REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Sektor B2B stawia na technologie mobilne

Dorota Smoleńska
Dziennikarka, redaktor
Internet
Internet

REKLAMA

REKLAMA

Sektor B2B jest ukierunkowany na wprowadzanie nowego sposobu komunikacji, obsługi klienta i pracy wewnątrz firmy. Wprowadzanie technologii mobilnej oraz mobilnego Internetu jest elementem strategii przedsiębiorstw krajowych i międzynarodowych.

Koszty takich inwestycji są znaczne, kolejne lata będą okresem rozpowszechniania się i popularyzacji nowości technologii mobilnych. Możliwości wykorzystania technologii dla firmy jest wiele.

REKLAMA

REKLAMA

Urynkowienie technologii mobilnych opiera się na korzyściach biznesowych oraz oszczędnościach dla firmy. Oszczędności przy wprowadzeniu mobilnego biura zachęcają firmy w kraju do inwestycji. Mobilne biuro to również wprowadzanie automatyzacji – wirtualnych asystentów, programy do obsługi klientów czy partnerów oraz programy IT zastępujące pracowników.

Usprawnienie i obniżka kosztów pracy biura zachęca do szukania nowych rozwiązań IT oraz technologii mobilnej. Potrzeby rynku są równocześnie zachęta dla firm z branży telekomunikacyjnej, firm od lat zaangażowanych innowacje technologiczne. W tym sektorze kolejne lata będą okresem rozpowszechniania i popularyzacji mobilnego dostępu do internetu o nieograniczonym zakresie. Smartfony, palmtopy, notebooki i tablety są zapowiedzią nowego sytemu pracy i zarabiania.

Polecamy: Wszystko o firmie dla przedsiębiorców

REKLAMA

Mobilne technologie są ukierunkowane na wprowadzenie oszczędności w firmach i instytucjach, na poprawę produktywności oraz ograniczenie ryzyka. Wzmocnienie systemu komunikacji w firmach jest projektem ogólnopolskim, dzięki takim zmianom obok lepszej koordynacji działań firmy oczekują pozytywnego wizerunku u klientów. Mobilność i automatyzacja komunikacji dotyczy wymiany danych, wymiany dokumentów oraz koordynacji procesu produkcji, marketingu i sprzedaży. Obecnie firmy często opierają swoją pracę o system współpracy w branży lub o system przedstawicielstw franchisingu czy sieci afiliacyjnych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Od kilku lat wprowadzane technologie mobilne pozwoliły wielu firmom zaprezentować się na rynku oraz zdobyć zaufanie i akceptację klientów. Rozbudowa sieci informacji to sprawdzian i eksperyment działalności na rynku oraz sprawdzian dla klientów. Sieci lojalnościowe i klienckie wiele osób przekonały do marki, jednak brak zaufania i oczekiwania wobec programów zniechęciły wielu kupujących.

Polecamy: Będzie unijny system obrotu pieniądzem elektronicznym?

Wirtualne biura, wirtualni pracownicy przyciągają przedsiębiorstwa szukające efektywnych i pewnych systemów obsługi klienta, biura i firmy. Automatyzacja pracy biura, przy ograniczeniu wkładu pracy jest wykorzystywana w wielu firmach. Obecnie programy IT oraz mobilne technologie pozwalają na wprowadzenie automatyzacji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Wprowadzanie innowacji IT oraz rozbudowa rynku mobilnego staje się podstawą dla budowy i rozbudowy firm z branży handlowej, usługowej i informacyjnej.  Wymiana informacji w skali kraju opiera się o sieć internetową, a szybkość i łatwość komunikacji wpływa na rynek i warunki pracy oraz zasięg działania. Handel produktami i usługami poprzez sieć pozwala na prezentacje w skali całego kraju firmy i marki. Dzięki temu produkty są oceniane przez setki osób z różnych rejonów, branż i sektorów. Mimo upowszechnienia firm rozwija się sektor działalności o sprecyzowanej grupie odbiorców.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

REKLAMA

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

Ustawa o kryptoaktywach już w 2024 roku. KNF nadzorcą rynku kryptowalut. 4,5 tys. EUR za zezwolenie na obrót walutami wirtualnymi

Od końca 2024 roku Polska wprowadzi w życie przepisy dotyczące rynku kryptowalut, które dadzą Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) szereg nowych praw w zakresie kontroli rynku cyfrowych aktywów. Za sprawą konieczności dostosowania polskiego prawa do przegłosowanych w 2023 europejskich przepisów, firmy kryptowalutowe będą musiały raportować teraz bezpośrednio do regulatora, a ten zyskał możliwość nakładanie na nie kar grzywny. Co więcej, KNF będzie mógł zamrozić Twoje kryptowaluty albo nawet nakazać ich sprzedaż.

REKLAMA

KAS: Nowe funkcjonalności konta organizacji w e-Urzędzie Skarbowym

Spółki, fundacje i stowarzyszenia nie muszą już upoważniać pełnomocników do składania deklaracji drogą elektroniczną, aby rozliczać się elektronicznie. Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła nowe funkcjonalności konta organizacji w e-US.

Sztuczna inteligencja będzie dyktować ceny?

Sztuczna inteligencja wykorzystywana jest coraz chętniej, sięgają po nią także handlowcy. Jak detaliści mogą zwiększyć zyski dzięki sztucznej inteligencji? Coraz więcej z nich wykorzystuje AI do kalkulacji cen. 

REKLAMA