| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Technologia > Fundusze inwestują w polską spółkę rozwijającą produkty dla marketerów

Fundusze inwestują w polską spółkę rozwijającą produkty dla marketerów

Osiem milionów złotych zainwestowali Tim Schumacher oraz Warsaw Equity Group w rozwój Piwik PRO. Spółka obecna od trzech lat w sektorze IT jest liderem rozwiązań on-premises na globalnym rynku narzędzi dla marketingu. Każdego roku firma zwiększa swoje przychody średnio o 85%, a z jej produktów korzystają największe koncerny z Europy i USA.

Rzadko się zdarza, aby polskie firmy uzyskiwały tak wysokie wsparcie ze strony funduszy inwestycyjnych. Według statystyk raportu Lewiatan Business Angels średnia wartość inwestycji kapitałowej w polskie startupy wynosi 3 miliony złotych. Piwik PRO przekonał inwestorów dotychczasowymi osiągnięciami oraz perspektywą dynamicznego wzrostu światowego rynku web & mobile analytics. Dokapitalizowanie na poziomie 8 milionów złotych oraz zapewniony dostęp do know - how na światowym poziomie jest gwarancją dalszego rozwoju. Spółka będzie mogła korzystać z doświadczenia m.in. Tima Schumachera, międzynarodowego przedsiębiorcy i jednego z najbardziej uznanych europejskich ekspertów w dziedzinie on-line marketingu.

Polska spółka na globalnym rynku

Piwik PRO operuje głównie na rynku europejskim i amerykańskim, dostarczając kompleksowe, zaawansowane rozwiązania IT z obszaru narzędzi dla marketingu, w szczególności: web analytics i tag management. Z usług polskiej firmy korzysta obecnie kilkuset klientów, w tym około 80 globalnych koncernów w szczególności z sektora bankowego i telekomunikacji. Produkty spółki wykorzystywane są między innymi do gromadzenia, systematyzowania, analizowania i przetwarzania danych ze stron i aplikacji, podobnie jak konkurencyjne Google Analytics. Pozyskane od inwestorów środki zostaną przeznaczone na dalszą rozbudowę, udoskonalanie produktów spółki oraz rozwój kanałów sprzedaży. Nowe rozwiązania pozwolą m.in. wykorzystywać zgromadzone i przetworzone dane w celu personalizacji treści wyświetlanych użytkownikom.

Bezpieczeństwo danych jest priorytetem

Unikatowość oferowanych rozwiązań Piwik PRO wynika z zapewnienia 100% bezpieczeństwa i prywatności danych. – Od dłuższego czasu widzieliśmy potencjał rozwoju rynku narzędzi dla działów marketingu, w szczególności web analytics. Zdawaliśmy sobie jednak sprawę, że duże przedsiębiorstwa, podlegające zarówno wytycznym działów compilance, jak i regulatorów zewnętrznych, są zobowiązane do bezpiecznego przechowywania danych - najlepiej na własnej infrastrukturze, a nie w publicznej chmurze. Dlatego skoncentrowaliśmy się na rozwiązaniu typu „on- premises”, którego zalety zauważyli nie tylko klienci, ale również inwestorzypodkreśla Maciej Zawadziński, CEO Piwik PRO. Ochrona wrażliwych danych jest w dzisiejszych czasach kluczową potrzebą światowych organizacji. W odpowiedzi Piwik PRO oferuje nie tylko gotowe rozwiązania technologiczne, ale również pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Dzięki temu spółka zdobyła zaufanie m.in. Komisji Europejskiej, rządów Kanady i Holandii, czy światowych firm, takich  jak Hewlett-Packard, Accenture oraz największych amerykańskich banków inwestycyjnych.

Polecamy artykuły

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Fundusze inwestują w polską spółkę rozwijającą produkty dla marketerów /fot. Fotolia
Fundusze inwestują w polską spółkę rozwijającą produkty dla marketerów /fot. Fotolia

CIT 2018. Komentarz (książka)299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Ireneusz Szczęsny

Ireneusz Szczęsny, Kierownik Zespołu Wsparcia Operacyjnego w Link4

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK