| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Jak autosugestia może pomóc w życiu zawodowym

Jak autosugestia może pomóc w życiu zawodowym

O ile wcześniejsze etapy Twojego życia – kolejne etapy edukacji miały swój początek i raczej rychły koniec, o tyle życie zawodowe wydaje się nie mieć końca. Założenia dotyczące świadczeń emerytalnych są takie, że każda zdrowa osoba będzie aktywna zawodowo przez blisko 40 lat.

Może to dużo, a może nie, faktem jednak pozostaje, że przez te kilkadziesiąt lat będziesz mniej lub bardziej aktywny zawodowo. Niektórzy uważają, że to co dzieje się w ich życiu zawodowym jest poza ich kontrolą – nie mają wpływu na przyjęcie ich do pracy, warunki pracy i płacy czy decyzję o awansie.

Jeśli zaś Ty uważasz inaczej – przeczytaj poniższe wskazówki, przede wszystkim trzeba mieć dobry plan.

Dla wielu osób stosowanie autosugestii jako sposobu osiągania sukcesu jest śmieszne i niewarte zachodu. Psychologia jednak udowadnia, że wizualizacja sukcesu i siebie samego w perspektywie kilku lat pozwala ułatwić realizację planów. Warto więc spróbować – to nic nie kosztuje.

Spróbuj sam siebie kontrolować – wyznacz sobie kolejne etapy rozwoju zawodowego – i rozliczaj sumiennie samego siebie z ich realizacji. Postawienie przed sobą celów pozwala usystematyzować długofalowe działania. Motywuj się do zdobywania nowej wiedzy, rozwijaj zainteresowania i niweluj braki, nadążaj za nowinkami technicznymi.

Twoje braki wcale nie muszą dotyczyć wiedzy – możesz mieć kłopoty z nawiązywaniem kontaktów lub wystąpieniami publicznymi – spróbuj rozwiązać te problemy przez udział w stosownych szkoleniach.

Więcej: Plan życia zawodowego

Zobacz także: Savoir-vivre w biznesie Wieszjak.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Anna Bierła

Ekspert Aferry.pl, specjalista ds. marketingu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »