REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Łatwiejszy kontakt z ZUS za pomocą zusomatów

REKLAMA

Od 3 czerwca istnieje możliwość składania dokumentów do ZUS zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej za pomocą zusomatów. Z takiego rozwiązania mogą skorzystać klienci Poczty Polskiej. Obecnie udział w projekcie bierze pięć placówek z Warszawy, Gdańska, Lublina, Rzeszowa i Opola.

Projekt jest efektem porozumienia podpisanego między Zakładem Ubezpieczeń Społecznych a Pocztą Polską. Klienci będą mogli korzystać z zusomatów w placówkach poczty przez najbliższy rok.

REKLAMA

REKLAMA

- Naszym celem strategicznym jest satysfakcja klienta. Jestem przekonany, że sama elektronizacja kontaktu z ZUS, zrealizowana za pomocą Platformy Usług Elektronicznych, której częścią są zusomaty, nie wystarczy. Poszukujemy nowych dróg kontaktu z naszymi klientami. Jednym z najbardziej obiecujących projektów jest współpraca z Pocztą Polską. Akcja udostępnienia urzędomatów w placówkach poczty ma na celu przede wszystkim zwiększenie zainteresowania obywateli nowymi usługami świadczonymi przez ZUS poza siedzibą Zakładu, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii - mówi Dariusz Śpiewak, członek Zarządu ZUS odpowiedzialny za IT i obsługę klientów.

Placówki pocztowe, do których trafią zusomaty dostępne będą dla klientów przez całą dobę i monitorowane przez pracowników ochrony (tak jak w blisko 150 placówkach ZUS, gdzie zusomaty funkcjonują już od dwóch lat).

Zapisz się na nasz newsletter

- Poczta Polska chce być blisko klientów. Dlatego unowocześniamy ofertę i sposoby komunikacji. Mocno rozwijamy segment e-usług pocztowych i rozwiązań pozwalających klientom na samodzielne załatwianie spraw na poczcie o dowolnej porze, bez konieczności kontaktu z pracownikami firmy. Mam tu na myśli chociażby samoobsługowe strefy gdzie klienci przez całą dobę mogą nadać lub odebrać przesyłkę oraz zapoznać się z ofertą grupy kapitałowej Poczty Polskiej - podkreśla Ireneusz Piecuch, wiceprezes Poczty Polskiej. - Zusomaty pomogą ułatwić i przyspieszyć kontakt naszym klientom z tak ważnym ogniwem administracji państwowej, jakim bez wątpienia jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych - dodaje Ireneusz Piecuch.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Poprzez zusomaty w placówkach pocztowych klienci będą mogli m.in.:

Urządzenia posiadają szereg komponentów ułatwiających korzystanie, takich jak monitor dotykowy, klawiaturę z wbudowaną myszką, przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika. Urządzenie jest także przyjazne dla osób niepełnosprawnych.

Zusomaty zostaną zainstalowane w następujących placówkach pocztowych:

  1. UP Rzeszów 2, ul. Adama Asnyka 9,
  2. UP Opole 1, ul. Krakowska 46,
  3. UP Lublin 1, ul. Krakowskie Przedmieście 50,
  4. UP Gdańsk, ul. Długa 23/28,
  5. UP Warszawa 1, ul. Świętokrzyska 31/33.

Wybór OFE również przez Internet

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: ZUS

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA