno być żadnych spacji). Usuń i ponownie wpisz nazwę konta i hasło. Niektóre konta rozróżniają duże i małe litery - upewnij się czy prawidłowo wpisałeś wszystkie).

Jeżeli musisz logować się do konta przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła upewnij się, że zaznaczyłeś pole wyboru - Logowanie przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła.

5. Jeśli dostawca powiedział ci, że musisz się logować do serwera poczty wychodzącej zaznacz pole wyboru Serwer wymaga uwierzytelnienia. Kliknij przycisk Ustawienia i sprawdź czy wszystkie ustawienia są poprawne.

6. Nie dokonuj żadnych zmian w karcie Zaawansowane jeśli nie poprosi cię o to twój dostawca internetowy lub administrator. Domyślne ustawienia działają w większości przypadków.

Jeśli po wprowadzeniu wszystkich ustawień w oknie dialogowym Właściwości twoje konto nadal nie działa zadzwoń do swojego dostawcy internetowego i poproś o przeprowadzenie cię krok po kroku przez konfigurację programu Outlook/Outlook Express.

Porady, triki i tutoriale  (Windows XP, Vista, MS Office,) - czytaj na komputer.wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Adam Głos

Od stycznia 2013 roku pełni funkcję Prezesa Tax Care. Wcześniej, przez blisko trzy lata, pracował na stanowiskach: Dyrektora Sprzedaży oraz Wiceprezesa Zarządu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »