| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > W supermarkecie, czy w małym sklepie?

W supermarkecie, czy w małym sklepie?

Powyższe pytanie jest zadawane nie tylko w kontekście zakupów produktów spożywczych. Również użytkownicy komputerów oraz internauci stają przed takim dylematem. Z jednej strony duże markety elektroniczne, z drugiej zaś niewielkie sklepy komputerowe.

Korzystając zarówno z dużych marketów elektronicznych w centrach handlowych, jak i niewielkich sklepów komputerowych z czasem można wyrobić sobie zdanie o jednych i drugich. Duże sklepy kuszą bogatą ofertą (chociaż wcale nie we wszystkich kategoriach produktów). Małe sklepy pomagają za to zwalczyć hipermarketową anonimowość i nastawienie na tzw. 'masówkę'. Łatwiej w nich wyrobić sobie markę stałego, dobrego i rozpoznawalnego klienta. Z drugiej strony, nie wszyscy właściciele małych sklepów zachowują się wobec klienta zgodnie z ogólnie przyjętymi normami.

Jedni nie mogą egzystować bez drugich, stanowiąc dla siebie nawzajem alternatywę. Wszystko zależy od nastawienia klienta. Ci, którym nie przeszkadza wszechobecny hałas i muszą załatwić wiele spraw w jednym miejscu, wybierają duże markety. Pozostali zapewne skierują swoje kroki do cichych i mniejszych punktów. W obu wypadkach nasze wrażenia będą zależeć nie tylko od dostępnego asortymentu, ale również od nastawienia sprzedającego.

Jakie są wasze wrażenia odnośnie zakupów w dużych marketach elektronicznych i małych sklepach komputerowych? Zapraszamy do dyskusji na forum

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

W supermarkecie, czy w małym sklepie?
W supermarkecie, czy w małym sklepie?

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz54.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Finelog

Finelog sprawia, że logistyka przestaje ograniczać Twój biznes. Tam, gdzie większość ludzi widzi tylko problemy, my widzimy wyzwania i, co jeszcze ważniejsze, rozwiązania.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »