| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > W supermarkecie, czy w małym sklepie?

W supermarkecie, czy w małym sklepie?

Powyższe pytanie jest zadawane nie tylko w kontekście zakupów produktów spożywczych. Również użytkownicy komputerów oraz internauci stają przed takim dylematem. Z jednej strony duże markety elektroniczne, z drugiej zaś niewielkie sklepy komputerowe.

Korzystając zarówno z dużych marketów elektronicznych w centrach handlowych, jak i niewielkich sklepów komputerowych z czasem można wyrobić sobie zdanie o jednych i drugich. Duże sklepy kuszą bogatą ofertą (chociaż wcale nie we wszystkich kategoriach produktów). Małe sklepy pomagają za to zwalczyć hipermarketową anonimowość i nastawienie na tzw. 'masówkę'. Łatwiej w nich wyrobić sobie markę stałego, dobrego i rozpoznawalnego klienta. Z drugiej strony, nie wszyscy właściciele małych sklepów zachowują się wobec klienta zgodnie z ogólnie przyjętymi normami.

Jedni nie mogą egzystować bez drugich, stanowiąc dla siebie nawzajem alternatywę. Wszystko zależy od nastawienia klienta. Ci, którym nie przeszkadza wszechobecny hałas i muszą załatwić wiele spraw w jednym miejscu, wybierają duże markety. Pozostali zapewne skierują swoje kroki do cichych i mniejszych punktów. W obu wypadkach nasze wrażenia będą zależeć nie tylko od dostępnego asortymentu, ale również od nastawienia sprzedającego.

Jakie są wasze wrażenia odnośnie zakupów w dużych marketach elektronicznych i małych sklepach komputerowych? Zapraszamy do dyskusji na forum

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

AkademiaGier.com

ekspert z zakresu HR

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »