| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Ubezpieczycieli polują na klientów przez komórki

Ubezpieczycieli polują na klientów przez komórki

Po tym, jak firmy ubezpieczeniowe odkryły zalety reklam w internecie, teraz sięgają po kolejne nowinki. Aviva, jako pierwszy z dużych ubezpieczycieli, będzie łowiła klientów przez komórki.

Wczoraj Aviva, jako pierwszy gracz na rynku, zaczęła sprzedaż ubezpieczeń samochodowych za pomocą reklam, które zobaczyć mogą tylko osoby korzystające z internetu w komórkach.

Kampania ruszyła w OnetLajt, a wkrótce pojawi się w kolejnych serwisach. Branża reklamowa jest przekonana, że w ślad za Avivą pójdą kolejne firmy, bo przybywa właścicieli telefonów pozwalających na wygodne korzystanie z internetu.

– Szacuje się, że dziś jest to już 2–3 mln osób miesięcznie. To już spora grupa klientów, o którą warto powalczyć. Z czasem będzie ona coraz większa – mówi Jacek Pasławski, prezes Novem, firmy marketingu internetowego przygotowującej kampanię dla Avivy.

Więcej: Polisy będzie można kupować przez komórkę

Zobacz także: Lokaty.wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Meritoros

Biura rachunkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »