| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Sprzęt biurowy i sieci > Jak stworzyć firmową stronę WWW

Jak stworzyć firmową stronę WWW

Firmowa strona WWW jest podstawą wszelkich działań promocyjnych w Sieci. Umożliwia zapoznanie się z ofertą firmy o każdej porze dnia i nocy. Dzięki temu jest jedną z najbardziej powszechnych oraz najskuteczniejszych form zdobywania klientów.

Jednym z powszechnie wybieranych sposobów na stworzenie firmowej witryny WWW jest skorzystanie z oferty usługodawców, którzy umożliwiają zakup strony w modelu abonamentowym. Jest to idealne rozwiązanie, dzięki któremu przedsiębiorstwo może szybko stać się właścicielem profesjonalnego serwisu WWW, bez ponoszenia dużych wydatków. Najczęściej decydują się na nie nowo powstałe firmy, które z powodu dużych kosztów początkowych, nie mogą sobie pozwolić na przeznaczenie kilku lub kilkunastu tysięcy złotych na zlecenie agencji interaktywnej budowania serwisu WWW. Model abonamentowy pozwala zmniejszyć obciążenia finansowe. Dzięki niemu firma musi przeznaczyć na opłacenie usługi jedynie kilkaset złotych w skali całego roku.

Dla samego przedsiębiorstwa ważne jest, aby wybór oferowanych projektów był jak najszerszy - łatwiej wtedy wybrać ten najlepszy. Powinien być on przede wszystkim użyteczny dla Internauty. Wpływa na to m.in.: czytelny układ zakładek i odpowiednia organizacja informacji zawartych na poszczególnych podstronach. Warto również sprawdzić, czy projekt oferuje ułatwienia dla potencjalnych klientów, np. formularz kontaktowy, dzięki któremu można wysłać wiadomość e-mail z poziomu strony WWW.

Istotnym elementem, na obecność którego należy zwrócić szczególną uwagę, jest system zarządzania treścią, czyli tzw. CMS. Oprogramowanie to jest niezbędne dla każdego przedsiębiorstwa, które chce samodzielnie zarządzać swoim serwisem. Łatwość jego obsługi, która nie wymaga znajomości języków programowania (HTML, PHP), pozwala, np. na aktualizowanie oferty zawartej na stronie. Warto sprawdzić, czy takie oprogramowanie jest udostępniane przez usługodawcę oraz czy korzystanie z niego pociąga za sobą dodatkowe koszty.

Po wyborze usługodawcy można przystąpić do zamawiania witryny internetowej dla firmy. W tym celu należy się zalogować na jego stronie WWW.
Użytkownik zalogowany do Panelu Klienta, może przystąpić do zamawiania usługi. Aby tego dokonać należy kliknąć zakładkę „Strony WWW”. W ten sposób zamawiający uzyskuje dostęp do projektów oferowanych przez usługodawcę. Aby ułatwić poszukiwanie najbardziej odpowiadającej witryny, zostały one pogrupowane na kategorie w zależności od branży, np.: Finanse, Usługi Prawne, Turystyka, Moda, Medycyna, itp. Po wyborze jednego z projektów warto zapoznać się z jego specyfikacją. Znajdują się tam informacje na temat przeglądarek, na których strona była testowana, wymaganych programów (np. JavaScript) oraz serwera, na którym zamieszczona będzie witryna.

Zobacz także: Zakup serwera - na co zwrócić uwagę

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Bartosz Turek

analityk

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »