| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Technologia > Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Sektor B2B jest ukierunkowany na wprowadzanie nowego sposobu komunikacji, obsługi klienta i pracy wewnątrz firmy. Wprowadzanie technologii mobilnej oraz mobilnego Internetu jest elementem strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych.

Koszty takich inwestycji są znaczne, kolejne lata będą okresem rozpowszechniania się i popularyzacji nowości technologii mobilnych. Możliwości wykorzystania technologii dla firmy jest wiele.

Urynkowienie technologii mobilnych opiera się na korzyściach biznesowych oraz oszczędnościach dla firmy. Oszczędności przy wprowadzeniu mobilnego biura zachęcają firmy w kraju do inwestycji. Mobilne biuro to również wprowadzanie automatyzacji – wirtualnych asystentów, programy do obsługi klientów czy partnerów oraz programy IT zastępujące pracowników.

Usprawnienie i obniżka kosztów pracy biura zachęca do szukania nowych rozwiązań IT oraz technologii mobilnej. Potrzeby rynku są równocześnie zachęta dla firm z branży telekomunikacyjnej, firm od lat zaangażowanych innowacje technologiczne. W tym sektorze kolejne lata będą okresem rozpowszechniania i popularyzacji mobilnego dostępu do internetu o nieograniczonym zakresie. Smartfony, palmtopy, notebooki i tablety są zapowiedzią nowego sytemu pracy i zarabiania.

Polecamy: Wszystko o firmie dla przedsiębiorców

Mobilne technologie są ukierunkowane na wprowadzenie oszczędności w firmach i instytucjach, na poprawę produktywności oraz ograniczenie ryzyka. Wzmocnienie systemu komunikacji w firmach jest projektem ogólnopolskim, dzięki takim zmianom obok lepszej koordynacji działań firmy oczekują pozytywnego wizerunku u klientów. Mobilność i automatyzacja komunikacji dotyczy wymiany danych, wymiany dokumentów oraz koordynacji procesu produkcji, marketingu i sprzedaży. Obecnie firmy często opierają swoją pracę o system współpracy w branży lub o system przedstawicielstw franchisingu czy sieci afiliacyjnych.

Od kilku lat wprowadzane technologie mobilne pozwoliły wielu firmom zaprezentować się na rynku oraz zdobyć zaufanie i akceptację klientów. Rozbudowa sieci informacji to sprawdzian i eksperyment działalności na rynku oraz sprawdzian dla klientów. Sieci lojalnościowe i klienckie wiele osób przekonały do marki, jednak brak zaufania i oczekiwania wobec programów zniechęciły wielu kupujących.

Polecamy: Będzie unijny system obrotu pieniądzem elektronicznym?

Wirtualne biura, wirtualni pracownicy przyciągają przedsiębiorstwa szukające efektywnych i pewnych systemów obsługi klienta, biura i firmy. Automatyzacja pracy biura, przy ograniczeniu wkładu pracy jest wykorzystywana w wielu firmach. Obecnie programy IT oraz mobilne technologie pozwalają na wprowadzenie automatyzacji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Wprowadzanie innowacji IT oraz rozbudowa rynku mobilnego staje się podstawą dla budowy i rozbudowy firm z branży handlowej, usługowej i informacyjnej.  Wymiana informacji w skali kraju opiera się o sieć internetową, a szybkość i łatwość komunikacji wpływa na rynek i warunki pracy oraz zasięg działania. Handel produktami i usługami poprzez sieć pozwala na prezentacje w skali całego kraju firmy i marki. Dzięki temu produkty są oceniane przez setki osób z różnych rejonów, branż i sektorów. Mimo upowszechnienia firm rozwija się sektor działalności o sprecyzowanej grupie odbiorców.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

ABC-ksiegowe

ABC-ksiegowe.pl - najnowsze informacje dotyczące obszaru księgowości, rachunkowości i prawa oraz praktyczne wskazówki, ułatwiające samodzielne prowadzenie księgowości.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »